صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۴
کد خبر: 9554
گزارشگر: 1
۱۳۳۲
۳
۰
۱۱
یخچال های فروشگاهی

فروشگاه ها و سوپر مارکت ها راه حلی دائمی برای افزایش فروش پیدا کردند

فروشگاه ها و سوپر مارکت ها راه حلی دائمی برای افزایش فروش پیدا کردند
استقبال مردم و سودآوری فروشگاه های زنجیره ای باعث گسترش و افتتاح شعب جدید آن ها به صورت روز افزون شده است.
به گزارش واحد تبلیغاتی آسیا نیوز؛ در چند دهه اخیر سوپر مارکت های کوچک که به دلیل کمبود فضای قفسه ها و یخچال ها، اجناس بسیار اندکی در آن وجود داشت، پاسخگوی نیاز مشتریان و جمعیتی که هر روز رو به افزایش است نبود; بنابراین فروشگاه های زنجیره ای بصورت چشم گیری گسترش یافتند. شاید شما نیز در فکر گسترش سوپرمارکت خود و تبدیل آن به یکی از شعب فروشگاه های زنجیره ای باشید. افتتاح فروشگاه های زنجیره ای و انتخاب مکان آن برای جذب مشتری و فروش بیشتر به موارد گوناگونی از جمله تراکم جمعیت منطقه وابسته است.
پس از انتخاب مکان، فروش حداکثری از اهداف مهم مالک یک سوپرمارکت یا شعب یک فروشگاه زنجیره ای است. اگر شما نیز از این افراد هستید پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

یخچال های ایستاده پرده هوا تجهیز فرایند

 
با گذشت زمان فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها به دلیل فضای بزرگتر، آزادی پرسه زنی، امکان مقایسه و انتخاب محصولات، حراج های گوناگون و چیدمان زیبا به سرعت محبوب تر از سوپرمارکت ها شدند. 
از زمان پیدایش فروشگاه ها تا امروز، درآمد و میزان فروش در فروشگاه های زنجیره ای تکامل پیدا کرده است و از انواع روش های نوین برای توزیع کالاها و ارائه خدمات استفاده می کند.
 فراهم کردن کالاهای موردنیاز جامعه، هدایت و حمایت برای تولید اقلام مهم، حذف واسطه های غیرضروری میان تولیدکننده و مصرف کننده و اصلاح الگوی مصرف از مواردی است که هایپر مارکت ها را از مغازه های کوچک متمایز می کند. با همه این موارد اما در سال های اخیر فروش محصولات در سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای به صورت نزولی بوده است. طی بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیده اند با اینکه فروشگاه های زنجیره ای از محیط بزرگی برخوردار هستند اما همچنان از فضا به خوبی استفاده نمی شود و پاسخگوی نیازهای مشتریان نیست. دلیل آن هم وجود یخچال ها و فریزر های قدیمی است.
یخچال های فروشگاهی قدیمی علاوه بر فضای محدود برای نگهداری مواد غذایی، سروصدای بالایی دارند و بازدهی آن ها نیز پایین است.

 

یخچال ویترینی تجهیز فرایند

 
فروشگاه های زنجیره ای با کمک گرفتن و خرید یخچال های فروشگاهی جدید و متنوع ویترینی، یخچال های پرده هوا ایستاده، یخچال های پرده هوای نیمه ایستاده از شرکت های پیشرو در صنعت یخچال های فروشگاهی می توانند علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که به فروشگاه خود می دهند از کارکرد بهینه و مصرف انرژی پایین این یخچال ها بهره ببرند.
یخچال های پرده هوا یا روباز نمایش و دسترسی مشتریان به اقلام را راحت تر می کنند که به طور معمول انواع ایستاده آن برای عرضه نوشیدنی ها، لبنیات، میوه، سبزی و ... استفاده می شود.
ارتفاع یخچال و فریزرهای پرده هوای نیمه ایستاده نسبت به انواع دیگر یخچال های ایستاده پرده هوا کمتر بوده و اصطلاحا به آن یخچال نیمه ایستاده گفته میشود. این مدل نیز مانند مدل های ایستاده برای ارائه گوشت های بسته بندی، میوه، لبنیات و... استفاده می شود.
این مدل یخچال فروشگاهی در فروشگاه ها با سقف کوتاه تر نیز کاربرد دارد و به دلیل ارتفاع کوتاه مانع دید مابقی اقلام فروشگاه نمی شود .بنابراین میتوان از آن به صورت یخچال خوابیده یا جزیره ای در وسط فروشگاه نیز استفاده کرد.
یخچال های ویترینی نیز برای انواع شیرینی خشک و تر ، انواع فینگرفود ها، اقلام بسته بندی و...مورد استفاده قرار می گیرد.
 

یخچال فروشگاهی تجهیز فرایند

یکی از معروف ترین شرکت های تولید یخچال های فروشگاهی، تجهیز فرایند سیستم می باشد که علاوه بر طراحی فروشگاه های زنجیره ای با توجه به نیاز مشتری و اقلیم منطقه در تولید و فروش انواع یخچال های صنعتی و فروشگاهی پرده هوا و درب دار با نام های کریستال، سیترین، پلاتین، اماتیس و... کار را برای فروشگاه ها آسان نموده است. سوپر مارکت هایی که به این امر پی برده اند یخچال های سنتی خود را کنار گذاشته و به خرید یخچال های پرده هوا روی آورده اند. استفاده از این یخچال و فریزرهای مدرن باعث افزایش چشم گیر فروش آن ها شده است.
یخچال های جدید شرکت تجهیزفرایند بر پایه مهندسی و دانش روز دنیا ساخته می شود تا پاسخگوی تمامی فروشگاه های کوچک مانند سوپرمارکت ها و یا فروشگاه های بزرگ مانند هایپر مارکت ها باشد.
این شرکت پس از سال های متمادی تجربه و تحقیق در امر فروشگاه ها دریافته که لازم است هنگام ورود یک شهروند به فروشگاه بتواند به راحتی تمامی مایحتاج زندگی اعم از مواد خشک و بسته بندی، انواع میوه و سبزیجات، انواع گوشت، مواد پروتئینی و انواع لبنیات را به صورت یکجا تهیه کند.

 

تنوع یخچال های شرکت تجهیز فرایند در جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان:
شرکت تجهیز فرایند نسبت به درخواست جامعه امروز، یخچال و فریزرهایی تولید و توزیع می کند که هرکدام کارایی متفاوتی نسبت به محصولات دیگر دارد و نیاز فروشگاه های کوچک و بزرگ را رفع می کند. برای مثال یخچالی که برای نگهداری انواع لاشه گوشت و مرغ در نظر گرفته شده است با یخچال نگهداری گوشت و مرغ متفاوت است. زیرا که لاشه گوشت حتی اگر مدت کمی در فضایی به غیر از فریزر قرار گیرد خشک و سیاه می شود اما با وجود یخچال های لاشه تجهیزفرایند علاوه بر اینکه لاشه گوشت، منجمد و خشک نمی شود بلکه به شکل روز اول تازه و آماده توزیع حفظ می شود.
 
یخچال های جزیره تجهیز فرایند می تواند تمامی محصولات اعم از محصولات لبنی، پروتئینی، انواع ترشیجات و سبزیجات را در کنار هم قرار دهد و مشتری پس از یک نگاه می تواند تمامی نیاز های خود را به یکباره خرید کند.
یخچال های بدون درب به دلیل ویژگی سلف سرویس بودن آن ها مورد توجه قرار گرفته است. در این یخچال ها مشتریان به راحتی می توانند به محصولات دسترسی پیدا کرده و انواع مواد غذایی را از داخل یخچال ها بردارند.
یخچال های تولیدی این کارخانه علاوه بر کارایی متفاوت دارای ظاهر زیبا و منحصر به فردی نیز هستند که نسبت به مدل های قدیمی، چیدمان زیباتری به فروشگاه ها و سوپرمارکت ها بخشیده اند. در این یخچال های فروشگاهی انواع نورهای مخفی نیز وجود دارد که در عصر حاضر جزوی از دکور فروشگاه ها تلقی می شود.
تجهیز فرایند برای بخش زیادی از نیازهای سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای، یخچال و فریزرهای متفاوتی ارائه کرده است و سعی دارد همگام با پیشرفت تکنولوژی روز دنیا تمام نیازمندی های این کسب و کارها در این زمینه را رفع گرداند.
 
 
نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/6fw
اخبار مرتبط
خرید ابزارآلات برعکس چیزی که تصور می رود آن چنان کار ساده ای نیست. عواملی از جمله تحریم ها موجب شده تا تهیه و خرید ابزارآلات بسیاری از بهترین و معتبرترین برندها در ایران با مشکلاتی روبرو شود. اینجاست که اهمیت فروشگاه های اینترنتی مثل فروشگاه ابزارآلات آچاریست نمود پیدا می کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
mohamad
۱۴۰۱/۰۲/۱۱
0
0
1

ممنون عالی بود

مالکی
۱۴۰۱/۰۲/۱۱
5
0
1

بسیار بسیار جالب و عالی با سپاس

ناصر
۱۴۰۱/۰۲/۱۴
5
0
0

نحوه کار یخچال های فروشگاهی برای خنک نگه داشتن محتویات چگونه است؟


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید