صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۹
کد خبر: 7528
گزارشگر: 213
۸۴۴
۰
۰
۵
آپارتمان کوچک در تهران

لیست و قیمت آپارتمان های ارزان و قدیمی تهران+جدول ها

لیست و قیمت آپارتمان های ارزان و قدیمی تهران+جدول ها
به تازگی بسیاری از واحدهای قدیمی تهران بازسازی شده‌ اند که فهرست آنها آماده شده است.

به گزارش آسیانیوز، طی دو ماه اخیر بسیاری از واحدهای قدیمی عرضه شده برای فروش در بازار مسکن به صورت 100 درصد بازسازی شده‌اند.

به دنبال افزایش تنوع عرضه املاک به بازار مسکن در روزهای اخیر، آپارتمان‌های کلنگی با سن بنای عموما بیش از ۲۵ سال ساخت نیز در نقاط مختلف شهر برای فروش فایل شده‌ و فروشندگان این واحدها از حربه «بازسازی» برای بازاریابی این املاک استفاده می‌کنند.

به طور کلی فروش ملک در بازار مسکن کنونی کار ساده‌ای نیست و با توجه به سنگینی سایه رکود بر سر معاملات، فروشنده‌های واقعی ناگزیر هستند در رقابت با سایر عرضه‌کنندگان امتیازی برای ملک خود پیش‌بینی کنند که متقاضیان خرید را جذب کند. از آنجا که در رقابت بین واحدهای کم‌سن و قدیمی در یک موقعیت محلی مشابه، اغلب واحدهای قدیمی به دلیل کمبود امکاناتی مثل آسانسور و فرسودگی مشاعات، امتیاز کمتری دریافت می‌کنند، مالکان این واحدها از حربه «بازسازی» برای فروش ملک خود بهره جسته‌اند.

در جدول زیر قیمت پیشنهادی فروش تعدادی از آپارتمان‌های 20 سال ساخت به بالا که در روزهای اخیر برای متقاضیان سکونت فایل شده‌اند، عرضه شده است.

فهرست و قیمت اپارتمان های ارزان و قدیمی تهران


اقتصاد آنلاین
https://www.asianews.ir/u/4x2
اخبار مرتبط
همزمان با تلاطم های اخیر در ترکیه و رکود اقتصادی در این کشور، ایرانیان صاحب ملک در ترکیه ترجیح می‌دهند خانه خود را به جای شهروندان ترکیه‌ای به ایرانیان بفروشند و در این شرایط باید بدانیم که وضعیت سرمایه گذاری و زندگی در ترکیه چگونه است.
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: سازمان مالیاتی به دلایلی نمی‌تواند از اطلاعاتی که سامانه املاک و اسکان احصاء کرده استفاده کند.
وزیر راه در حالی از آورده ۱۵۰ میلیونی برایب خرید خانه در تهران خبر داد که شرط ازدواج را تا زمان تحویل خرید خانه برای مجردها مطرح کرد و گفت در غیر این صورت زمین رایگان نخواهد بود و باید مبلغ پول زمین را فرد مجرد پرداخت کند.
در حالی که برخی اخبار حکایت از افزایش مهاجرت ایرانیان به ترکیه دارد؛ اقتصاد این کشور با تورم سالانه، افزایش بدهی خارجی، افزایش بیکاری و قوانین تبعیض‌آمیز علیه مهاجران روبرو می شود تا جایی که سرمایه‌گذاری ناامن و املاک ایرانیان در آن در معرض کم ارزش شدن است.
یک روزنامه نوشت چگونه می‌خواهید از خانه کارمند مالیات بگیرید که با اقساط موفق به خرید یک خانه شده است؛ در حالی که واضحا دریافت مالیات از دارایی مردم سبب طغیان خواهد شد!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید