صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۱:۴۴
کد خبر: 9815
گزارشگر: 306
۴۹۴
۰
۰
۱

مردمی سازی یارانه‌ها در حقیقت جراحی اقتصادی کشور است

مردمی سازی یارانه‌ها در حقیقت جراحی اقتصادی کشور است
یزد - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که مردمی سازی یارانه‌ها در حقیقت جراحی اقتصادی کشور است، گفت: این مهم باید در سال‌های گذشته انجام می‌شد ولی متاسفانه با وجود لزوم قانونی آن،‌ دولت‌ها از اجرای آن سرباز می‌زدند

آسیانیوز / یزد ؛ محمد رضا فلاحتی در خصوص سیاست‌های اجرایی دولت در بحث مردمی‌سازی یارانه‌ها، اظهار کرد: توزیع عادلانه خدمات از جمله مهمترین اهداف دولت سیزدهم در اجرای طرح اصلاح یارانه‌هاست.

وی با بیان این‌که پرداخت ارز ۴۲۰۰ تومانی ماهانه بالغ بر ۳۸ هزار میلیارد تومان خزانه دولت را به نفع دلالان خالی می‌کرد، افزود: قاچاقچیان دومین گروه بهره‌مند از ارز ۴۲۰۰ تومانی هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدون اجرای این طرح مردمی‌سازی یارانه قطعا اقتصاد کشور در سال‌های آینده با مشکلات زیادی روبرو می‌شد، تصریح کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد مردم استان یزد یارانه می‌گیرند.

فلاحتی با بیان این‌که جمعیت کشور به ۱۰ دهک تقسیم‌بندی شدند و تاکنون ۹ دهک یارانه دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: افرادی که به هر دلیل یارانه نمی‌گیرند می‌توانند اعتراض خود را در بازه زمانی سه ماهه در سامانه بررسی یارانه‌ها ثبت کنند.

این مقام مسئول شماره گویای ۰۹۲۳۳۳۳۶۳۶۲ و سامانه تلفنی ۰۲۱۶۳۶۹ را برای دریافت اعتراضات مردمی معرفی کرد و ادامه داد: افرادی که در بررسی‌ها مشمول دریافت یارانه می‌شوند،‌ یارانه ماه‌های قبل اجرای این طرح را هم دریافت خواهد کرد و سهم این افراد محفوظ باقی می‌ماند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد آزادسازی قیمت یارانه‌ها هم خاطرنشان کرد: در اجرای این مهم به هیچ عنوان قرار نیست، مردم هزینه اضافه‌تری برای خرید نان پرداخت کنند.

زینل پور معاون اجتماعی اداره تعاون ، کار و امور اجتماعی نیز در نشست مذکور به سؤالات خبرنگاران پاسخ  داد .

سید محمد جواد عرفانفر

مردمی سازی یارانه‌ها در حقیقت جراحی اقتصادی کشور است  , محمد رضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

https://www.asianews.ir/u/6mx
اخبار مرتبط
یزد - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت :۵۶ رشته شغلی برای بکارگیری اتباع بیگانه تعریف شده که فقط در این رشته ها کارفرما می تواند این افراد را جذب کنند و اگر کارفرمایی به غیر از رشته های تعریف شده نسبت ​به‌کارگماردن اتباع خارجی غیرمجاز اقدام نمایند طبق قانون با آنها برخورد می شود
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید