صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۴
کد خبر: 9573
گزارشگر: 2
۶۷۴
۰
۰
۳
حمل صحیح پیانو

نحوه حمل پیانوی بزرگ و کوچیک

نحوه حمل پیانوی بزرگ و کوچیک
این راهنما همه چیز در مورد حمل پیانو است.

آنچه برای حمل پیانو نیاز دارید

 

اگر یک پیانوی بزرگ دارید، هر کاری را که به انجام آن فکر می کنید متوقف کنید و با یک شرکت جابجایی تماس بگیرید. کارشناسان حذف به آماتورها توصیه نمی کنند که آزمایشی با آن ها انجام دهند. این راهنما همه چیز در مورد حمل پیانو عمودی است. بنابراین، برای حمل پیانو مورد نیاز است:

نوار؛
دستکش کار؛
بسته بندی پلاستیکی (پارچه نیز قابل استفاده است)؛
دالی سنگین؛
بند عروسکی؛
تسمه های وزنه برداری؛
رمپ وانت؛
لنت های مقوایی؛
قدرت بالاتنه حداقل ۴ نفر

 

چگونه به تنهایی پیانوی ایستاده را حمل دهیم؟

 

اندازه گیری ابعاد پیانوی عمودی

 

قبل از انجام هر کار دیگری، با اندازه گیری اندازه پیانو شروع کنید. شما باید ۱۰۰% از ابعاد دقیق پیانوی عمودی خاص خود مطمئن باشید. این به شما کمک می کند تا کل فرآیند جابجایی آن را با دقت برنامه ریزی کنید. به طور معمول، یک پیانوی عمودی دارای ارتفاع ۱۱۰ تا ۱۳۵ سانتی متر، عرض حدود ۱۵۰ سانتی متر و عمق تقریبی ۶۰ سانتی متر است. توجه داشته باشید که این ابعاد متفاوت است و ابعاد شما احتمالاً کمی متفاوت است. اگرچه اندازه متوسط معمولاً ۱۲۵/۱۵۰/۶۰ سانتی متر است.
حمل صحیح پیانو به شما کمک می کند تا هزینه های جابجایی را کاهش دهید زیرا مجبور نخواهید بود برای انجام این کار به افراد حرفه ای پولی بپردازید.
روند حمل پبانو را ادامه دهید
اندازه گیری و مسیر را پاک کنید. از نوار یا طناب برای اندازه گیری چارچوب درها استفاده کنید و مطمئن شوید که پیانو می تواند در آنها قرار بگیرد. سپس مسیر را از هر گونه مانع از جمله فرش پاک کنید.
در صورت وجود، تزئینات را حذف کنید. یک چیز خوب در مورد پیانوهای ایستاده این است که برخلاف پیانوهای گرند شکلی دارند که در دست گرفتن آنها دردسرساز نیست.
پیانو را بپیچید. ابتدا در کیبورد را با نوار چسب بپیچید. این کار برای اطمینان از ثابت ماندن در هنگام سواری انجام می شود. برای بقیه ساز، می‌توانید از پلاستیک یا پارچه‌ای استفاده کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا آن را کاملاً بپوشاند. بسته بندی را با نوار چسب محکم کنید.
پیانو را روی دالی بلند کنید. برای این کار باید دستکش کار خود را بپوشید و از دوستان کمک بگیرید. اگر هرگز به وزن یک پیانو فکر نکرده اید، وزن یک پیانوی ایستاده حدود ۱۳۰ کیلوگرم است. برای مقایسه، یک پیانوی بزرگ می تواند به ۵۰۰ کیلوگرم برسد. برای بلند کردن پیانوی عمودی روی دالی حداقل به سه جفت بازو قوی نیاز دارید (و حداقل شش جفت برای یک پیانوی گرند). در حالی که حرفه ای ها از دستگاه های الکترونیکی برای آسان، ایمن و با کمترین فشار استفاده می کنند.
پیانو را محکم با بند دالی ببندید.
با دالی فشار دهید.
از رمپ برای ون استفاده کنید. پیانو باید همزمان کشیده شود و در ون هل داده شود. برای این کار از تسمه های بلند کننده استفاده کنید و هنگام ایستادن پشت آن بسیار مراقب باشید، وزن پیانو به اندازه ای بزرگ است که شما را له کند یا اگر به اندازه کافی مراقب نباشید حداقل باعث آسیب جزئی شود.
پیانو را در ون محکم کنید. پیانو باید در مقابل دیوار پشتی ون قرار گیرد و چیزهای دیگر در جلوی آن باشد. می توانید آن را با مبلمان محکم کنید.

 

نحوه حمل پیانو بزرگ

 

راه های زیادی برای حمل پیانو بزرگ وجود دارد. این تنها یکی از راه هایی است که می توان آن را با خیال راحت و با کارایی بالا انجام داد. همچنین گام به گام در ویدیوی تعبیه شده زیر انجام شده است:

پوشش صفحه کلید را با پر کردن دستمال کاغذی در هر انتها ببندید.
در صورت امکان پوشش صفحه کلید را بردارید و برای محافظت بیشتر در پارچه نرم بپیچید.
پین های لولای در را با دقت بیشتری بردارید و سپس پیچ های صفحه ای که پین ها را نگه می دارد باز کنید.
بعد از اینکه هیچ چیز دیگر در را نگه نمی دارد، آن را از روی پیانو بلند کنید، بدون اینکه آن را بلغزانید یا به ساز مالش دهید. آن را کنار بگذارید و با احتیاط بپیچید تا در هنگام حمل و نقل از خط و خش محافظت شود.
ببینید کدام پایه پیانو به عنوان شماره ۱ برچسب خورده است و آن را بردارید. پیانو را به آرامی قرار دهید تا روکش تخته آن بر روی یک دستمال ضخیم و نرم قرار گیرد که قبلاً در کنار پایه ۱ روی زمین گذاشته شده است.
آن را در این حالت نگه دارید در حالی که شخص دیگری بقیه پاها را از پیانوی بزرگ خارج می کند.
هر سه پا را به طور جداگانه بالشتک کنید.

 

کل پیانو را با پتوهای متحرک بپوشانید.

 

به حمل پیانو در ون ادامه دهید. اگر ساز در طبقه بالایی ملک است و آسانسوری وجود دارد که به اندازه کافی بزرگ است، می توانید از آن استفاده کنید. در غیر این صورت، حداقل ۳ حرکت دهنده برای حمل پیانو از پله ها مورد نیاز است.
قبل از قرار دادن پیانو در بالا، پتوهای متحرک را روی کف چکمه ون قرار دهید.
جاش برونل
جاش برونل
اما همیشه مهم‌ترین نکات حمل پیانو (https://pianotransport.ir)را به خاطر بسپارید: حتی با آگاهی کامل از نحوه حمل پیانو، در واقع حمل پیانو شما مسئولیت زیادی را برای ایمنی حمل پیانو برای جابجایی‌ها و برای پیانو و ارزش آن به همراه دارد. ممکن است بخواهید گزینه‌های دیگری را بررسی کنید، مانند قیمت جابجایی‌های حرفه‌ای برای جابجایی پیانو برای شما در مسافت‌های طولانی، محلی، به یک انبار یا حتی از پله‌ها.
از ویدیوی زیر ببینید که چگونه کل روش را به درستی انجام دهید:

 

نحوه حمل پیانوی بزرگ کودک

 

به سادگی همان روال پیانوی گرند استاندارد را دنبال کنید. تنها تفاوت این است که پیانوی گرند بچه از نظر اندازه کوچکتر است. این بدان معنی است که شما ممکن است نیاز نداشته باشید نفر سوم برای این کار با این حال، اگر اندازه ملک فرآیند خانه تکانی را خسته کننده کند...

پیانو بزرگ

اعتماد و ضمانت را با ما تجربه کنید
با مدیریت بابایی
شماره های تماس:
09363968821
09123968821
02122193001

https://www.asianews.ir/u/6ge
اخبار مرتبط
مسعود حبیبی، نوازنده دف و پیانو و مولف کتاب ها و مقالات متعدد در حوزه موسیقی، بیش از یک ربع قرن سابقه ساز سازی نیز دارد و از جهاتی در این زمینه در کشور پیشگام و صاحب سبک و برند به شمار می آید. این موسیقیدان، کارگاه «تولید دف» را با ساز و کاری تازه ایجاد کرده است و تاکنون نیز در بیش از 30 موسیقی فیلم و 150 آلبوم موسیقی نواخته و در بالغ بر 3 هزار اثر موسیقیایی در صدا و سیما، صدای دف او می آید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید