صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 09 شهریور 1398

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

الگوی مصرف مواد غذایی در ایران در مقایسه با سایر کشورها

یکی از مهم ترین عـوامـل شکل دهنده الگوی غذایی هر جامعه مجموعه عادات و فرهنگ غذایی آن جامعه است. ایرانیان مردمی خوش ذائقه و دارای تنوع غذایی بسیار بالا هستند و سنت خوردن، از ماندگارترین میراثهای فرهنگ و تمدن ایرانیان است. امــا در ایــن میان آنچه قابل تامل است، الگوی تغذیه ای ماست. سطح سلامت جامعه وابستگی زیادی به تغذیه مناسب و سالم دارد.
۹ شهریور ۱۳۹۸ ۱۹:۲۰

رونق تولید در گرو ادغام بانکهاست.

اگر بخواهیم نگاه دقیق تری به روند تاثیرات سیاست های پولی بر وضعیت بانکهای کشورو متعاقب آن7 تحمیل این وضعیت بر مردم وخاصه تولید پس از انقلاب اسلامی ایران داشته باشیم می توانیم این دوران را به چهار دوره مهم تفکیک نماییم:
۹ شهریور ۱۳۹۸ ۱۹:۱۸

لزوم استقلال نهادهای اقتصادی !

دولت آقای حسن روحانی وارث اقتصاد ویران شده ای بود که طی هشت سال خودکامگی های دولت نهم ودهم به او واگذار شده بود . انتظار این بود که دولت برروی هر نهاد اقتصادی دست می گذاشت با صراحت وبی پرده در حضور مردم اعتراف می کرد که آن را در چه موقعیتی تحویل گرفته است ؛ ولی نه ! او شجاعت قاضی القضات اسبق را نداشت که هنگام تحویل دستگاه قضا گفت " ویرانه ای " را تحویل گرفته است .
۹ شهریور ۱۳۹۸ ۱۹:۱۴
وابستگان به جریان قدرت، املاک را پس نمی دهند!

وابستگان به جریان قدرت، املاک را پس نمی دهند!

حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با انتقاد از رویه نادرست بازپس گیری املاک شهرداری تهران گفت که متاسفانه برخی افراد قدرتمند یا وابسته به جریان‌های قدرت، هنوز املاک تحت اختیارشان را تحویل نداده اند.
۹ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۳۱