صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۷
کد خبر: 9868
گزارشگر: 306
۳۷۵
۰
۰
۱

ضرورت توجه به جایگاه مطالبه گری شورای شهر از مسئولان به صورت عملی

ضرورت توجه به جایگاه مطالبه گری شورای شهر از مسئولان به صورت عملی
یزد - رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر یزد خواستار توجه بیشتر به جایگاه مطالبه گری شورای اسلامی شهر از مسئولان به صورت عملی برای رفع مشکلات موجود در جامعه شد
آسیانیوز / یزد ؛ محمد باقر پارسائیان در نشست کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: جایگاه شورای شهر جایگاه مطالبه گری است و لازم است که دستگاه های مربوطه به شورای شهر خوانده شوند و مطالبات نسبت به کم کاری ها به آنها اعلام شود.
 
وی تصریح کرد: برخی موضوعات لازم است که تا رسیدن به نتیجه از سوی شورای اسلامی شهر یزد پیگیری شود و در صورتی که نتیجه مناسب کسب نشد، کم کاری ها را به مراجع ذیصلاح اعلام کنیم.
 
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: مردم از شورای شهر انتظار دارند که تمامی مسائل و مباحثی که مرتبط با امور زندگی آنهاست را با جدیت دنبال کند و تا حد امکان زمینه رفع مشکلات را فراهم کند.
 
پارسائیان بیان کرد: امروز مشکلات بسیاری در سطح جامعه وجود دارد که به جرات می توان گفت بخش مهمی از آنها به دلیل عدم مطالبه گری صحیح و نبود نظارت مناسب ایجاد شده اند.
 
وی ادامه داد: از این روست که می توان انتظار داشت در صورت پیگیری دقیق و تخصصی شورای اسلامی شهر یزد و مطالبه گری از مسئولان امر،  زمینه رفع این مشکلات فراهم شود.

سید محمد جواد عرفانفر

ضرورت توجه به جایگاه مطالبه گری شورای شهر از مسئولان به صورت عملی  , محمد باقر پارسائیان رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر یزد 

https://www.asianews.ir/u/6ob
اخبار مرتبط
یزد - عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر گفت: در پنج منطقه شهرداری یزد 40 پروژه عمرانی و ساخت وساز در نظر گرفته شده است
یزد - رئیس کمیته حمل و نقل و آمد و شد شورای اسلامی شهر با تشریح عمده مشکلات سرعتگیرها و سرعتگاه‌های معابر شهر، از تلاش برای اجرای طرحی ابتکاری جهت مشخص شدن سرعت استاندارد عبور از سرعتگیرهای مختلف در سطح این شهر خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید