صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۴
کد خبر: 21036
گزارشگر: 464
۱۵۳
۰
۰
۱
جوبایدن:

ما از اسرائیل حمایت می‌کنیم!

ما از اسرائیل حمایت می‌کنیم!
رئیس جمهور جوبایدن در مورد حمله احتمالی ایران به اهداف اسرائیلی گفت که «نکن» و سپس ادامه داد: «ما به دفاع از اسرائیل متعهد هستیم.

به گزارش آسیانیوز؛ با شدت گرفتن گمانه‌ها مبنی بر حمله احتمالی و قریب‌الوقوع ایران به اهداف اسرائیلی، جوبایدن، رئیس جمهوری آمریکا با تاکید بر اینکه واشنگتن «متعهد به دفاع از اسرائیل» است، به ایران می‌گوید که حمله نکند، زیرا در این جنگ، «موفق» نخواهد شد.

جوبایدن این سخنان را جمعه ١٢ آوریل/اپریل و در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران، گفته است. درست در روزی که برخی رسانه‌ها به نقل از منابع آمریکایی از احتمال حمله ایران به اسرائیل گزارش داده بودند.

رئیس جمهور جوبایدن در مورد حمله احتمالی ایران به اهداف اسرائیلی گفت که «نکن» و سپس ادامه داد: «ما به دفاع از اسرائیل متعهد هستیم. ما از اسرائیل حمایت خواهیم کرد. ما کمک خواهیم کرد تا از اسرائیل دفاع شود و ایران موفق نخواهد شد.»

با این حال، رئیس جمهور بایدن نیز تصور می‌کند که ایران «به زودی» به اسرائیل یا اهداف اسرائیلی حمله کند.

به تاریخ اول آوریل سال جاری میلادی، بخشی از ساختمان کنسولی ایران در سوریه هدف موشک قرار گرفت که درپی این حمله، یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران و ٦ افسر دیگر ایرانی کشته شدند.

اسرائیل هرچند مسئولیت این حمله را به دوش نگرفته است، اما رهبر ایران، این حمله را کار اسرائیل دانسته و هشدار داده که آن را تلافی خواهد کرد.

https://www.asianews.ir/u/elF
اخبار مرتبط
جو بایدن که این اظهارات را روز چهارشنبه در کاخ‌سفید و در حضور نخست‌وزیر ژاپن عنوان می‌کرد گفت: «همان طور که به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیری، گفتم، تعهد ما در قبال امنیت اسرائیل و در برابر این تهدیدهای ایران و گروه‌های نیابتی‌آن، تعهدی آهنین است - اجازه دهید دوباره بگویم، آهنین.»
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید