صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۰ / ۱۹:۰۵
کد خبر: 7629
گزارشگر: 2
۱۷۷۷
۰
۰
۴
برخی محصولات مایکروسافت برای سال جدید

از ویندوز سرور 2022 تا سرفیس‌های جدید، محصولات مایکروسافت برای 2022

از ویندوز سرور 2022 تا سرفیس‌های جدید، محصولات مایکروسافت برای 2022
مایکروسافت که قریب به نیم قرن بر جایگاه قدرت در میان بزرگان تکنولوژی تکیه زده سال 2021 را با عرضه انبوهی از محصولات پشت سر گذاشته و با دستی پر قدم به سال 2022 گذاشته در مطلب پیش رو تلاش شده تا نگاهی گذرا به برخی محصولات مایکروسافت برای سال 2022 داشته باشیم.

ویندوز سرور 2022 :

 

 به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ مایکروسافت در تاریخ 2 مارچ 2021 با عرضه ویندوز سرور 2022 به انتظار‌ها برای این محصول محبوب پایان داد. ویندوز سرور 2022 با بهبود نسخه قبل و ارائه قابلیت‌های جدید در بخش‌های امنیتی (Security) به بازار عرضه شده است.

 

 به گفته مایکروسافت:

 

 قابلیت‌های امنیتی جدید در ویندوز سرور 2022 سایر قابلیت‌های امنیتی ویندوز سرور را در زمینه‌های مختلف ترکیب می‌کند تا محافظت عمیق در برابر تهدیدات پیشرفته را ارائه دهد. امنیت چند لایه پیشرفته در Windows Server 2022 حفاظت جامعی که امروزه سرورها به آن نیاز دارند را فراهم می‌کند. از جمله این موارد مهم می‌توان به سرور با هسته امن (Secured-core server) ، سخت‌افزار امنیتی (Hardware root-of-trust) ، محافظت در سطح سخت‌افزار (Firmware protection) ، ارتباط امن (Secure connectivity) و ده‌ها قابلیت در بهینه‌سازی شده و یا جدید در زمینه‌های مختلف اشاره کرد.

 

 ایکس ‌باکس :

 

 مایکروسافت با انبوهی از بازی برای تغذیه سبد Game Pass که 31 عنوان از آن تا کنون تایید شده به استقبال سال 2022 می‌رود. این عناوین به صورت بازی‌ روز اول (day one games) برای دارندگان سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود تا "فقط در روز انتشار" بازی را بدون پرداخت هزینه تجربه کنند. عناوین تایید شده و تاریخ انتشار به ترتیب زیر است.

 

 _ بازی The Anacrusis در January 13


_ بازی Pupperazzi در January 20

_ بازی Windjammers 2 در January 20

_ بازی Shredders در February

_ بازی Edge of Eternity در February 10

_ بازی Total War: Warhammer 3 در February 17

_ بازی Weird West در March 31

_ بازی Warhammer 40,000: Darktide در Spring

_ بازی STALKER 2: Heart of Chernobyl در April 28

_ بازی Midnight Fight Express در Summer

_ بازی Redfall در Summer

_ بازی Scorn در October

_ بازی Starfield در November 11

_ بازی A Plague Tale: Requiem در 2022

_ بازی Atomic Heart در 2022

_ بازی Bushiden در 2022

_ بازی Chinatown Detective Agency در 2022

_ بازی Crusader Kings 3 در 2022

_ بازی Eiyuden Chronicle: Rising در 2022

_ بازی Frog Detective: The Entire Mystery در 2022

_ بازی Hello Neighbor 2 در 2022

_ بازی Loot River در 2022

_ بازی Nobody Saves The World در 2022

_ بازی Party Animals در 2022

_ بازی Pigeon Simulator در 2022

_ بازی Replaced در 2022

_ بازی Signalis در 2022

_ بازی Slime Rancher 2 در 2022

_ بازی Sniper Elite 5 در 2022

_ بازی Somerville در 2022

_ بازی Trek to Yomi در 2022

 

 در پایان شایان ذکر است تنها عناوین نامبرده برای عرضه روی Game Pass تایید شده‌اند، اما به نظر می‌رسد سال 2022 سال هیجان انگیزی برای گیمر‌های کنسول ایکس‌ باکس است.

* نکته : برخی از عناوین موجود در لیست مانند Total War: Warhammer 3 از بازی‌های PC محسوب می‌شوند و انتشار آن برای ایکس‌ باکس تایید نشده است.

 

سرفیس :

 

مایکروسافت که سال 2021 را با عرضه محصولاتی مانند Surface Pro 7 Plus و Surface Laptop 4 شروع کرد تنها چند ماه پیش از شروع سال جدید در رویداد رونمایی از محصولات سرفیس با افزودن محصولاتی مانند لپ‌تاپ Surface Laptop Studio ، گوشی هوشمند Surface Duo 2 ، تبلت Surface Go 3 ، تبلت Surface Pro X و در نهایت تبلت Surface Pro 8 به عنوان قدرتمند‌ترین 2 در 1 خانواده سرفیس تا کنون، به سبد محصولات خانواده سرفیس به استقبال سال 2022 رفت. با اینحال برخی از نشریات در صنعت تکنولوژی انتظار عرضه محصولاتی مانند Surface Laptop 5 و عضو منحصر به فرد خانواده سرفیس یعنی Surface Neo و در نهایت Surface Studio 3 به عنوان اعضای جدید خانواده پرتعداد سرفیس را دارند.

 

کلام آخر :

 

در پایان یاد آور می‌شویم موارد یاد شده در این مطلب تنها گوشه‌ای از دست‌آوردها و محصولات جدید مایکروسافت را شامل می‌شود و این کمپانی پر آوازه با انبوهی از محصولات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و خدمات ذخیره و پردازش ابری متنوع در حال شکل دادن آینده‌ای مملو از پیشرفت‌های تکنولوژیکی شگرف بوده و هست.

 

درصورتی که به تهیه هریک از محصولات عرضه شده مایکروسافت تا کنون به صورت اورجینال علاقه‌مندید می‌توانید محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی مایکروسافت‌می تهیه فرمایید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/4zu
اخبار مرتبط
توماس ولز می‌گوید: به‌کارگرفتن ماشین، با افزایش تولید سهم مردم از سود تولید را افزایش می‌دهد.او معتقد است اگر دولت‌ها به مردم یارانه ماهیانه بدهند، با وجود ماشین، مردم دیگر مجبور به انجام هر کاری نیستند‌.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید