صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۴
کد خبر: 8065
گزارشگر: 306
۴۷۴
۰
۰
۱

آغاز پویش " فجر رهایی " ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در یزد

آغاز پویش " فجر رهایی " ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در یزد
یزد- مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آغاز پویش " فجر رهایی " ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به مناسب دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد
آسیا نیوز / یزد ؛ به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛  سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی از آغاز پویش " فجر رهایی "  ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد محکوم مالی خبر داد . 
عظیمی در خصوص این پویش گفت : این پویش از تاریخ 12 الی 22 بهمن ماه در استان یزد اجرا و در تلاشیم تا با اجرای این پویش زمینه آزادی بسیاری از محکومین مالی جرائم غیر عمدی که تنها به دلیل عدم توان در پرداخت بدهی در زندانهای استان به سر میبرند را فراهم نماییم . 
این مقام مسئول از تبلیغات به صورت ، پیامکی ، نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهر خبرداد و گفت : با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد ، بنر های این طرح در فضای شهر و مسیر های پر تردد نصب خواهد گردید .
وی در خصوص نحوه مشارکت مردم در این پویش گفت : همشهریان و نیکوکاران همواره یاور ستاد دیه استان بوده و در پویش های مختلف مشارکت چشم گیری داشتند ، نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی 6668-6666-7270-5041  و  شماره حساب 0108888888002 بانک ملی ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #1133*6655*  کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند .
عظیمی یادآور شد: شماره تلفن 36298200 روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

سید محمد جواد عرفانفر

آغاز پویش " فجر رهایی " ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در یزد , سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد

https://www.asianews.ir/u/5bi
اخبار مرتبط
یزد - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در این خصوص اظهار داشت : در ده ماهه سال جاری بالغ بر 6527 پرونده کالا و خدمات در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است
یزد - غلامحسین دشتی طی پیامی فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر را به همه فجر آفرینان تبریک گفت
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید