صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
روزنامه آسیااخبارعلم و تکنولوژی

اخبار علم و تکنولوژی

انواع سیم برق خانگی و ساختمانی
خرید کابل و سیم برق
در ادامه قصد داریم نگاهی مفصل به چیستی و کاربردهای سیم برق داشته باشیم و تفاوت­های میان کابل برق و سیم برق را بررسی کنیم.
 
فایر دمپر چه کاری انجام می‌دهد؟
دمپرهای ضد حریق
دمپرهای ضد حریق یا همان فایر دمپر به نحوی طراحی شده‌‌اند تا زمانی که دمای اتاق به سطح آستانه تحمل آن‌ها رسید، فعال شوند. به عبارت ساده اگر دمای اتاق نزدیک به ۷۵ درجه افزایش پیدا کند، بخشی از این دمپرها که پیوند یا جک نام دارند ذوب شده و در نتیجه دریچه بسته می‌شود‌.
 
یک قاب گوشی خوب چه ویژگی هایی دارد + ۲۰ درصد تخفیف
انواع قاب گوشی موبایل
یک قاب گوشی خوب باید دارای مقاومت در برابر ضربه، ظاهر زیبا، قابلیت دسترسی به پورت‌ها و دکمه‌ها، مقاومت در برابر خط و خش، کیفیت ساخت بالا و قابلیت نصب و جداشدن آسان باشد. همچنین برای انتخاب یک قاب گوشی خوب، می‌توانید از تجربه کاربران قبلی و نظرات آن‌ها نیز بهره بگیرید.
 
آبکاری لوله و پروفیل
مقاوم کردن لوله و پروفیل
مصرف‌کنندگان لوله و پروفیل، نیازمند راهکارهایی برای مقاوم کردن آن‌ها دربرابر زنگ‌زدگی و خوردگی هستند. اگرچه چندین راهکار برای حل این مشکل وجود دارد، اما بهترین راهکار آبکاری لوله است. به‌طورکلی آبکاری به فرآیندی می‌گویند که طی آن یک لایه فلزی و نازک را بر سطح لوله یا پروفیل می‌کشند. در برخی مواقع این لایه نازک تنها از یک نوع فلز تشکیل می‌شود و گاهی اوقات ترکیب چند فلز برای ایجاد این لایه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
بررسی اجزای چیلر تراکمی تهویه مطبوع و صنعتی
چیلر سفارشی
اگر شما در صنعت ساختمانی و یا صنایع دیگری که برای تولید نیاز به آب خنک دارید، فعال هستید، حتماً با مفهوم چیلر آشنا هستید. چیلرها به عنوان دستگاه‌های تهویه مطبوع و تولید آب خنک برای سیستم‌های تهویه مطبوع در ساختمان‌ها، بیمارستان‌ها، شرکت‌ها و غیره استفاده می‌شوند و همچنین کاربرد های فراوانی در صنایع تولیدی مختلف دارند.
 
مقایسه چیلر تراکمی و جذبی | کدام یک انتخاب مناسب تری است؟
انتخاب چیلر
از مهمترین چالش ها در صنعت تهویه مطبوع و سیستم های سرمایش، انتخاب چیلر جذبی یا چیلر تراکمی است. بر همگان واضح است که هر دو نوع دستگاه خنک کننده، دارای مزایای و معایب بی شماری هستند و براساس ویژگی های پروژه می توان به این نتیجه رسید که کدامیک از این دستگاه ها، اولویت بیشتری در انتخاب نهایی را دارا است.
 
آتلیه های عکاسی در عصر دیجیتال
تصاویر زیبا و جذاب‌
استفاده از تکنولوژی در عکاسی، آتلیه‌های عکاسی را به یک سطح جدید از کیفیت، سرعت و امکانات رسانده است. این تغییرات، تجربه‌ی عکاسی را برای عکاسان و مشتریان بهبود می‌بخشد و باعث می‌شود تا تصاویر زیبا و جذاب‌تری ایجاد شود.
 
با دکتر ارتوپد بهترین مشاور برای درمان تخصصی بیماری‌های زانوی خود را پیدا کنید
علت زانو درد
در جامعه مدرن امروزی، درد زانو یکی از رایج‌ترین و شایع‌ترین بیماری‌ها به شمار می‌رود که یکی از اصلی‌ترین دلایل آن تغییر در سبک زندگی افراد و کم تحرکی در آن‌ها می‌باشد. در این رپورتاژ، علت زانو درد و بهترین قرص برای زانو درد می‌پردازیم.
 
اصلی ترین نشانه‌های پیری زودرس
وضعیت سن بیولوژیک خود را بدانید
نشانه هایی در بدن افشاگر وضعیت سن بیولوژیک و روند پیری در اندام های شما است که با دانستن آنها آن باید سبک زندگی خود را تغییر دهید.
 
تشخیص و ریشه یابی علت درد زیریغل با کلینیک ارتوپدی دکتر دست
درد زیربغل چپ نشانه چیست؟
درد زیربغل چپ نشانه چیست؟ در ادامه با دکتر دست، برخی از علل رایج درد زیربغل سمت چپ را بررسی می‌کند;
 
همه چیز درمورد دستگاه تخمه پزی
دستگاه تفت تخمه
از مهمترین دستگاه هایی که در صنعت فرآوری تولید خشکبار استفاده می شود دستگاه تخمه پزی است. این دستگاه دارای یک مخزن و منبع گرما می باشد. مخزن مدل صنعتی حلزونی شکل بوده و با چرخش آن، تخمه و آجیل با حرارت مناسبی تفت داده شده و برشته می شوند.
 
چرا باید راهبند برقی ایرانی بخریم؟
کنترل تردد خودروها
در این مقاله قصد داریم دربارهٔ مکانسیم عملکرد، انواع و مزایای راهبند برقی ایرانی صحبت کنیم.
 
باتری سیلد اسید و کاربرد آن در صنایع مختلف
انواع مختلف باتری‌
باتری‌‌های سیلد لید اسید، یکی از قدیمی‌ترین و پرکاربردترین نوع باتری‌ها در دنیای الکترونیک هستند. این باتری‌ها، برای تأمین نیروی الکتریکی در بسیاری از سیستم‌ها و دستگاه‌هاUPSمورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع مختلفی از باتری‌های سیلد لید اسیدی وجود دارد که هریک، برای کاربردهای خاص خود با ویژگی‌های دشارژ و شارژ خاص طراحی شده‌اند. به همین دلیل، مهم است که باتری سیلد لید اسید مناسب را برای برنامه خاص خود انتخاب کنید. عدم انجام این کار، می‌تواند باعث کاهش عملکرد مفید باتری شود.
 
دیوار سبز مصنوعی و طبیعی ، آینده‌ای سبزتر برای جهان
حفظ محیط زیست
در دنیای امروز، با رشد جمعیت و افزایش نیازهای انسانی، حفظ محیط زیست و کاهش تأثیرات منفی بر طبیعت به یکی از اولویت‌های اساسی جوامع تبدیل شده است. به همین دلیل، به دست آوردن فضاهای سبز و ایجاد محیط‌های پاک و سالم برای زندگی، مورد توجه بسیاری از افراد و سازمان‌ها قرار گرفته است. یکی از راهکارهای مبتنی بر فناوری در این حوزه، دیوارهای سبز مصنوعی هستند که با تلفیق علوم کشاورزی، باغبانی و فناوری اطلاعات، فضاهایی سبز و پویا را در شهرها ایجاد می‌کنند.
 
Behzad Qasemi; Cyberbullying, a cyber anomaly that is more destructive than malware
Cyber theory
Behzad Qasemi, an expert in cyber security, has presented a theory about this cyber anomaly with more than 5 years of analysis on cyber bullying or cyber bully, which we will discuss further.
 
اصول طراحی داخلی و خارجی ویلا
طراحی یک ویلا
اصول طراحی ویلا یکی از نکات مهمی است که زمان ساخت این سازه باید به آن توجه کرد. زیرا طراحی اصولی نقش بسزایی در زیبایی فضا داشته و در سبک های متعددی قابل اجرا است. بنابراین طراحی یک ویلا به دو بخش طراحی داخلی و خارجی تقسیم می شود که باید از هماهنگی و تناسب لازم برخوردار باشد. همچنین طراحی این سازه با دیگر سازه های مسکونی متفاوت بوده و دقت بالایی برای ساخت نیاز دارد تا در آینده ساکنین را به مشکل مواجه نکند.
 
بررسی راه های درمان سرفه خلط دار
بهترین راه درمان سرفه
قصد داریم در ادامه با راه‌های مختلفی که برای درمان سرفه خلط‌دار وجود دارد آشنا شویم، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
 
استخدام نوجوان ۱۴ آمریکایی به عنوان مهندس اینترنت استارلینک
از سوی شرکت SpaceX
نوجوان ۱۴ ساله امریکایی از سوی شرکت SpaceX به عنوان مهندس نرم افزار بخش اینترنت ماهواره ای استارلینک استخدام شد.
 
اگر کف پای شما می‌سوزد، می‌توانید علت آن را از کلینیک دکتر میرپا پرس و جو کنید
علت سوزش کف پا در شب چیست؟
مناسب‌ترین روش درمانی در زمینه سوزش کف پا
 
فیروز نادری؛ دانشمند ایرانی درگذشت/فقدان مدیرکل اکتشافات منظومه شمسی
مدیر پیشین ناسا
فیروز نادری دانشمند ایرانی درگذشت؛ وی بیش از سه دهه در سازمان ملی فضایی آمریکا، ناسا، و از جمله مدیرکل اکتشافات منظومه شمسی فعالیت کرده بود.
 
بهترین مبلمان اداری را از الوند بخواهید!
مبلمان اداری استاندارد
استفاده از مبلمان اداری با کیفیت در دفتر کار علاوه بر اینکه به حفظ پرستیژ شرکت شما کمک می‌کند، باعث می‌شود کارکنان شما نیز احساس راحتی بیشتری داشته باشند. به همین خاطر تصمیم داریم در این مطلب در مورد نحوه انتخاب مبلمان اداری مناسب و تاثیر آن روی فضای کار صحبت کنیم.
 
رابطه بین خودارضایی مردان و فرزندآوری
براساس نتایج یک تحقیق دانشگاهی مطرح شد
بر اساس نتایج یک تحقیق دانشگاهی در لندن بین خودارضایی مردان و فرزندآوری رابطه وجود دارد.
 
علت آب دادن اسپلیت چیست
مشکل اصلی آب دادن کولر اسپلیت
وبسایت تخصصی تهویه مطبوع مهاجر در این مقاله به بررسی علت آب دادن اسپلیت و روش های برطرف کردن آن می پردازد بنابراین تا آخر مقاله با ما همراه باشید.
 
چرا خطر سکته قلبی در روز اول هفته بیشتر است؟
نتایج یک تحقیق فاش کرد
مطالعه جدید کنفرانس انجمن قلب و عروق انگلیس (BCS)اعلام کرد: ارتباط آماری قوی بین شروع هفته کاری و بروز حمله قلبی وجود دارد.
 
جایگاه عینک انقلابی اپل در سبد کاربران ایرانی
اپل ویژن پرو
هدست واقعیت ترکیبی اپل یا «اپل ویژن پرو» روز ۵ ژوئن در کنفرانس WWDC ۲۰۲۳ اپل رونمایی شد؛ ولی عینک انقلابی چیست و در ایران چه جایگاهی خواهد داشت؟
 
مزایای خرید اپل آیدی در دسترسی به اپلیکیشن‌های اختصاصی اپل
ساخت اپل آیدی
با توجه به اهمیت خرید اپل آیدی و نقش کلیدی آن در دسترسی به اپلیکیشن‌های اختصاصی اپل، ما این مطلب را به بررسی مزایای خرید آن اختصاص داده‌ایم؛ اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
 
نحوه نگهداری سیمان پاکتی، نکات مهمی که باید بدانید
انواع مختلف سیمان
سیمان های پاکتی را باید به شکل مناسبی نگهداری کرد که دوام آن ها افزایش پیدا کند و دچار فساد نشود...
 
دستگاه زردی چیست و چه کاربرد هایی دارد ؟
زردی نوزاد
زردی (Jaundice) یک علامت بالینی است که به تغییر رنگ پوست، غشاهای مخاطی و سایر بافت‌ها به رنگ زرد می‌انجامد. این رنگ زردی ناشی از افزایش میزان بیلی‌روبین (Bilirubin) در خون است. بیلی‌روبین، یک ماده زرد رنگ است که در پروسه تجزیه هموگلوبین (Hemoglobin)، که بخشی از سلول‌های قرمز خون است، تولید می‌شود.
 
راهنمای نصب اسپاتیفای در اندروید
یک برنامه پخش موسیقی محبوب
اسپاتیفای یک برنامه پخش موسیقی محبوب است که در سیستم عامل های مختلف از جمله دستگاه های اندرویدی موجود است. با اسپاتیفای، کاربران اندرویدی می توانند به میلیون ها آهنگ، پادکست و سایر محتوای صوتی در تلفن های هوشمند یا تبلت های خود دسترسی داشته باشند. در این مقاله به نحوه دانلود اسپاتیفای در دستگاه اندرویدی خواهیم پرداخت.
 
موارد استفاده از وینچ زنجیری و جرثقیل سیم بکسلی در صنعت چیست؟
حرکت و حمل اجسام به شکل افقی یا عمودی
در این مطلب توضیح دادیم که چرثقیل بلغاری و وینچ بکسلی چیست و همچنین استفاده از آن در چه محل هایی کاربرد بیشتری دارد و همچنین وینچ سیم بکسلی چه مزایایی دارد و از کجا می توان با اطمینان تهیه کرد.
 
بررسی قابلیت‌های شبکه‌ای دوربین‌های مداربسته هایک ویژن
دسترسی و کنترل از راه دور
یکی از قابلیت های کلیدی شبکه دوربین های مداربسته هایک ویژن پشتیبانی از نظارت و مدیریت از راه دور است. این ویژگی دسترسی از راه دور، راحتی و انعطاف‌پذیری بی‌نظیری را فراهم می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا حتی زمانی که از نظر فیزیکی غایب هستند، بر محل خود نظارت کنند.
 
جراحی ستون فقرات چگونه انجام میشود
جراحی کمر
سندرم جراحی ناموفق کمر یک عارضه نسبتاً شایع است که باعث ایجاد درد جدید پس از انجام عمل کمر در ناحیه کمر می شود. سندرم جراحی ناموفق کمر به دلایل متعددی ایجاد می شود که می تواند شامل شرایط بیمار و روش های نامناسب جراحی باشد.
 
پروتزهای دندان را چگونه می سازند؟
انواع پروتزهای دندانی
مواد اولیه پروتزهای دندان چیست؟ آیا مواد اولیه انواع پروتزهای دندانی با هم فرق دارند؟ و از چه موادی برای ساخت پروتزهای دندانی استفاده می شود که دوام خوب و بالایی داشته باشد؟ این تمامی سوالاتی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت و در مورد آن مطالب خوب و مفیدی را بیان خواهیم کرد.
 
دستگاه لیزر الکس دایود چیست و در چه زمینه ای کاربرد دارد
دستگاه لیزر مو
دستگاه لیزر الکس دایود دارای چند طول موج بوده که همین موضوع به کاربرد گسترده‌ آن و تاثیر موفق روی افراد مختلف، منجر می‌شود. در نتیجه از این دستگاه می‌توان برای افراد با انواع موهای زاید و رنگ‌های مختلف. بهره بگیرند. به همین دلیل استفاده از دستگاه لیزر الکس دایود می‌تواند گزینه مناسبی برای نتیجه گیری در فرایند لیزر و حذف موهای زائد قسمت‌های مختلف بدن باشد.
 
نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری که قابلیت گزارش سازی حرفه ای دارند
گزارش سازی
در این مقاله ۵ نرم افزار CRM که بهترین قابلیت گزارش سازی را ارائه می دهند معرفی شده است که می توانید از امکانات آنها برای بهبود عملکرد کسب و کارتان استفاده کنید.
 
قالب وردپرس چیست و چه کاربردی دارد
طراحی و ایجاد وبسایت‌
قالب وردپرس یک ابزار قدرتمند برای طراحی و ایجاد وبسایت‌ها است که توسط بسیاری از کاربران از جمله وبمسترها، طراحان وب و بلاگرها استفاده می‌شود. با استفاده از قالب‌های وردپرس، می‌توانید به سرعت و با کمترین زحمت یک وبسایت زیبا و حرفه‌ای راه‌اندازی کنید.
 
یخچال مسافرتی؛ هر چیزی که باید در مورد یخچال و کول باکس خودرو بدانید
یخچال ماشین
یخچال ماشین یا کول باکس، محفظه‌های کوچک و بزرگِ دارای کمپرسور یخچال با قابلیت تنظیم دما هستند که به دلیل حمل راحت و اندازه کوچک، یخچال مسافرتی سیار یا یخچال ماشینی مسافرتی هم نامیده می‌شود.
 
انواع اسیدها چیست؟
کاربرد اسیدها
در این مقاله، انواع مختلف اسیدها، ویژگی های آنها و کاربردهای گسترده آنها را بررسی خواهیم کرد.
 
بهترین کابل‌های شارژ
شوجی ایران
نمی‌توانیم بدون کابل‌ شارژ زندگی کاری و جدی داشته باشیم !
 
تفاوت های ارتودنسی کودکان و بزرگسالان
زمان برای انجام ارتودنسی دندان
در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا به تفاوت های ارتودنسی دندان کودکان و بزرگسالان بپردازیم.
 
راهنمای نورپردازی فضای سبز برای کارفرمایان: از انتخاب پیمانکار تا رونمایی
زیبایی فضای بیرونی
در این راهنما، به شما به عنوان یک کارفرما، راهنمایی‌هایی در خصوص انتخاب شرکت نورپردازی مناسب و همکاری با پیمانکار و مراحل اجرا تا رونمایی پروژه ارائه خواهیم داد.
 
تفاوت انواع قرص فیری در چیست؟
قرص ماشین ظرفشویی
آشنایی با بهترین مدل قرص فیری برای افرادی که به دنبال قرص ماشین ظرفشویی باکیفیت هستند می‌تواند کمک کننده باشد. انواع قرض ظرفشویی فیری در مدل‌های مختلف و تعداد گوناگون در بازار دیده می‌شود اما سوال اینجاست که کدام یک از آن‌ها بهترین مدل قرص فیری هستند. در اینجا قصد داریم با معرفی انواع قرص‌های ظرفشویی برند فیری با بهترین آن‌ها آشنا شویم؛ با ما همراه باشید.
 
معرفی بهترین برند باتری یو پی اس در بازار ایران
باتری با کیفیت، با طول عمر بالا
باتریups یکی از قطعات حیاتی در دستگاه‌های الکترونیکی هستند که برای انجام فعالیت‌های روزمره از آن‌ها استفاده می‌شود. اگر به دنبال یک باتری با کیفیت و با طول عمر بالا برای دستگاه‌های الکترونیکی خود هستید؟ ما باتری وست استار را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
 
دستگاه یو پی اس چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است؟
برق اضطراری
یو پی اس یک وسیله حفاظت از توان است که شامل دستگاه های ذخیره انرژی است. از اینورترها به عنوان اجزای اصلی استفاده می کند و ولتاژ و فرکانس خروجی را تثبیت می کند. عمدتا از چندین بخش مانند یکسو کننده، باتری، اینورتر و سوئیچ استاتیک تشکیل شده است.
 
کفپوش مناسب برای مهد کودک چیست؟
ایمن بودن فضای مهدکودک
اگر مایل هستید که بدانید، انواع کفپوش مناسب برای مهدکودک چیست، با ما همراه شوید.
 
آموزش عکاسی با دوربین کانن
عکاسی با کانن
آموزش عکاسی با دوربین کانن یک مجموعه آموزشی جامع برای علاقه‌مندان به عکاسی با دوربین کانن است. این مجموعه آموزشی شامل مباحث مختلفی از جمله قواعد و اصول عکاسی، نورپردازی، فوکوس، تنظیمات دوربین، ویرایش تصاویر و... می‌باشد.
 
معرفی نمایندگی زیمنس در ایران
محصولات مختلف زیمنس
در این مقاله درمورد نمایندگی شرکت زیمنس و محصولاتی که در نمایندگی ارائه می‌شود توضیح داده خواهد شد.
 
آشنایی با دستگاه روتاری دندانپزشکی، اجزا و کاربردهایش + بهترین برند آن
خرید تجهیزات دندانپزشکی
اگر می خواهید درباره دستگاه روتاری دندانپزشکی، اجزا و کاربردهایش همچنین بهترین برند این دستگاه بدانید، کافی است کلیک کنید و مطالعه این مطلب را از دست ندهید.
 
 
آیپد پرو 2022 یا سرفیس پرو 8؟
خرید تبلت
در این مقاله به بررسی مواردی خواهیم پرداخت که هنگام خرید تبلت، باید به آن توجه کرد و سپس به معرفی و مقایسه آیپد پرو 2022 با سرفیس پرو 8 می‌پردازیم.
 
چطور فیلم‌ های پاک شده از دوربین مداربسته را ریکاوری کنیم؟
بازیابی فیلم‌های پاک شده
دوربین‌های مداربسته عمدتا قابلیت ذخیره فیلم‌های گرفته شده را دارند. این آپشن امکان بازبینی چند باره را برای ناظران و کنترل‌کنندگان آن‌ها فراهم می‌کند و عملا یکی از کاربردهای این سیستم‌ها در مستندسازی فرآیند نظارت است؛ بنابراین امکان آرشیو کردن و استفاده مجدد از فایل‌های فیلم دوربین مداربسته، یک قابلیت پرکاربرد محسوب می‌شود.
 
آیا زگیل تناسلی منجر به ناباروری می شود؟
درمان ناباروری
گر به زگیل تناسلی مبتلا هستید و نمی‌خواهید از تجربه شیرین پدر و مادر شدن به دور بمانید، به شما توصیه می‌کنیم تا در ادامه این مطلب همراه ما باشید و با بهترین راه درمان زگیل تناسلی در مردان و زنان آشنا شوید.
 
چراغ ریلی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟
چراغ ریلی فروشگاهی
نورپردازی تزئینی و دکوراتیو همواره به عنوان یکی از اهداف مهم صنعت روشنایی و چراغ بوده است. امروزه به لطف تکنولوژی ال ای دی امکان ساخت چراغ‌های دکوراتیو مختلف که در کنار ظاهر جذاب و کاربردی بتواند یک روشنایی با کیفیت را نیز تأمین کند، فراهم شده است.
 
سرطان روده بزرگ یا Colon Cancer چیست؟
دکتر گوارش
در این مطلب قصد داریم ببینیم که سرطان روده بزرگ چیست؟ علت بروز بیماری را بررسی کنیم و ببینیم که علائم و نشانه‌های آن کدام‌اند؟ همچنین متدهای درمانی آن را معرفی خواهیم کرد. این مطلب را از دست ندهید و در ادامه همراه ما باشید.
 
چگونه تلقین کنیم که خوش اندام شویم؟
راهکارهای مهم برای لاغر شدن
فعال بودن و داشتن یک اندام متناسب بسیار حس خوبی دارد، اما گاهی اوقات ترجیح می‌دهیم که روی تخت دراز بکشیم، تلویزیون تماشا کنیم و پیتزا بخوریم.
 
اگر پریود نمی شوید چای زعفران بنوشید! + نحوه دم کردن زعفران برای قاعدگی
پریود شدن با زعفران
در این مقاله به بررسی خواص زعفران برای دوران قاعدگی می پردازیم و در ادامه نحوه و نکات دم کردن چای زعفران را برای نتیجه مطلوب و پریود شدن آورده‌ایم.
 
بهترین فصل برای باردار شدن
جلوگیری از مشکلات پس از حاملگی
به گفته محققان زنانی که در سن حاملگی بالاتر قرار دارند کمتر دچار افسردگی پس از زایمان می شوند؛ در حالی که فصل باردار شدن نیز در بروز این احساس موثر است.
 
فرق کلینیک دندانپزشکی با مطب دندانپزشکی چیست؟
مراجعه به دندانپزشک
بسیاری از افراد وقتی می‌خواهند به دندانپزشک مراجعه کنند، بین رفتن به کلینیک یا رفتن به مطب دندانپزشک دچار تردید و سردرگمی می‌شوند. واقعا کدام‌یک بهترند و فرق کلینیک دندانپزشکی با مطب دندانپزشکی در چیست؟ کلینیک‌ها و مطب‌های دندانپزشکی هرکدام مزایا و معایب خودشان را دارند و در نهایت، مهم این است که شما چه اولویت‌هایی در ذهن خود دارید.
 
چطور برای یک سایت نوپا محتوا تولید کنیم؟
نوشتن محتوای متنی
نوشتن محتوای متنی سایت، کار آسانی نیست. باید بدانید که چه کلماتی را برای مخاطبان کسب و کارهای B2B یا B2C بسازید. چالش ها بسیار هستند. لازم است بدانید که سایت نوپا و جدید که راه اندازی کرده اید به چه روش هایی برای رشد و توسعه نیاز دارد. شما باید کارهایی را انجام بدهید که سایتتان را بهبود ببخشد.
 
چگونه خاک را حاصلخیز کنیم؟ راهنمای جامع برای کشاورزان
خاک شامل ترکیبات آلی و معدنی
انتخاب بهترین کود اصلاح کننده خاک برای استفاده در زمین کشاورزی
 
قبل از رابطه جنسی حتما این واکسن ها را بزنید!
توصیه های مهم پزشکی قبل از سکس
واکسن‌هایی که به عنوان واکسن‌های ضروری قبل از رابطه جنسی محسوب می‌شوند را این روزها نباید فراموش کرد.
 
انزوای اطلاعات، آینده امنیت اطلاعات با بهزاد قاسمی
امنیت سایبری
طی دهه اخیر با پیداش معماری‌های نوین امنیت سایبری در زیر ساخت‌های صنعتی و تجاری، و ظریب نفوذ بالای شبکه‌های نامتمرکز، کارشناسان متعددی در حوزه امنیت داده نظرات مختلفی را پیرامون امنیت سایبری مطرح کرده اند.
 
دلیل استعفای پدرخوانده هوش مصنوعی/جفری هینتون چه فاجعه ای را درباره زندگی و نابودی انسان هشدار داد؟
در ادامه ابراز نگرانی رهبران اقتصادی جهان
پدرخوانده هوش مصنوعی ابراز نگرانی کرد که گوگل برای رقابت با ChatGPT، Bing Chat و ...، محدودیت در بخش هوش مصنوعی عمومی را کنار گذاشته است؛ به همین دلیل راه برای مشکلات اخلاقی هموار خواهد شد.
 
راهنمای جامع خرید لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
لوازم جانبی محصولات الکترونیک
با ما همراه باشید تا در مورد خرید لوازم جانبی برای محصولات الکترونیک در بازار، مطالب مفیدی را به شما ارائه دهیم.
 
نصب و راه‌اندازی تجهیزات خنک کننده خانگی
نصاب حرفه‌ای و مجاز
اگر دوست دارید پیرامون نصب انواع پنکه، کولرهای گازی یا آبی، بیشتر بدانید، حتما با ما همراه باشید.
 
چرا تلویزیون های سونی با وجود حباب قیمتی ارزش خرید دارند؟!
خرید تلویزیون
سونی توانست شخصیت اصلی داستان ما شود؛ هنگامی که SONY در وصف تصویر تلویزیون هایش گفت “واقعیت هرگز به این زیبایی نیست” برخی آن را پای اغراق گذاشتند و برخی دیگر نیز انکار کردند اما امروزه یک تلویزیون سونی در هر کجا که باشد نمادی از زیبایی و واقع گرایی است.
 
آشنایی با آزیترومایسین و کاربردهای آن
داروی ضروری
استانداردهای ثانویه به عنوان مواد مرجع معتبر هستند که برای استفاده در چندین برنامه تحلیلی از جمله آزمایش تست دارو ، توسعه روش دارو برای تجزیه و تحلیل کمی و کیفی ، آزمایش کنترل کیفیت مواد غذایی و نوشیدنی و سایر نیازهای کالیبراسیون مناسب هستند.
 
سه ترانسمیتر دما عالی در بازار
تبدیل سیگنال های دما به سیگنال های الکتریکی
ترانسمیتر دما وسیله ای است که سیگنال های دما به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند. ترانسمیتر دما این کار را با انتقال و پردازش اندازه گیری سیگنال های دما انجام می دهد. انواع ترانسمیتر دما به طور گسترده در کاربردهای صنعتی مانند کنترل فرآیند، اتوماسیون و نظارت استفاده می شوند. در ادامه به بررسی تعریف ترانسمیتر دما و سه مدل تزانسمیتر دما زیمنس، روزمونت و وگا می پردازیم.
 
لوازم یدکی تویوتا
یک واردکننده لوازم یدکی خودرو
در ادامه به بررسی کیت فیس لیفت خودرو تویوتا و ریموت خودرو می پردازیم.
 
دیزل ژنراتور چیست؟
Genset Diesel
در رابطه با دیزل ژنراتور چه می دانید؟ اگر قصد دارید که در راستای دستیابی به اهداف خود از دیزل ژنراتور استفاده کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه بمانید تا به بررسی این دستگاه از زوایای مختلف بپردازیم و بهترین فروشندگان آن را به شما عزیزان معرفی کنیم.
 
سیستم وی آر اف چیست؟
انواع سیستم اسپلیت مرکزی
اگر با این پرسش رو به رو شده اید که سیستم وی آر اف چیست؟ داکت اسپلیت چیست؟ روفتاپ پکیج چیست؟، تا بخش پایانی این مطلب با ما همراه بمانید تا این سیستم ها را از زوایای مختلف شرح دهیم و به بررسی آنها بپردازیم.
 
خرید تجهیزات استخر از پایا گسترش
مهمترین تجهیزات استخری
اگر میخواهید بدانید که مهمترین تجهیزات استخر چیست و چه شرایط و ویژگی هایی دارند، با ما همراه بمانید.
 
منبع تحت فشار چیست؟
آب تحت فشار
منبع تحت فشار دستگاهی است که آب تحت فشار را برای اهداف مختلف ذخیره می کند. معمولاً به یک پمپ آب متصل می شود که آب را از چاه یا منبع شهری می گیرد. منبع تحت فشار جزء ضروری هر چاه یا سیستم آب شهری است.
 
گیج فشار چیست؟
فشار سنج چیست؟
در صنایع از تجهیزات، دستگاه ها و ابزار های مختلفی استفاده می شود که یکی از انها گیج فشار است. استفاده از این ابزار در صنایع بسیار مهم است و در صورتی که دسترسی به آن وجود نداشته باشد، مشکلاتی ایجاد می گردد.
 
این چند خطا رابطه زن و مرد را خراب می کند
عواملی که سبب سردی عاطفی می شوند
زنان و مردانی که دچار خطای شناختی هستند، بر اساس دنیای ذهنی خودشان دیگران و واکنش آنان را تفسیر می کنند و روابط عاطفی نیز براساس برخی از این خطاها از بین می رود.
 
مردان عاشق کدام ویژگی بدن زنان هستند؟
ایده های رابطه زناشویی و سکس
اغلب مردان چند ویژگی را در بدن زنان می پسندند و در این راستا به جنس مخالف علاقمند می شوند.
 
کارتن پلاست چیست و چه کاربردی دارد؟
اهمیت به محیط زیست
به طور کل کارتن پلاست دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد که به سبب بهره گیری از آن می توان علاوه بر لذت، از مزایای بسیاری بهره مند گشت.لذا مهم است کارتن پلاست از مراکز فروشی معتبر نیز تهیه گردد تا مزایای کاربردی آن به خوبی فراهم بوده و بتوان سالیان سال از این محصول بهره مند گشت.
 
تفاوت اسپرسوساز دلونگی اصل و تقلبی
لوازم برقی آشپزخانه اصل
برند ایتالیایی دلونگی یکی از محبوب‌ترین برندها با سابقه درخشانی در زمینه تولید انواع لوازم برقی خانه و آشپزخانه است. استقبال کم‌نظیر خریداران و متقاضیان دستگاه‌های اسپرسوساز و قهوه‌ساز تولید شده توسط این برند اهمیت شناخت تفاوت اسپرسوساز دلونگی اصل و تقلبی را آشکار می‌کند.
 
اشتباهات رایج مردان در رابطه جنسی/زنان از شوهران چه می خواهند؟
راهکارهای زناشویی در سکس
اطمینان از نوعی احساس در روابط زناشویی مهم است تا یک زن بتواند واقعا هنگام رابطه جنسی خود را رها کند.
 
ارتودنسی دندان در یک نگاه
هم تراز کردن بایت و صاف کردن دندان ها
ارتودنسی شاخه ای از دندانپزشکی است که بر تشخیص و درمان مشکلات بایت، ناهنجاری های دندانی و فکی تمرکز دارد. درمان های متداول ارتودنسی شامل استفاده از بریس ها، تراز کننده های شفاف و نگهدارنده ها است.
 
سمعک از آلزایمر جلوگیری می کند
مقابله زودهنگام با کم شنوایی
مقابله زودهنگام با کم شنوایی ممکن است به کاهش بار جهانی بیماری آلزایمر نیز کمک کند.
 
بهترین شرکتهای تولید کننده سپتیک تانک ایرانی که باید بشناسید!
نوعی مخزن با بدنه بتنی
شرکت های تولیدکننده سپتیک تانک ایرانی هر یک ویژگی های خاصی را برای محصولات خود ارائه می دهند. به همین دلیل ماندگاری و طول عمر و کارایی آنها و همچنین جنس و متریال به کار رفته و نحوه تولید سپتیک تانک های موجود در بازار متفاوت است. با توجه به بررسی های انجام شده، تعدادی معدودی از این تولیدکننده ها استانداردها را در مراحل طراحی و تولید رعایت نموده و در نهایت موفق به ساخت سپتیک تانک هایی با طول عمر و راندمان بالا شده اند. بهترین شرکت های تولیدکننده سپتیک تانک ایرانی را در ادامه معرفی خواهیم کرد.
 
افشای محتوای یادداشت یک انسان در کره ماه/یادگار «یوجین سرنان» ۸۰۰ هزار دلار فروحته شد
فروخته شدن بخشی از تاریخ فضایی
بخشی از تاریخ فضایی در یک حراجی به قیمت ۷۴۴ هزار و ۹۹۴ دلار آمریکا فروخته شد.
 
بهترین دک‌های کلش رویال
درست بازی کردن دک‌ها
در این مقاله قصد داریم شما را با انواع دک کلش رویال و دک لاگ بیت کلش رویال آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.
 
معرفی محصول دمپر ضد حریق
کنترل حریق
دمپرهای آتش، محصولاتی هستند که به منظور کنترل حریق در کانال‌ های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع به کار برده می ‌شوند. زمانی که دما بالا می‌ رود، دریچه های دمپر ضد حریق بسته شده و مانع از گسترش آتش می گردد.
 
چه موقع به تعویض مفصل زانو نیاز پیدا میکنیم ؟
زانوی آسیب دیده
تعویض مفصل زانو یکی از راه های درمان و شاید آخرین راه درمان برای آسیب دیدگی های شدید مفاصل باشد. در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.
 
مذهب آینده عشق است؛ نه ترس/با ماست نمی توان مقابل پسامدرن ایستاد!
سخنرانی جنجالی بیژن عبدالکریمی؛ استاد فلسفه
‌بیژن عبدالکریمی؛ استاد فلسفه گفت: سنت تاریخی و معنوی ایرانیان، با اسلام آغاز نشده؛ بلکه یک سنت چندهزارساله است؛ با جهان پسامدرن هم، هر چه در جهان مدرن سفت و متصلب بود، دود شد و به هوا رفت!
 
قفل کمد استخری چیست و چرا استفاده از آن ضروری است؟
افزایش امنیت
قفل استخری در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی تولید می‌شود و هرکدام از آنها قابلیت‌های مختص به خود را دارند. ما قصد داریم در این مقاله شما را با انواع قفل استخری (قفل باشگاهی) آشنا کنیم.
 
راهنمای خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل
یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها
برای خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل، باید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. در این صورت می‌توانید سریعاً بتل پس را فعال کنید و یک بازی هیجان‌انگیز را تجربه کنید. در ضمن برخی از فروشگاه‌های بازی، محصولات را با هزینه‌های کمتر به فروش می‌رسانند و درواقع نیاز مشتری را در اولویت قرار می‌دهند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل و قیمت بتل پس کالاف دیوتی موبایل آشنا شوید.
 
لیان آزمای بهار، واردکننده و توزیع کننده ابزار و اقلام مصرفی آزمایشگاهی و پزشکی
ارسال سفارش شما به سراسر ایران
شرکت لیان آزمای بهار، به عنوان یکی از اعضای هلدینگ سرو پایدار ایرانیان، مهرماه سال ۱۳۹۶ با هدف بهبود سطح کیفی خدمات در زمینه ی واردات و عرضه ی ملزومات آزمایشگاه طبی در حوزه های پاتولوژی، سیتولوژی، کروماتوگرافی و کلینیکال فعالیت خود را آغاز نمود و تاکنون افتخار همکاری با بیش از ۳۰۰ آزمایشگاه، بیمارستان و شرکت را در سراسر ایران داشته است.
 
انواع درب اتوماتیک شیشه ای درتیس
درب برقی
درب اتوماتیک، دربی است که برای باز و بسته شدن از سیستم اتوماتیک استفاده می‌کند و نیازی به دستی کردن آن نیست.
 
از ایبوپروفن تا حمام های خنک: مدیریت تب در نوزادان و کودکان
مبارزه بدن با عفونت
تب کودکان و نوزادان یک از موارد نگران کننده برای والدین است در این مقاله به بررسی کامل این موضوع خواهیم پرداخت.
 
هشدار ایلان ماسک و دیگران به توقف هوش مصنوعی/متولد «ترسناک» ماه مارس انسان ها را حذف می کند
نامه‌ سرگشاده رهبران دنیای فناوری
رهبران فناوری و چهره‌های دانشگاهی در بیانیه ای اعلام کرده اند که سیستم‌های هوش مصنوعی، خطرات عمیقی برای جامعه و بشریت به همراه دارد.
 
فرق بین سیگار و ویپ چیست؟ مزایای ویپ نسبت به سیگار سنتی و آثار مثبت آن بر روی سلامتی
بزرگترین فروشگاه آنلاین دخانیات
سیگار و ویپ هر دو دستگاه‌های تنفسی هستند که برای مصرف نیکوتین به کار می‌روند، اما از لحاظ مکانیزم عملکرد، مواد مصرفی و تاثیرات بر روی سلامتی، آن‌ها با هم تفاوت دارند. سیگار دارای ترکیباتی است که در حالت سوختن آن‌ها، دودی به وجود می‌آید که برای تنفس کردن بسیار مضر است، در حالی که ویپ از طریق بخاری است که مایعاتی که نیکوتین در آن حل شده است، به بخار در می‌آید و توسط کاربر تنفس می‌شود.
 
عکاسی صنعتی چیست و چه کاربردی دارد؟
عکاسی دقیق
در ادامهٔ این مقاله قصد داریم تا شما را به‌طور کامل با عکاسی صنعتی و کاربردهای آن آشنا کنیم، پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.
 
درب ورودی ویلا ضد سرقت + مدلهای جدید و لوکس
امنیت و ایمنی ویلا
برای این که هنگام خرید درب ورودی ویلایی با مشکل رو به رو نشوید، با ما همراه باشید، تا بتوانید نسبت به درب ویلایی، قیمت درب ضد سرقت ویلایی و سایر نکات مهم اطلاعات کافی را داشته باشید.
 
برای خرید بهترین هدفون به این نکات توجه کن!
خرید هندزفری
قصد ما از نوشتن این مطلب، کمک به شما برای انتخاب مناسب‌‌ترین هدفون ممکن است.
 
درمان خانگی کمردرد و زمان مناسب مراجعه به پزشک
تسکین کمردرد
درمان‌های خانگی زیادی وجود دارند که می‌توانند در کاهش کمردرد موثر باشند، مثل ورزش‌های کششی، گرما و سرما درمانی، ماساژ، استفاده از کفش مناسب یا استفاده از گیاه آرنیکا. در این مقاله بهترین درمان‌های خانگی موثر برای تسکین کمردرد و نیز زمان مراجعه به پزشک بررسی می‌شود. کمردرد یکی از علت‌های متداول مرخصی گرفتن افراد از سر کار است. بیش از ۸۰ درصد از بزرگسالان حداقل یک بار در زندگی خود کمردرد را تجربه می‌کنند.
 
راهنمای خرید پنل 60*60 ال ای دی
پنل LED
با مشخصات پنل ال‌ای‌دی با کیفیت آشنا شوید تا بتوانید هنگام خرید پنل ال‌ای‌دی با مقایسه قیمت و کیفیت، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.
 
بهترین نرم افزار انیمیشن سازی دو بعدی و سه بعدی [موشن کده]
انیمیشن های کامپیوتری
قصد داریم برترین نرم افزار های انیمیشن سازی را معرفی کنیم.
 
راهکارهای هوشمند شرکت اسمارت ایکس برای وفادارسازی مشتریان
مشتریان وفادار
با راهکارهای هوشمند سرویس‌های اسمارت ایکس، می‌توانید رضایت مشتریان را در جهت وفادارسازی آن‌ها جلب کنید و یک سیستم اختصاصی همگام با سیاست‌های مجموعه خودتان ایجاد کنید.
 
نمایندگی ایران رادیاتور در کرج
ایران رادیاتور در استان البرز
فروش کولر گازی در کرج | ارسال فوری به سراسر استان البرز .خرید و فروش کولر گازی در کرج ارسال به سراسر ایران و ارسال فوری و رایگان در کرج و تسویه در هنگام تحویل✔ نصب رایگان✔ گارانتی خدمات✔ خدمات پس از فروش و پشتیبانی عالی✔اعزام فوری نصاب✔تخفیف ویژه برای خرید بالای سه عدد کولر گازی برای آپارتمان های نوساز✔انجام صفر تا صد لوله کشی زیر کار کولر گازی✔ در مجموعه بزرگ و تخصصی صمدی فروش و خدمات پس از فروش لوازم سرمایشی و گرمایشی
 
معرفی نمایندگی لنوو در مرکز تهران
انواع محصولات دیجیتالی
اگر قصد خرید محصولات لنو را دارید، می‌توانید به نمایندگی لنوو در جمهوری تهران مراجعه کنید. این نمایندگی علاوه‌بر فروش محصولات، تعمیرات تخصصی انواع دستگاه‌های دیجیتالی را ارائه می‌دهد. تا انتها با ما همراه باشید.
 
خرید رپورتاژ آگهی چیست ؟ سفارش بک لینک قوی و ارزان
پیدا کردن در اینترنت!
امروزه میلیون ها نفر در سراسر ایران در اینترنت به دنبال پیدا کردن محصولات،اطلاعات و خدمات مورد نظر خود هستند.شلوغی که قدیم در فروشگاه ها وجود داشت،امروزه به ترافیک و بازدیدکنندگان وبسایت ها تبدیل شده است و این فرصت عالی برای مشاغل است تا در این فضای پر مشتری ، مخاطبین را جذب کرده و افراد مختلف را با کسب و کار ،محصولات یا خدماتی که ارائه می دهند آشنا کنند.
 
آموزش تعمیر قاب گوشی شکسته
آسیب پذیری گوشی
شکستن قاب گوشی باعث صدمه رسیدن به تمامی اجزای داخلی گوشی می شود. زیرا قاب گوشی محافظی برای تمام قطعات گوشی و باتری آن است و آن‌ها را در خود جای داده است. در ادامه مطلب به دلایل تعویض قاب گوشی می پردازیم تا بااهمیت آن آشنا شوید.
 
قیمت و راهنمای خرید موتور برق خانگی کوچک
ژنراتور برق خانگی
در این مقاله با نکات مهم برای خرید یک موتور برق خانگی آشنا می‌شوید. با رعایت نکات ذکر شده در این مقاله می توانید با یک نگاه تازه موتور برق مورد نظر خود را خریداری کنید.
 
مردان با این چند راز عاشق می مانند!
راهکار ماندگار شدن عشق
گاهی اوقات پاسخ اینکه مردان عاشق چه چیزی هستند، واضح است اما اینکه مردها چگونه عاشق می‌شوند و چه چیزی باعث می‌شود عاشق بمانند، به نظر زنان بسیار بی اهمیت است.
 
آمریکا هوش مصنوعی را قانونمند کرد
با تدوین منشور حقوقی کاخ سفید
در حالی که این روزها هوش مصنوعی به موضوعی داغ برای جهان تبدیل شده است و عده‌ای از افراد آن را تهدیدی برای آینده تکنولوژی و داده‌های افراد جامعه می‌دانند، به تازگی آمریکا برای آن منشور حقوقی تدارک دیده است.
 
احتمال برخورد سیارک «۲۰۲۳ دی وی» با زمین در روز ولنتاین
پیش بینی عجیب ناسا درباره روز عشاق
ناسا اعلام کرد احتمال دارد که سیارک جدیدی که به تازگی کشف شده، در روز ولنتاین با کره زمین برخورد کند.
 
طراحی ویلا در شمال با بروزترین متریال ها
ساخت ویلای شخصی
وقت گذراندن در یک مکان برون شهری می تواند، می تواند شما را از دغدغه های روزانه دور کند، از این رو امروزه بسیاری از مردم در صدد خرید یا ساخت ویلای شخصی خود هستند؛ از سوی دیگر یکی از بهترین سرمایه گذاری ها که می تواند نقدینه شما را چندین برابر کند، ساخت ویلاهای لوکس است. از این رو در این بخش به برخی از بروزترین متریال های حال حاضر صنعت معماری خواهیم پرداخت با همراه باشید.
 
پرده هوا چیست و چه کاربردی دارد؟
یکی از سیستم های تهویه مطبوع بسیار رایج
در این نوشتار از تیم دماپویا قصد داریم به این موضوع بپردازیم که پرده هوا چیست و چه کاربردی دارد.
 
بهترین لوله برای گرمایش کف
سیستم گرمایش از کف چیست؟
از لحاظ کارایی لوله پنج لایه کارایی بیشتر از لوله تک لایه در سیستم گرمایشی خواهند داشت اما قیمت لوله‌های پنج لایه بالاتر از لوله‌های تک لایه است.
 
چهره سال دارویی چگونه انتخاب شد
سرنوشت صنعت سلامت
چهره هایی که سرنوشت صنعت سلامت را اصلاح خواهند کرد
 
راهکارهای درمان افسردگی
تنظیم خلق و خو
تحریک مغناطیسی مغز از راه جمجمه (rTMS) یکی از گزینه های بسیار موثر در درمان افسردگی است. در درمان افسردگی با دستگاه rTMS از یک سیم پیچ مغناطیسی برای تحریک قسمت هایی از مغز استفاده می شود که خلق و خو را تنظیم می کند.
 
انواع روش های بهسازی خاک (میکروپایل، اختلاط عمیق خاک)
آماده سازی‌ خاک
اجرای بهسازی بستر خاک یک کار کاملا اصولی و تخصصی است و تنها کسانی می‌توانند این کار را انجام دهند تخصص بالایی در زمینه مهندسی عمران دارند.
 
بهترین روش درمان کبد چرب ، پروستات و سنگ کلیه ( آپدیت ۱۴۰۲ )
سه بیماری شایع؛
در این مقاله درباره‌ی سه بیماری شایع به نام‌های کبد چرب، پروستات و سنگ کلیه صحبت شده است. ابتدا به توضیح علائم، دلایل و روش‌های درمان کبد چرب پرداخته شد. سپس به بیان علائم، عوامل خطر، روش‌های پیشگیری و درمان پروستات پرداخته شد. در آخر نیز به بیان علائم، عوامل خطر، مضرات و روش‌های پیشگیری و درمان سنگ کلیه پرداخته شد.
 
معرفی بهترین نرم‌افزارهای پارافریز
پارافریز متن
افرادی که قصد ارسال مقاله به ژورنال‌ها و مجلات علمی معتبر را دارند، باید قبل از ارسال مقاله خود، از نظر سرقت ادبی موردبررسی قرار دهند؛ در صورت بروز هرگونه خطا، آن را بازنویسی نمایند و سپس پروسه ارسال را انجام دهند تا احتمال ریجکت شدن مقاله کاهش یابد.
 
دیتامات، برنامه‌ای برای بهینه سازی بودجه‌ها در رسانه
در رونمایی از«پلتفرم دیتامات» عنوان شد:
هلدینگ ارتباطات و بازاریابی مات، ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ در یک نشست خبری با حضور مدیرعامل این شرکت، از «پلتفرم دیتامات» در راستای پایش رسانه‌های تصویری رونمایی کرد تا هم به تبلیغ‌کننده و هم به مصرف‌کننده در حوزه تبلیغات یاری برساند.
 
همه چیز درباره درد بعد از لیپوماتیک
جراحی زیبایی
درد بعد از عمل لیپوماتیک، بسته به چربی خارج شده از بدن، شرایط جسمانی او و آستانه تحمل درد متفاوت است اما با این حال بیشتر بیماران بعد از روز چهارم هیچ دردی نخواهند داشت. جراح شما برای کاهش درد در این بازه زمانی، احتمالا برای شما مسکن تجویز می کند.
 
احتمال وقوع زلزله تهران از زبان دکتر سعید شهشهانی
زلزله شناسی
دکتر سعید شهشهانی از محققین ژئوفیزیک ایران هستند که فعالیت های شایانی در این زمینه دارند و جزء افرادی هستند که با بررسی پروژه های مختلف توانستند مدل مناسبی را جهت کاهش خطرات ناشی از زلزله احتمالی در تهران ارائه کنند. در این مقاله با این دکتر عزیز بیشتر آشنا خواهیم شد و به بررسی سوابق کاری ایشان خواهیم پرداخت.
 
یک ماهگی تا ۳ ماهگی نوزاد
مراقبت از اطفال
در طول سه ماه اول زندگی، کودک رشد و تکامل سریعی را تجربه می کند و یاد می گیرد که چشمان خود را متمرکز کند، اشیاء را ردیابی کند و از طریق ناله و گریه ارتباط برقرار کند.
 
درگذشت سیدجواد طباطبایی در کالیفرنیا
فقدان فیلسوف صاحبنام و نویسنده ایرانی
سیدجواد طباطبایی، فیلسوف و نویسنده ایرانی، در بیمارستانی در کالیفرنیا درگذشت.
 
خرید سرور مجازی خارج با بیش از هفت لوکیشن در هاست ایران
سرور مجازی خارج از کشور
انتخاب سرور و هاست از بین سرویس‌های متنوع بازار کار آسانی نیست. کارشناسان حوزه وب هم دیدگاه‌های متفاوتی درباره انواع هاست خارج کشور مطرح می‌‌کنند که بررسی آن‌ها نیاز به تحقیق بیشتری دارد. در این پست نکات لوکیشن سرور و همچنین امتیازها و مشکلات سرور مجازی خارج از کشور را بررسی می‌کنیم.
 
بهترین سایت برای خرید لایک اینستاگرام از مای ممبر
فالوور ایرانی
خرید لایک اینستاگرام کاملا ایرانی و واقعی با قیمت ارزان لایک به صورت آنی برای همه پستات به صورت خودکار خریداری کنید.
 
پلن‌های نمایندگی هاست در لیموهاست شامل چه مواردی هستند؟
میزبانی برای وبسایت‌
این یادداشت با مرور آنچه باید درباره پلن‌های نمایندگی میزبانی وب در لیموهاست بدانید کمک می‌کند بهترین آن‌ها را، متناسب با شرایط و نیازهای خود و مشتریان‌تان، انتخاب کنید.
 
انواع تجهیزات نظافت صنعتی را بشناسید!
دپارتمان آوین صنعت
از چه ابزارها و ماشین هایی برای نظافت صنعتی باید استفاده کرد تا بهترین نتیجه را گرفت؟
 
آشنایی با انواع خدمات در کلینیک دندانپزشکی
خدمات دندانپزشکی
کلینیک دندانپزشکی یک مرکز مراقبت های بهداشتی است که در آن متخصصان دندانپزشکی طیف وسیعی از خدمات دندانپزشکی را به بیماران ارائه می دهند. این کلینیک ها می توانند از مراکز کوچک مستقل گرفته تا مراکز بزرگ دندانپزشکی با چندین دندانپزشک و متخصص، متفاوت باشند.
 
مقایسه درب ضد سرقت و معمولی | چرا درب ضد سرقت بخریم؟
محافظت از خانه
در ادامه تصمیم داریم اطلاعات دقیقی در مورد مزایا درب ضد سرقت، تفاوت درب ضد سرقت و معمولی و غیره در اختیار شما قرار دهیم به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.
 
ضرورت ایجاد فضا و ابزار آموزش زبان در مناطق محروم کشور
در نشست خبری موسسه «سفیر گفتمان» مطرح شد
مدیر اداره کل اجرایی موسسه آموزشی «سفیر گفتمان» درباره شرایط آموزش زبان در مناطق محروم کشور گفت: از نظر زیرساخت ها منطقه هر چقدر محروم تر باشد، به همان نسبت از منظر دسترسی به تکنولوژی هم محدودیت وجود دارد، ولی واضحا برای مناطق دوردست باید فضا و امکانات آموزشی وجود داشته باشد.
 
خرید قالب وردپرس از سایت‌های خارجی و نحوه پرداخت در آن
راه اندازی سایت اینترنتی
یکی از مهم‌ترین اقدامات برای راه اندازی سایت اینترنتی خرید قالب وردپرس اورجینال است. برای انجام این خرید افراد نیاز به شارژ حساب پی‌پال، خرید ووچر پرفکت مانی، خرید وب مانی یا استفاده از مستر کارت و ویزا کارت دارند. از آن جایی که استفاده از خدمات پرداخت بین‌المللی در ایران با محدودیت‌هایی مواجه است پیشنهاد می‌شود پرداخت ارزی با نوین پرداخت را امتحان کنید.
 
فروشگاه ساز پرتال چیست؟ آشنایی با پرتال
فروشگاه اینترنتی
خیلی‌ها به دلیل درآمد بالای فروشگاه اینترنتی، به فکر ایجاد فروشگاه آنلاین خود افتاده اند. اگر شما نیز قصد انجام چنین کاری را دارید، توصیه می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید.
 
بررسی محصولات برند BMV
انواع پمپ
پمپ‌های برند بی ام و به عنوان یکی از معتبرترین و قدرتمندترین محصولات صنعتی در انواع مختلفی عرضه می‌شوند. این پمپ‌ها از پمپ آب گرفته تا پمپ‌های گازوئیل کش خود در مدل‌ها، ظرفیت و قدرت متفاوتی وجود دارند.
 
ژن درمانی نوین ترین ترین روش درمان بیماری ها
ژن درمانی چیست؟
ژن درمانی، به مجموعه ای از روش های درمانی گفته می شود که به وسلیه اصلاح ژن های معیوب و وارد کردن ژن های سالم به بدن بیمار انجام می شود. برای پیشگیری و درمان بیماری های ژنتیکی مانند دیستروفی عضلانی، انواع سرطان و ... از این روش استفاده می شود. از تکنیک های مختلفی برای ژن درمانی استفاده می شود که در ادامه به آن می پردازیم و اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار می دهیم. با ما در ادامه همراه باشید.
 
buy YouTube watch hours cheap and fast delivery
Success on YouTube
We are with you in this article so that you can make the best decision regarding YouTube activity and easily experience the brilliance of this famous social network.
 
روش های رفع گرفتگی لوله در لوله بازکنی سال ۲۰۲۲ شبانه روزی فوری
توسط سایت ایران تخلیه :
لوله بازکنی و روش های باز کردن لوله توسط سایت ایران تخلیه با بالاترین کیفیت ممکن شبانه روزی در اختیار کاربران عزیز.
 
عوامل مؤثر بر افزایش مقاومت نهال بادام در برابر تنش شوری
عامل مختل کننده رشد گیاه
تنش شوری، یک عامل مختل کننده رشد و نمو همه گیاهان است و به ویژه برای نهال های بادام اهمیت بیشتری دارد. همه ارقام درخت بادام به شوری حساس هستند و این عامل می تواند تولید میوه های بادام را دستخوش تغییراتی کند. اگر به فکر سوددهی باغتان هستید و تا کنون دقت کافی به تنش شوری نداشته اید، اکنون زمان آن رسیده تا دقیق تر درباره اثرات منفی شوری در خاک نهال های بادام تحقیق کنید.
 
موفقیت شرکت توزیع داروپخش در رتبه بندی شرکت های برتر ایران
بیست و پنجمین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران
شرکت توزیع داروپخش موفق به کسب رتبه اول گروه توزیع و پخش در رتبه بندی شرکت های برتر ایران شد.
 
خرید شارژ جایگزین پرداخت قبض تلفن و موبایل شده؟
سوپر اپلیکیشن تاپ
حذف پرداخت قبض موبایل و قبض تلفن و جایگزین شدن خرید شارژ
 
آیا مصرف قرص ویتامین سی جوشان در بارداری مجاز است؟
ویتامین C در بارداری
ویتامین C یکی از ویتامینهایی است که برای سیستم ایمنی سالم اهمیت دارد و در دوران بارداری به مادر و کودک کمک می کند کلاژن ضروری برای پوست، غضروف ها، تاندون ها و استخوان را بسازند. برای دریافت ویتامین C در بارداری مصرف مرکبات و سبزی ها توصیه می شود.
 
چند راه رسیدن به زندگی شاد با بهره وری بالا/فقط دست روی دست بگذارید و کاری نکنید!
با «تمرین نیکس» حقیقت را درک کنید
خلاقیت، بهره‌وری و شادی‌ را با «تمرین نیکسِن» به دست بیاورید؛ گاهی نشستن و دست روی دست گذاشتن بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.
 
خطرات قورت دادن آدامس برای بدن
هضم ماده پلاستیکی
ماده پلاستیکی موجود در آدامس که به طور کاملا مصنوعی ساخته می‌شود و دستگاه گوارش بدن انسان قادر به هضم آن نیست.
 
احساس عجیب زنان درباره بوی بدن «مردان مجرد»
نتیجه یک تحقیق درباره تمایلی خاص در زنان و مردان
شاید بوی بدن بیشتر مردان مجرد به این دلیل است که زنان را بهتر به سمت خود جذب کنند، ولی گاهی زنان در این باره نظر دیگری دارند!
 
از چه خمیر دندان هایی استفاده کنیم؟
برای سلامت دندان و لثه
خمیردندان بخشی اساسی از برنامه روزانه بهداشت دهان و دندان است؛ همراه با مسواک و نخ دندان به پاک شدن بقایای مواد غذایی و پلاک از دندان و لثه کمک می کند.
 
با این کارها در نظر مردان «جذاب و با وقار» باشید!
رازهای روابط میان زنان و مردان
زنان برای اینکه از نگاه مردان قابل اطمینان و ضمنا جذاب باشند، باید مواردی را رعایت کنند.
 
برای «تخمک گذاری و پریود منظم» بیش از ۶ ساعت بخوابید
چند توصیه جدی به زنان
براساس آخرین تحقیقات پزشکی، زنان برای داشتن چرخه پریود منظم باید شب ها بین ۷ تا ۹ ساعت بخوابند.
 
افرادی که نباید مدیتیشن کنند
ورزش یوگا همیشه مفید نیست
آیا می دانستید که انجام مدیتشین و یوگا برای برخی از افراد در موقعیت های خاص خطرآفرین خواهد بود؟
 
موی کراتینه یا سرطان رحم؟
نتایج یک تحقیق جدید اعلام شد
نتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که محصولات صاف‌کننده مو ممکن است به طور قابل توجهی خطر ابتلا به سرطان رحم را افزایش دهد.
 
چگونه از احساس خستگی نجات پیدا کنیم؟
راهکارهای رهایی از افسردگی
احساس خستگی در بسیاری از افراد دلایلی دارد و راهکارهایی که می توان با آن مقابله کرد.
 
جادوی حمام معنوی را بشناسیم
تاثیر زیرآب رفتن بر روح و روان
ایده حمام معنوی این است که بدن خود را زیر آب ببرید و بهترین بخش حمام معنوی این است که می‌توانید خودتان آن را بسازید.
 
چرا بدون عینک جذاب تر هستید؟
تاثیر عینک زدن بر ظاهر افراد
تاثیر عینک بر ظاهر افراد با متغیرهای اجتماعی و قومیتی، نتایج متفاوتی با تحقیقات غربی دارد.
 
ایران هایلوک نمایندگی هایک ویژن
تجهیزات نظارتی
به تمام افرادی که قصد خرید دوربین مداربسته هایک ویژن و تجهیزات وابسته را دارند، پیشنهاد می شود، بهترین قیمت محصولات هایک ویژن را با گارانتی معتبر و پشتیبانی پس از فروش از مجموعه ایران هایلوک را بگیرند.
 
۸ فروشگاه ساز برتر در ایران
وب سایت فروشگاهی
می خواهیم نتیجه ماه ها بررسی فروشگاه سازهای برتر ایران را با جزئیات معرفی کنیم؛ به این ترتیب می توانید با اطمینان بیشتری، بهترین آنها را انتخاب کنید.
 
کشف مکان دقیق زندگی فرازمینی ها
محل زندگی بیگانگان فضایی افشا خواهد شد
یک اخترفیزیکدان سوئیسی اعلام کرد که بشر تا چند سال آینده شواهد دقیقی از حیات بیگانگان در بیرون از منظومه شمسی را کشف می کند.
 
بررسی تفاوت‌های آیفون ۱۳ و آیفون ۱۴؛ کدام یک ارزش خرید بیشتری دارند؟!
امکانات آیفون ۱۴
آیفون، همیشه یکی از جذاب ترین گوشی‌های بازار بوده است که علیرغم هزینه قابل توجهی که در مقایسه با سایر برندهای مطرح تولید کننده تلفن همراه دارد، از امکانات قابل توجهی نیز برخوردار است. با معرفی پرچمدار جدید اپل یعنی آیفون 14، ارزش خرید اقتصادی این مدل و تفاوت‌های آیفون 13 و آیفون 14، دو سوال اساسی است که برای طرفداران این برند ایجاد می‌شود. در این مقاله، بررسی کلی بر امکانات این غول جدید اپل خواهیم داشت.
 
آیفون ۱۴ جدید وارد بازار شد/بزرگتر و ارزانتر!
مدل گوشی تازه اپل
آیفون ۱۴ جدید ارزان‌قیمت‌تر و بزرگتر شده است و اندازه کوچک مینی آن عرضه نخواهد شد و به جای آن اپل «آیفون ۱۴ پلاس» را به بازار می‌فرستد.
 
دیگر «پیر» نمی شوید
تازه ترین تحقیقان درباره جوان ماندن همیشگی
جورج چرچ، زیست‌شناس و متخصص ژنتیک، با اشاره به جدیدترین مطالعات درباره جوان ماندن گفت: هدف ما جوانی و عدم ابتلا به بیماری‌ها است؛ به این ترتیب شما در سنی که معمولا سالم می‌بودید، در صورتی‌ که در اثر بیماری خاصی نمیرید، جوان باقی می‌مانید.»
 
نکاتی که ندانستن آن‌ها هنگام خرید سرور مجازی خطرناک است
قبل از خرید vps باید بدانید ;
خرید سرور مجازی برای کاربرانی که قصد استفاده از آن را دارند، همواره حاوی نکات مهمی بوده است، از این رو در این مقاله سعی کردیم به نکاتی کلیدی اشاره کنیم که قبل از خرید vps باید بدانید. با ما باشید تا به بررسی آن‌ها بپردازیم.
 
خرید کرکره برقی مدل خارجی و داخلی - دُرفا
استفاده از کرکره برقی به جای کرکره های قدیمی
یکی از روش‌های حفاظت از جان و مال و جلوگیری از خسارت های مالی، استفاده از کرکره‌های ضد سر سرقت برای افزایش ایمنی فروشگاه‌ها و امکانی است که چیز‌‌های با ارزشی در آن نگهداری می‌شود. درفا سالیان سال است که در زمینه ساخت انواع درب اتوماتیک و کرکره‌های برقی ضد سرقت در حال خدمات رسانی به هم‌وطنان عزیز کشورمان می‌باشد.
 
وجود چهار تمدن شرور فرازمینی در کهکشان راه شیری از بین ۱۵ هزار!
تبعات ارسال پیام به یوفوها از نگاه یک دانشمند
“کلودیو ماکونه” دانشمند ایتالیایی برنامه “ستی-SETI”(جستجو برای هوش فرازمینی) قبلا تعداد تمدن‌های احتمالی کهکشان راه شیری را 15 هزار و 785 مورد اعلام کرده بود که اکنون طبق تحقیق جدید فقط چهار مورد از آن‌ها خطرناک و شرور هستند.
 
قانون ۳۳۳ چیست؟
جدیدترین راهکار برای رسیدن به قدرت مغزی
قانون ۳۳۳ براساس تازه ترین یافته های روانشناسی روشی غیررسمی برای مقابله با ناآرامی ها است.
 
تولیدکننده سینی کابل و نردبان کابل در تهران
Cable Tray & Cable ladder
زمانی که صحبت از نردبان کابل و سینی کابل می شود، چند تفاوت اساسی وجود دارد که انتخاب شما را آسان تر می کند. برای یافتن سیستم مناسب، این راهنمای کوتاه را مطالعه کنید.
 
نادان ها چگونه در کنار هم باهوش می شوند؟+ویدیو
پدیده ظهوریافتگی
پدیده «ظهوریافتگی» درباره این است که چگونه اجزا یا موجودات نادان در کنار هم دارای هوشمندی می شود.
 
نوزدهمین کنگره MS (ام اس) ایران برگزار می شود
در هتل المپیک تهران
نوزدهمین کنگره MS (ام اس ) ایران در آذر ماه 1401 در محل هتل المپیک تهران برگزار می شود.
 
فنجان چای طول عمرتان را زیاد می کند!
از خوردن چای خود لذت ببرید
اگر در روز یک فنجان چای می‌نوشید، لطفا از فنجان چای خود لذت ببرید!
 
ردیاب مگنتی یا آهنربایی چیست؟
ردیاب خودرو
به کمک این وسیله می توانید از موقعیت و وضعیت خودرو تان در هر لحظه و هر مکان آگاه شوید.
 
ساخت انواع فنر فشاری در بازار تهران
ساخت قطعات فلزی
برای خرید انواع فنر باید بدانیم که چگونه فنر مناسب را انتخاب کنیم. بنابراین هنگام سفارش، طراحی و ساخت فنر، مهم است که قطر داخلی و خارجی فنر، طول آزاد و ارتفاع جامد آن را در نظر بگیرید. همچنین مواد فنر را نیز در نظر بگیرید، زیرا بر اندازه فنر شما تأثیرگذار خواهد بود.
 
چرا لباسشویی صدای کوبیدن در هنگام چرخش ایجاد می کند؟
مشکلات ماشین لباسشویی
بی توجهی نسبت به صداهای ایجاد شده توسط ماشین لباسشویی باعث می شود تا اشخاص متحمل هزینه زیادی شوند. به همین دلیل توصیه می کنیم هر صدای ناهنجاری که از دستگاه ساطع می شود را جدی گرفته و برای رفع عیوب احتمالی با متخصصین مجرب و کاربلد تماس بگیرید.
 
آموزش ۰ تا ۱۰۰ ساخت اپل آیدی شخصی معتبر و تضمینی
برای کاربران ایرانی ؛
به علت تحریم شدن ایران توسط شرکت اپل، کاربران ایرانی برای ساخت اپل آیدی خود کمی دچار مشکل می‌شوند. ما در این گزارش، به آموزش ساخت اپل آیدی شخصی معتبر و تضمینی خواهیم پرداخت؛ پس تا آخر گزارش با ما همراه باشید.
 
پرونده یوفوها بررسی می شود/بیگانگان فضایی «ماهیت فیزیکی» دارند
سازمان فضایی ایالات متحده اعلام کرد
سازمان فضایی ایالات متحده در یک نشست اعلام کرد که ناسا با «تمام قوا» در حال بررسی اشیای پرنده ناشناس (بشقاب‌پرنده‌‌ها در اصطلاح عام) است؛ همچنانکه معاون مدیر اطلاعات نیروی دریایی اسکات گفته است اشیای پرنده ناشناس به طور مداوم مشاهده می شوند و واضح است که بسیاری از موارد مشاهده‌‌‌شده اشیای فیزیکی‌اند.
 
یک پنل بخر و دنیا رو مدیریت کن...
مدیریت کسب و کار
با پنل اس ام اس بیشتر آشنا شو
 
۹ ایده کاهش وزن فوری برای درمان چاقی کودکان
سلامت و آمادگی جسمانی
راهکارهایی برای درمان چاقی کودکان دبستانی و درمان چاقی کودکان زیر هفت سال
 
۷ تعریف پایه‌ای سایت و کسب و کار اینترنتی که باید بدانید !
فرصتهای بیشمار فضای آنلاین
مهم‌ترین و ابتدایی‌ترین تعاریف در زمینه کسب و کار اینترنتی!
 
درمان شقاق مقعدی با روش‌های دارویی و پزشکی
آسیب مقعد
شقاق مقعدی یک بیماری شایع است که در آن یک پارگی دردناک در پوشش مقعد، سوراخ پشتی که در آن مدفوع دفع می‌شود، وجود دارد. اغلب به عنوان احساسی مانند عبور از شیشه شکسته توصیف می‌شود.
 
مشخصات یک سیستم کنفرانس پیشرفته
سالن های کنفرانس امروزی
در این مقاله، موارد مهمی که در سالن های کنفرانس امروزی میتوان نام برد را معرفی می کنیم.
 
چند درصد کفسابی سنگ، باعث افزایش طول عمر سنگ خواهد شد؟
حفظ زیبایی و طول عمر ساختمان
در این مقاله قصد داریم در مورد حفظ و نگهداری سنگ سطح و کف، با استفاده از موادی مانند نانو و اپوکسی که امروزه به کفسابی نانو و کفسابی اپوکسی نیز معروف شده است صحبت کنیم.
 
بهترین برند باند سقفی
بلندگوی سقفی
در این مقاله می‌خواهیم باند سقفی و انواع آن مختلف آن را بررسی کنیم و در بین انواع مختلف این محصول بهترین باند سقفی را معرفی کنیم.
 
خدمات سئو وبسایت با بهترین کیفیت در تیم seoedu
سئو سایت
Seoedu یکی از معتبر ترین مراکزی است که خدمات مربوط به سئو سایت را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می دهند.
 
هزینه کاشت مو در تهران با مشاوره رایگان در کلینیک عصر جدید
مشکل ریزش مو
برخی از کلینیک های کاشت مو، به صورت خصوصی فعالیت می کنند ولی کار آن ها دارای کیفیت بالایی نمی باشد و ممکن است پس از کاشت، دوباره ریزش موی شما آغاز بشود. به همین دلیل، می بایست برای کاشت مو، به مراکز معتبر و تخصصی از جمله کلینیک عصر جدید بروید تا متخصصان با استفاده از جدید ترین دستگاه ها، برای کاشت موی سر شما اقدام نمایند.
 
ردیاب‌ تناسب اندام؛ روزی ۴۰ دقیقه پیاده روی!
یک مطالعه جدید درباره فیتنس 19 تا 65 ساله ها
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که استفاده از ردیاب تناسب اندام (fitness tracker)، افراد را ترغیب می‌کند که هر روز ۴۰ دقیقه بیشتر راه بروند.
 
تسمه درب آکاردئونی
حفاظ آکاردئونی
تسمه درب آکاردئونی نقش مهمی در امنیت و استحکام آن دارد. در واقع یک حفاظ آکاردئونی بدون استفاده از تسمه‌های محکم و مناسب هیچ ارزشی ندارد. در این مقاله می‌خواهیم توضیح بدهیم که یک تسمه درب آکاردئونی خوب چه ویژگی‌هایی دارد و چطور باید در هنگام خرید از کیفیت تسمه‌ها اطمینان یافت.
 
کشف منشا سیاهچاله‌های عظیم و اسرار موجودات‌ کیهانی/راز بقای انسان وجود دارد؟
افشای فعالیت هسته های فعال کهکشانی
پژوهشگران بر این باورند که بخش مهمی از معمای «منشا سیاهچاله‌های کلان‌جرم»، با کمک جدیدترین یافته‌های این پژوهش رمزگشایی شده و اطلاعات ارزشمندی در مورد تکامل این دسته از موجودیت‌های کیهانی را فاش کرده است.
 
آشنایی با دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ به صورت تخصصی
رفع موهای زائد
دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه‌ ها برای رفع موهای زائد است که با برخورداری از سه طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ استفاده می شود. هر یک از این طول موج‌ ها برای پوست‌ های مختلفی مناسب است از جمله الکساندرایت برای از بین بردن موهای بسیار نازک مانند نواحی پشت لب کارایی دارد، در مقابل طول موج اندیاگ موهای ضخیم ناحیه شکم را ریشه‌کن می‌کند. در ادامه با دستگاه لیزر تستانیوم بیشتر آشنا خواهیم شد.
 
بهترین موتور برق صنعتی کدام است؟ بازرگانی اعتصامی
انواع موتور برق
در کارخانه ها و شرکت های دور از شهر که مجهز به برق شهری نیستند، موتور برق صنعتی بزرگ، برق مورد نیاز آن ها را تامین می کند.
 
کاربرد برش لیزر در ساخت آسانسور چیست؟
دستگاه برش لیزر
استفاده از دستگاه برش لیزر در آسانسور باعث ارتقا کیفیت ساخت آسانسورهای داخلی شده است. با توجه به توسعه سریع صنعت املاک و مستغلات، ساخت و سازهای عمومی شهری و سایر صنایع، بازار تولید آسانسور با نرخ افزایش چشمگیری روبه رو است.
 
نمایندگی اشنایدر در ایران
اشنایدر الکتریک
اشنایدر الکتریک یک شرکت چند ملیتی بسیار مشهور فرانسوی است که به عنوان یکی از پیشگامان صنعت برق در زمینه تولید و توزیع تجهیزات الکتریکی فعالیت می‌کند. در این مقاله قصد داریم درباره نمایندگی اشنایدر و ویژگی‌های آن توضیح دهیم.
 
مغز انسان «جعل عمیق» را به طور ناخودآگاه تشخیص می دهد!
مطالعه‌ جدید درباره دیپ فیک
مطالعه‌ای جدید نشان می‌دهد مغز انسان قادر است به‌طور ناخودآگاه جعل عمیق(دیپ فیک) را تشخیص دهد که ممکن است به تولید ابزاری برای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست کمک کند.
 
روش های نگهداری از کفپوش اپوکسی در دراز مدت
ترمیم و تعمیر کفپوش
نگهداری کفپوش اپوکسی را باید بر اساس یکسری نکات خاص انجام دهید. رعایت این نکات به نوعی باعث افزایش دوام و طول عمر بالای کفپوش های اپوکسی می شود. همچنین نگهداری اصولی مانع از آسیب رسیدن به این کفپوش ها خواهد شد.
 
چگونه برای خودروی خود لوازم یدکی بخریم ؟
هیوندا و کیا
فروشگاه الماس پارت، یکی از برترین فروشگاه لوازم یدکی هیوندا در ایران است. این فروشگاه، محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند. تمامی لوازم این فروشگاه، اصل و تضمین شده می باشند و همچنین برای خرید بهتر، می توانید از مشاورین ما نیز بهره مند شوید.
 
درآمد زایی با طراحی سایت در تهران
پولسازی
درآمد زایی با طراحی سایت در تهران یکی از موضوعات ترند شده و جدید توی حوزه های پولسازی است که تصمیم گرفتم توی این مقاله به اون بپردازم.
 
همه چیز در خصوص کپسول گاز و کپسول اکسیژن و تانک ازت
پرشیا گاز آسیا
برای خرید انوع کپسول های گازی و تانک های ازت با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت ها، با مرکز فروش سایت پرشیا گاز آسیا تماس بگیرید.
 
کارکرد و راندمان بالای چیلر تراکمی
قسمتی از سیستم تهویه مطبوع هوا
چیلر تراکمی قسمتی از سیستم تهویه مطبوع هوا محسوب می شود. این سیستم نوعی حذف کننده گرما می باشد که کار خود را با حذف گرما انجام می ‌دهد. نکته قابل توجه این است که این نوع تجهیزات سرمایشی تولید کننده سرما نیستند.
 
نگاه هایک ویژن به دوردستها
خرید دوربین مداربسته
در فروشگاه کمیران با عنوان نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن در ایران، محصولات این برند متشکل از دستگاه ضبط و پخش و دوربین مداربسته به کاربران عرضه می شود.
 
قیمت انواع ایمپلنت دندان سوئیسی چگونه محاسبه می شود؟
قیمت انواع ایمپلنت سوئیسی چگونه است؟
قیمت انواع ایمپلنت سوئیسی بر اساس نوع جنس و کیفیت مشخص می شود. ایمپلنت اشترومن به عنوان یکی از پنج برند اول دنیا شناخته است. این برند دارای فواید بسیار بالایی است و متریال غیر قابل رقابت با اکثر ایمپلنت های تولید شده در دنیا محسوب می گردد. اما نقطه ضعف ایمپلنت اشترومن قیمت آن است. البته با توجه به ویژگی ها و آپشن هایی که دارد خیلی هم غیر منصفانه نیست.
 
ایمپلنت کره ای مگاژن (قیمت سال ۱۴۰۱)
بهترین ایمپلنت دندان های جهان
ایمپلنت کره ای مگاژن امروزه جزو بهترین ایمپلنت دندان های جهان است که کیفیت عالی به همراه قیمت مناسب و بصرفه دارد و بسیار پرطرفدار است.
 
رونمایی از «تصاویر آغاز جهان» با تلسکوپ جیمز وب در کاخ سفید
با حضور رئیس جمهور ایالات متحده
نخستین تصویر تلسکوپ فضایی جیمز وب در حالی با حضور جو بایدن منتشر شد که اولین عکس آن با عنوان «نخستین میدان عمیق وب» نام برده می‌شود و عمیق‌ترین و با کیفیت‌ترین تصویری است که تاکنون از کیهان اولیه ثبت شده است.
 
اسپانسر روم کلاب هاوس و مزایا اسپانسر شدن
روشی جدید برای بازاریابی
اسپانسر شدن روم کلاب هاوس روشی جدید برای بازاریابی است که به تازگی در بین فعالین تجاری در ایران مطرح شده است، فرصتی برای کسب در آمد بیشتر از طریق اسپانسر روم کلاب هاوس را نباید فراموش کرد.
 
رقص گوگل چیست ؟ تاثیر گوگل دنس بر سئو
سئو سایت
رقص گوگل چیست ؟ شاید این سوال را هنگامی که برای اولین بار می شنوید کمی متعجب شوید و بگویید مگر گوگل نیز می رقصد. در حقیقت اصطلاح گوگل دنس یک نوع روش و تکنیک گوگل برای رتبه بندی است . برای مثال شما به یک شرکت برای استخدام مراجعه می کنید و همزمان ۱۰ متقاضی دیگر نیز مانند شما برای استخدام آمده اند. اگر ۳ نفر از شما واجد شرایط باشند چگونه آن شرکت می تواند از شما یک نفر را انتخاب کند؟ شاید بشه یه پارتی بازی ریزی کرد اما اگر ریس شرکت آشنا نباشه چی ؟
 
فونت و انواع آن - فونت چیست‌‌؟ ایران فونت iranfont
اولین و بزرگترین دایرکتوری منابع فونت فارسی
فونت­ها و انتخاب درست از آن­ها در می­تواند باعث انتقال بهتر و سریع­ مفاهیم باشد همچنین در گوشی­های همراه این موضوع باعث ایجاد حس بهتر و خلاقانه­ی فضا خواهد شد. ایران فونت iran font یکی از مجموعه­ های معتبر در زمینه ارائه فونت در ایران می ­باشد که با تنوع بالا و پشتیبانی­ های لازم می­تواند پاسخگوی نیاز کاربران در این زمینه باشد.
 
ربات های ناسا به «جست و جوی فرازمینی ها» شتافتند
با ربات‌هایی در ابعاد گوشی همراه
ناسا از طرحی برای رها کردن انبوهی از ربات‌هایی در ابعاد گوشی تلفن همراه برای جست‌و‌جوی حیات بیگانه و فرازمینی ها در سیاره‌های دیگر رونمایی کرده است.
 
رنگ و لوگو جدید هایفون رونمایی شد
تلفن اینترنتی و تلفن ابری
هایفون به عنوان یکی از مهمترین برندهای ارائه دهنده تلفن اینترنتی و مرکز تلفن ابری، با رنگ و لوگو جدید خود سعی دارد ارتباط نزدیکتری با مخاطبین خود ایجاد نماید.
 
« قبلی ۱ ۲ صفحه ۳ از ۵ ۴ ۵ بعدی »