صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۶ دی ۱۴۰۰ / ۱۹:۲۳
کد خبر: 7399
گزارشگر: 213
۱۸۰۴
۱
۰
۴
رقابت آتابای و «بی همه چیز»

نیکی کریمی یا هدیه تهرانی؟+تصاویر

نیکی کریمی یا هدیه تهرانی؟+تصاویر
فیلم سینمایی «آتابای» پیش از اکران«بی همه چیز» جایگاه سوم جدول فروش را به خود اختصاص داده بود.

به گزارش آسیانیوز، بر اساس اطلاعات موجود در سامانه سمفا، در هفته گذشته، فیلم سینمایی «آتابای» با کارگردانی نیکی کریمی و بازی جواد عزتی و هادی حجازی‌فر، با فروش ۴۰۰ میلیون تومانی، یک سوم فیلم سینمایی «بی همه چیز»، ساخته محسن قرائی و بازی هدیه تهرانی و پرویز پرستویی فروخته است.

در حال حاضر ۱۸ فیلم سینمایی روی پرده سینما هستند و از این میان، «گشت ارشاد»، «دینامیت»، «بی همه چیز»، «شهر گربه‌ها» و «آتابای» به ترتیب جایگاه اول تا پنجم جدول فروش در یک هفته گذشته را به خود اختصاص داده‌اند.

نیکی کریمی یا هدیه تهرانی؟+تصاویرعکسی از فیلم «بی همه چیز»

 

بر اساس آماری که سامانه سمفا منتشر کرده؛ در هفته گذشته، فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۳» با کارگردانی سعید سهیلی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، «دینامیت» با کارگردانی سید مسعود اطیابی، دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، «بی همه چیز» یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، «شهر گربه‌ها» به کارگردانی سید جواد هاشمی ۴۸۰ میلیون تومان و «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی ۴۴۰ میلیون تومان را در گیشه برای خود ثبت کرده‌اند.

 

نیکی کریمی یا هدیه تهرانی؟+تصاویر عکسی از فیلم آتابای

به نقل از خبرآنلاین، فیلم سینمایی «آتابای» پیش از اکران«بی همه چیز» جایگاه سوم جدول فروش را به خود اختصاص داده بود، اما در دو هفته گذشته به جایگاه پنجم رسیده و جایش را به «بی همه چیز» داده است. باید دید که در ادامه مسیر «آتابای» توان فروش بیش‌تر و رقابت با « بی همه چیز» را دارد یا نه!/


https://www.asianews.ir/u/4tj
اخبار مرتبط
محمدرضا گلزار که این روزها چهره اش را به شکلی نامتعارف تغییر داده است؛ به تازگی تصویری از خود با موهای بلوند شده منتشر کرد.
نیکی کریمی، هنرمند سینمای ایران درباره کار در سینمای ایران گفت: وقتی در سینما مستقل کار کنی و زن هم باشی قطعا سختی می کشی و «عشق و کاهگل» مهم ترین ایده من بود.
هم‌زمان با اعلام خبر فوت فرشته طائرپور، هنرمندان و سینماگران به خبر درگذشت او واکنش نشان دادند؛ پوران درخشنده، کارگردان سینما، این خبر را هولناک توصیف کرد و نیکی کریمی هم عنوان کرد که او در انتظار دریافت واکسن بوده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
مصطفی ملا احمدی طرزجانی
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
5
0
0

باسلام .. .. نیکی کریمی در سال 1357 به عقد حضانتی اینجانب در آمد .. .. نامبرده ظاهرا تناسخی حضرت معصومه-مسومه میباشد .. ... آزمایش DNA وی جهت تعلقات خانوادگی نامبرده لازم میباشد .. منجمله تعلق فامیلی به خانواده تفرشی وی .. .. نیز مرلین مونروئه آمریکائی ..


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید