صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۷
کد خبر: 8987
گزارشگر: 2
۷۳۱
۱
۱
۳
نحوه‌ی خرید دام ارزان قیمت از وبسایت‌های عرضه‌کننده آن

چگونه می‌توان با قیمتی ارزان گوسفند زنده خرید؟

چگونه می‌توان با قیمتی ارزان گوسفند زنده خرید؟
افزایش قیمت گوسفند زنده در سال‌های اخیر امر انکارناپذیری بوده که بسیاری از اقشار جامعه را با مشقت زیادی در تهیه یک گوسفند روبه‌رو کرده است. به طوری‌که بسیاری به دنبال مشاهده‌ی قیمت‌های گزاف گوسفند زنده، از خرید آن صرفه‌نظر می‌کنند. درحالی که با یافتن مراکزی که گوسفندان زنده خود را با قیمتی عادلانه و منصفانه حتی در ایام خاصی چون عید قربان عرضه می‌کنند، می‌توان با سهولت بیشتری یک گوسفند زنده را تهیه کرده و به قربانی و یا پرورش آن اقدام کرد.

اما در هنگام خرید از این مراکز باید دقت شود که گوسفندانی با کیفیت و سالم انتخاب شده تا از انتقال بیماری به واسطه‌ی مصرف گوشت‌شان، جلوگیری به عمل آورده شود.

 

نکاتی در خصوص انتخاب و تهیه گوسفند با قیمت مناسب

 

 در انتخاب گوسفند زنده ارزان قیمت از میان انواع و اقسام گوسفندان یک مجموعه، نکات حائز اهمیتی مطرح می‌شود که با در نظر گرفتن این نکات، با سرعت بالاتری می‌توان خرید مقرون به صرفه‌ای را رقم زد.

 

توجه به هدف خود از تهیه گوسفند

 

موضوع مهمی که در تهیه گوسفند زنده اهمیت پیدا می‌کند، توجه به اهداف خود از خرید گوسفند می‌باشد. تفاوت بین اهداف از این خرید که می‌تواند ذبح یا پرورش آن باشد، کمک می‌کند تا فرد به درستی به سراغ نژاد خاصی از گوسفند رفته و با پرداخت هزنیه‌ی مشخصی، خریدی رضایت بخشی را برای خود حاصل نماید. خرید گوسفندانی که از بازدهی و کیفیت چندان مطلوبی در جهت پرورش برخوردار نیستند و یا به شرایط خاصی برای نگهداری و تغذیه احتیاج دارند، در صورت فراهم نبودن این شرایط و به دنبال بیماری و مرگ گوسفندان و یا کاهش کیفیت گوشتشان، می‌توانند ضرر‌های مالی بزرگی را به شخص وارد نمایند.

 

مراجعه به مراکز معتبر فروش گوسفند

 

ممکن است شما هم با مراجعه به فروشندگان مختلف، متوجه اختلاف قیمت‌هایی که بین یک گوسفند زنده از یک نژاد مشخص در مراکز مختلف وجود دارد، بشوید. این موضوع به معنای عدم پیروی این مراکز از قوانین و مقرارت تعیین شده توسط صنف می‌باشد. از همین رو افرادی که قصد دستیابی به قیمت واقعی یک گوسفند مشخص را داشته و یا تمایل به تهیه گوسفندانی ارزان قیمت را دارند، می‌بایست با به مراکز معتبری که برطبق قوانین و مقررات عمل کرده و گوسفندان خود را با قیمت ارزان یا منصفانه‌ای به دست مشتریان می‌رسانند مراجعه کرده و از طریق این مراکز به خواسته‌ی خود دست یابند.

 

انتخاب بهترین مرکز فروش گوسفند برای دستیابی به گوسفندانی با کیفیت و ارزان قیمت

 

همان‌طور که در مباحث قبل عرض نمودیم مراکزی که در تهیه خرید گوسفند زنده انتخاب می‌شوند در دستیابی به گوسفند ارزان قیمت و انجام خریدی مقرون به صرفه بالاترین تأثیر ممکن را خواهند داشت. یعنی درواقع اگرچه قیمت کلی گوسفند تحت تأثیر فاکتور‌های متفاوتی چون نوع تغذیه، نژاد و... می‌تواند متغییر باشد، اما مهم‌ترین عاملی که سبب بروز این تفاوت قیمت‌ها میشود، مراکز عرضه‌کننده گوسفند و اختلاف‌هایی که در نحوه‌ی قیمت‌گذاری آن‌ها وجود دارد، می‌باشد. پس از آگاهی از تأثیر‌گذاری فروشندگان در قیمت‌گذاری گوسفند پرسشی که مطرح می‌شود این است که آیا تمامی فروشندگانی که به عرضه‌ی گوسفندان ارزان قیمت می‌پردازند، قابل اعتماداند؟

فروش گوسفند

در پاسخ به این پرسش باید عرض کنیم که اگرچه بحث قیمت‌گذاری گوسفند امروزه به موضوع بسیار چالش‌برانگیزی برای متقاضیان آن تبدیل شده، و اکثریت افراد قیمت گوسفندان را اولویت خرید و انتخاب خود قرار می‌دهند، اما این موضوع بدین معنا نیست که کلیه‌ی فروشندگان گوسفند ارزان، قابل‌اعتماد بوده و می‌توان به راحتی به خرید از آن‌ها اقدام کرد. درواقع با وجود کلاه‌بردارانی که به عرضه‌ی گوسفندان بیمار و بی‌کیفت می‌پردازند، پایین بودن غیرعادی قیمت گوسفند زنده، امر بسیار مشکوکی می‌باشد. از همین رو لازم است در کنار قیمت گوسفندان ارائه شده به مسائل و فاکتور‌های دیگری نیز توجه شود تا در نهایت خریدی ارزان قیمت ولی با کیفیت اتفاق بیافتد. از جمله فاکتور‌های حائز اهمیتی که ما را به سمت انتخاب مراکز قابل اعتمادی که به عرضه‌ی گوسفندان ارزان قیمت می‌پردازند سوق می‌دهد، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

 

مشخص بودن تغذیه دام‌های یک مرکز

 

همان‌طور که می‌دانید گوسفندانی که از مراتع طبیعی و بکر تغذیه می‌کنند به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار بالا و سلامت گوشت‌شان از قیمت بالاتری نیز برخورداراند. متأسفانه برخی از فروشندگان با فروش گوسفندانی ارزان قیمتی که از مواد فرآوری شده تغذیه کرده‌اند، به جای گوسفندانی که از مراتع طبیعی تغذیه شدند، به فریب مشتریان می‌پردازند. که در چنین وضعیتی مشتری به هیچ‌عنوان قادر به تشخیص یک گوسفند کاملاً ارگانیک از دیگر گوسفندان نخواهد بود. برای جلوگیری از چنین اتفاقی توصیه می‌شود از وبسایت‌ها یا مراکز معتبری که با مشخص نمودن وضعیت تغذیه گوسفندان مشتریان را از تغذیه سالم و ارگانیک آن‌ها مطمئن می‌کنند، به تهیه گوسفند زنده بپردازید.

 

برخورداری از تنوع بالا در گوسفندان

 

گوسفندان مختلف با نژاد‌های مختلف از قیمت‌های متفاوتی نیز برخوردار می‌باشند. برهمین اساس بسیاری از افراد در تهیه گوسفند زنده به دنبال ارزان قیمت‌ترین نژاد آن‌ها می‌باشند. در چنین وضعیتی مراکزی که تنوع بالاتری را در محصولات خود ایجاد کرده و به عرضه‌ی انواع واقسام گوسفندان مغان، کردستان، بجنورد، سنگسر، شال و... می‌پردازند و آزادی عمل بیشتری را در انتخاب گوسفند ایجاد میکنند، از اعتبار و ارزش بیشتری برخوردار می‌باشند.

 

خرید از مراکزی که دارای امکانات متنوع هستند

خرید دام ارزان قیمت

خوشبختانه با ایجاد فضای رقابتی بین فروشندگان گوسفند زنده برخی از مراکز با ارائه خدمات مطلوبی چون ارسال رایگان گوسفند، یا ارسال رایگان قصاب به همراه گوسفند، از هزینه‌های خرید آن کاسته و عمل ذبح یا تهیه یک گوسفند زنده را برای مشتریان مقرون به صرفه‌تر می‌کنند. بنابراین اگر قصد کاهش هزینه‌های ذبح و قربانی گوسفند را دارید، حتماً از خدمات این مراکز استفاده نموده تا در کنار کاهش هزنیه، از دردسر‌های پیداکردن یک قصاب خوب ر‌هایی یابید. جالب است بدانید که قصابانی که توسط این مراکز فرستاده می‌شوند در صورت تمایل مشتری به تکه‌تکه کردن گوشت نیز پرداخته و به این ترتیب عمل تقسیم گوشت را آسوده‌تر می‌کنند.

 

مشخص بودن قیمت گوسفند و وزن آن

 

با راه‌اندازی وبسایت‌های فروش گوسفند زنده، مشتریان تنها با مراجعه به این وبسایت‌ها و مشاهده‌ی قیمت‌های روز درج شده در آن یا از طریق تماس و پرس‌وجو از آن‌ها به راحتی می‌توانند، به مقایسه‌ی قیمت گوسفند مراکز مختلف پرداخته و از میان موارد مختلف مرکزی را که در کنار کیفیت خوب، قیمت منصفانه‌تری را نیز ارائه میدهد، انتخاب نمایند.

 

مشاهده‌ی نظرات رضایتمندی مشتریان

 

یکی از مسائلی که سبب می‌شود تا مشتری به کیفیت مناسب گوسفند در برابر قیمت ارزان آن پی ببرد، توجه به نظرات مشتریان وبسایت یا مرکز فروش گوسفند زنده می‌باشد. در حقیقت مراکز معتبری که به عرضه‌ی گوسفندان مرغوب قیمت مناسب می‌پردازند، با فراهم آوردن امکان ثبت نظرات مشتری، به متقاضیان خرید این امکان را می‌دهند که با بررسی این نظرات، از واقعی بودن قیمت گوسفندان و کیفیت بالای آن‌ها اطمینان حاصل کرده و با خیال راحت‌تری به خرید از این مراکز بپردازند.

 

نحوه‌ی خرید دام ارزان قیمت از وبسایت‌های عرضه‌کننده آن

 

پس از بررسی یک وبسایت یا مرکز فروش گوسفند و اطمینان از وجود آدرس آن مرکز در وبسایت، می‌توانید به شکل حضوری و یا اینترنتی و آنلاین به ثبت سفارش خود بپردازید. در ثبت سفارشات آنلاین هیچگونه محدودیت زمانی وجود نداشته و مشتریان حتی در روز‌های تعطیل و شلوغ نیز می‌توانند از منزل خود، به خرید گوسفندان مدنظر خود پرداخته و با ثبت آدرس مدنظر آن‌ها را به محل تعیین شده انتقال دهند.

تمیز کردن کله پاچه

در صورت تمایل به تهیه گوسفند زنده ارزان قیمت و یا اطلاع از قیمت روز آن می‌توانید به وبسایت بازار گوسفند مراجعه فرمایید. این مرکز خرید دام زنده مفتخر است که با ایجاد امکانات بسیار متنوع چون ارسال رایگان قصاب به همراه گوسفند و تکه‌تکه کردن گوشت و تمیز کردن سیرابی و کله پاچه، مراحل خرید تا ذبح گوسفند را با کیفیت بالایی انجام داده و رضایت مشتریان خود را برای خرید مجدد از این مرکز جلب نماید. برای ارتباط با این مجموعه و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات آن می‌توانید از آدرس اینترنتی bazargoosfand.com استفاده نمایید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/60j
اخبار مرتبط
رییـس شـورای تامیـن دام کشـور از افزایـش ۸۰۰ کیلوگرمــی وزن دام هــای ســنگین بــه دلیــل ازدیــاد و انباشـت خبـر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
راهی
۱۴۰۲/۱۱/۰۵
5
0
1

برای نذری که داشتم تو اینترنت دنبال یکسری مطلب و راهنما برای خرید گوسفند زنده می گشتم که این مطلب رو دیدم. اصلا فکر نمی کردم که جهت خرید گوسفند باید به این موارد توجه داشته باشیم به خصوص الان که قیمت ها به شدت بالا رفته و باید با دقت هر نوع خریدی رو انجام بدیم. خیلی ممنون به خاطر اشتراک گذاری همچنین مطلب کاملی


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید