صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۰:۴۰
کد خبر: 9101
گزارشگر: 306
۸۰۲
۰
۰
۱

اجرای طرح "ماه، یار زمین" در استان یزد / همیاری اعضاء هلال احمر در اجرای برنامه های زیست محیطی

اجرای طرح "ماه، یار زمین" در استان یزد / همیاری اعضاء هلال احمر در اجرای برنامه های زیست محیطی
یزد - معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان از اجرای طرح فرهنگی آموزشی ماه یار زمین در سطح شعب استان خبر داد
آسیانیوز / یزد ؛ به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد اظهار داشت : سازمان جوانان هلال احمر در نظر دارد، با تاکید بر جلب مشارکت تشکل ¬های دولتی و غیردولتی فعال محیط زیست و با تقویت نگرش مسئله ¬محور¬ و فراتر ازآن، پرورش ذهن راه¬حل¬گرا در کودکان و نوجوانان این مرز و بوم، طرح  ماه، یار زمین ( همیاری اعضاء هلال احمر در اجرای برنامه های زیست محیطی ) را برگزار کند.
میرحسینی با بیان اینکه طرح ماه یار زمین با هدف توسعه فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی درمیان کودکان و نوجوانان با محوریت حفظ محیط زیست انجام میشود، افزود: این طرح در سه مرحله یافتن مسئله، ارائه راه حل و تعهد درونی فرد به رعایت راهکار¬ درحفاظت از محیط زیست اجرا می شود.
 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به مشارکت کودکان و نوجوانان در اجرای این طرح گفت: در این طرح از کودکان و نوجوانان عضو کانون‌های غنچه‌های هلال و دانش‌آموزی خواسته می شود در خصوص مسائل و مشکلات محیط زیست اطراف خود همچون استفاده زیاد از پلاستیک، انباشت زباله، کشته شدن حیوانات با نگاهی دقیق و بررسی قرار دهد و در گام دوم نظرات و پیشنهادات و راه حل مناسب در این خصوص اقدام کنند.
وی گفت: جامعه هدف این طرح  برای گروه های سنی  4 تا 6 سال ، 7 تا 9 سال، 10 تا 12 سال، 13 تا 15 سال و  16  تا 18 سال در نظر گرفته شده است.
میرحسینی بیان داشت: شرکت¬ کنندگان می بایست، مسئله و راهکار پیشنهادی خود برای حل مسئله را به شیوه ¬ای مطابق با سن، تجربه، علایق و خلاقیت خود ارائه دهند. (بیان مسئله و راه حل پیشنهادی، می تواند با توجه به رده سنی و شرایط شرکت کننده از بیان مسئله به شکل نقاشی تا ارائه یک گزارش خبری و مستند و... باشد.)
معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد: در این طرح اعضای فوق می توانند پس از بررسی و ارائه راه حل مشکلات زیست محیطی آثار خود را هر فرد یک اثر به صورت فیلم گزارش خبری مستند نقاشی به جمعیت هلال احمر شعب استان یزد ارسال کنند.

سید محمد جواد عرفانفر

اجرای طرح "ماه، یار زمین" در استان یزد / همیاری اعضاء هلال احمر در اجرای برنامه های زیست محیطی  , سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد

 

https://www.asianews.ir/u/63p
اخبار مرتبط
یزد - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از پوشش امدادی 43 مورد حادثه از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 13 فرودین در طول طرح امداد و نجات نوروزی توسط نیروهای امدادی این جمعیت خبر داد
یزد - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت : با پایان یافتن طرح نوروزی هلال احمر یزد به 46 هزار و 407 تن از مسافران نوروزی در پست های نوروزی هلال احمر در یزد خدمات مربوطه ارائه شده است
یزد - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژوپارس در محور یزد به طبس و امدادرسانی به شش مصدوم این حادثه توسط نجاتگران هلال احمر خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید