صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۱:۰۳
کد خبر: 8444
گزارشگر: 306
۳۴۱
۰
۰
۱

رفع مشکلات مردم فرصت مناسبی برای خدمت کردن است

رفع مشکلات مردم فرصت مناسبی برای خدمت کردن است
یزد - آیت الله محمدرضا ناصری یزدی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک این استان، اظهار کرد: رفع مشکلات مردم فرصت مناسبی برای خدمت کردن است و مدیران نباید این مهم را از دست بدهند
آسیانیوز / یزد ؛ امام جمعه یزد ثبت اسناد را یکی از ادارات مهم کشور دانست و افزود: مردم مشکلات و مسائل زیادی دارند که باید در این سازمان با دقت و حساسیت چند برابری رفع و ساماندهی شود.
وی دقت زیاد را از جمله ویژگی‌های فعالیت سازمان ثبت و اسناد کشور عنوان کرد و گفت: رعایت قانون و حکم شرع از جمله الزامات اجرایی در این حوزه کاری است.
ناصری یزدی مراعات کردن حال مردم را رسالتی جدی دانست و بیان کرد: کارمندان باید حامی کسانی باشند که زبان و علمی برای دفاع کردن از حق و حقوق خود ندارند.
آیت الله ناصری یزدی در ادامه با بیان این‌که مد نظر قرار دادن خدا و احکام الهی را لازمه خدمت صادقانه و توفیق در زمان مسئولیت است خاطرنشان کرد: سازمان ثبت اسناد تشکیلاتی مرتبط با دستگاه قضایی است و همین امر مسئولیت انجام کار در این حوزه را چند برابر مهمتر و جدی‌تر کرده است.
وی رعایت و اجرای قانون بدون در نظر گرفتن جایگاه اجتماعی و اقتصادی افراد باید به صورت جدی مد نظر قرار گرفته شود، تأکید کرد: مدیران و پرسنل سازمان ثبت اسناد باید مراقب باشند حق مردم را ضایع نکنند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد تسریع در ارائه خدمات را از دیگر مهمترین اولویت‌های اجرایی دستگاه های دولتی دانست و تأکید کرد: نباید کارهای یک هفته در ادارات دولتی سه ماهه انجام شود.
رئیس دادگستری استان یزد نیز در این مراسم اظهار کرد: با توجه به اهمیت کارکرد این اداره حساسیت اجرایی برای خدمت رسانی به مردم حائز اهمیت است
غلامعلی دهشیری رفع تعارضات و برنامه‌ریزی برای حمایت‌های قانونی را از جمله وظایف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دانست و افزود: خوشبختانه اداره کل ثبت اسناد به خوبی توانسته وظایف خود در استان یزد را اجرایی کند.
رئیس کل دادگستری استان یزد با توجه به این‌که این سازمان ثبت یکی از قدیمی‌‌ترین دستگاه‌های اجرایی و اداری کشور است، گفت: به واسطه خدمات انجام شده طی10 سال گذشته، امروز سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با استفاده از فناوری اطلاعات به عنوان ثبت نوین در بسیاری از امور پیشرو است.
دهشیری با بیان این‌که سازمان ثبت نقش مهمی در زندگی مردم ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: در بحث تأمین حقوق شهروندی ثبت جایگاه ویژه‌ای دارد و تاکنون توانسته به عنوان عامل کاهش دهنده دعاوی معاملات و خانوادگی در دستگاه قضا نقش آفرینی کند.
رئیس کل دادگستری استان یزد ایجاد امنیت روانی در جامعه را یکی دیگر از رسالت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک دانست و بیان کرد: پرسنل سازمان ثبت با هنر پاکدستی و علم به مسئولیت و وظیفه بیش از پیش ایران اسلامی را به سمت تعالی بیش از پیش هدایت می‌کند.
وی حوزه ثبت را از جمله حوزه‌‌های پیچیده و فنی عنوان و خاطرنشان کرد: توجه به امر آموزش باید به صورت مستمر در دستور کار قرار گیرد.
دهشیری در پایان با بیان این‌که صمیمت و همدلی خوبی بین مسئولان امنیتی، انتظامی و شورای قضایی استان یزد وجود دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیرکل جدید سازمان ثبت اسناد و املاک استان یزد به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

سید محمد جواد عرفانفر

رفع مشکلات مردم فرصت مناسبی برای خدمت کردن است , آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزدغلامعلی دهشیری رئیس دادگستری استان یزد

https://www.asianews.ir/u/5ls
اخبار مرتبط
یزد - معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان یزد با انتقاد از ساخت و سازهای نامتعارف در استان گفت: پاشنه آشیل استان، ساخت و ساز های نامتعارف و بدون ضابطه است
​ یزد - نیکوکار یزدی مبلغ ۴۵ میلیون تومان هزینه خیرات پدر و مادر مرحوم خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد
یزد - گشت مشترکی به منظور بازرسی از واحدهای قالیشویی با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان اتاق اصناف صورت پذیرفت
یزد - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از محکومیت و اجرای حکم بیش از 11 میلیاردی پرونده قاچاق سوخت در یزد خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید