صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۰ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۱
کد خبر: 7447
گزارشگر: 306
۵۸۲
۰
۰
۰
رئیس بسیج رسانه کشور

اختلاف سلیقه نباید به اختلاف عقیده تبدیل شود

اختلاف سلیقه نباید به اختلاف عقیده تبدیل شود
یزد - رئیس بسیج رسانه کشور اختلاف سلیقه در رسانه‌ها را امری طبیعی دانست ولی گفت: اختلاف سلیقه نباید به اختلاف عقیده تبدیل شود

آسیا نیوز / یزد ؛ عباس محمدیان در آیین پایانی ششمین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر در سالن امام خامنه‌ای مجتمع فرهنگی فجر اهواز با اشاره به اینکه ۱۶۰ شبکه معاند فارسی زبان در حال پخش برنامه علیه ملت و نظام اسلامی ایران هستند افزود: رسانه‌های ما می‌توانند با برهم زدن آرایش رسانه‌ای دشمن، حماسه خلق کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم رسانه‌ای داخلی و تاثیرگذاری آن بر افکار جامعه بیان کرد: امروز ۸۰ میلیون شهروند خبرنگار داریم که در بسیج افکار عمومی و پس زدن و ناکام گذاشتن جنگ نرم دشمن ، توانسته‌اند به موفقیت‌های چشمگیری در عرصه اطلاع رسانی و تنویر و هدایت افکار عمومی نقش آفرینی کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه رسانه‌ها باید امید را در جامعه تزریق کنند افزود: رسانه‌ها پیشرفت‌ها وتوفیق ها را بیان کنند و در جنگ روایت ها باید پیشتاز باشند تا دشمن آنچه را که می خواهد به دلخواه روایت نکند.

محمدیان بیان کرد: ما در جنگ روایت ها عقب هستیم و باید این عقب ماندگی را با استفاده از ظرفیت رسانه‌های انقلابی و متعهد جبران کنیم.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: رسانه‌ها باید به سمت حرفه‌ای شدن حرکت کنند تا دشمن نتواند در جنگ رسانه‌ای ما را زمینگیر کند تا جایی که جای شهید و جلاد را عوض کند.

محمدیان همچنین خواستار بیمه خبرنگاران و افزایش اعتبارات رسانه‌ها در بودجه ۱۴۰۱ به عنوان یک مطالبه عمومی رسانه‌ها شد و در ادامه بر همگرایی و هم افزایی بین بسیج رسانه و خانه مطبوعات تاکید کرد.

وی اختلاف سلیقه در رسانه‌ها را امری طبیعی دانست ولی گفت: اختلاف سلیقه نباید به اختلاف عقیده تبدیل شود.

محمدیان از راه اندازی خانه صنعت و رسانه‌ها با هدف پیوند زدن این ۲ خبر داد و افزود: رسانه‌ها باید در همه جا حضور حرفه‌ای توام با اخلاق داشته باشند.

بنابر همین گزارش ۵۲۶ اثر به این دبیرخانه ششمین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر ارسال شد که از میان آنها ۲۷ اثر حایز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

این جشنواره در ۱۱ محور و ۹ قالب در زمینه‌های دفاع مقدس، سردار شهید سلیمانی، بسیج، کرونا و برگزار شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 اختلاف سلیقه نباید به اختلاف عقیده تبدیل شود , عباس محمدیان رئیس بسیج رسانه کشور , سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/4uv
اخبار مرتبط
یزد - رئیس سازمان بسیج رسانه استان بیان داشت : ​امروز دشمنان به خوبی برای دستیابی به اهداف خود از ابزار رسانه بهره می برند گفت: در کشور ما نیز باید از ابزار رسانه برای تبیین اهداف و آرمان های انقلابی به خوبی بهره گرفت و بر همین اساس در تلاش هستیم
یزد - حماسه ۹ دی ؛ تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است امام خامنه ای (مدظله العالی)
یزد - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: این یادواره با رویکرد خدمت محوری و محرومیت زدایی برگزار شد که اعطای ۳۳۰بسته معیشتی یکی از این اقدامات است
یزد - عالی ترین مقام اجرایی استان ابزار داشت: امروز در جنگ اقتصادی دشمن تلاش و زحمات شماست که موجب شده کوچکترین مشکلی در حوزه انتقال کالاها به سراسر کشور احساس نشود که این نقش‌آفرینی ستودنی است
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید