صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۳ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۸
کد خبر: 5067
گزارشگر: 213
۶۹۷
۰
۰
۱۰
حاشیه های بازی دو تیم پایتخت

قضاوت علیرضا فغانی درباره دربی

قضاوت علیرضا فغانی درباره دربی
علیرضا فغانی پس از بازگشت به لیگ برتر ایران درباره بازی استقلال و پرسپولیس گفت: این بازی همیشه حساس بوده، و تلاش می‌کنیم آن انرژی که برای همه بازی‌ها بکار می‌گیریم را در این مسابقه هم داشته باشیم.
به گزارش آسیانیوز، علیرضا فغانی درباره  قضاوت در بازی فوتبال حساس استقلال و پرسپولیس توضیح داد.

وی درباره بازگشت به لیگ برتر ایران پس از مدت طولانی اظهار داشت: یک فرصتی فراهم شد و پس از آنکه لیگ استرالیا تمام شده بود با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت اکنون فرصتی وجود دارد که چند بازی در خدمت لیگ ایران باشیم.

فغانی درمورد قضاوت در بازی حساس استقلال و پرسپولیس گفت: این بازی همیشه حساس بوده، بازی تمام تیم‌ها حساس است و تلاش می‌کنیم آن انرژی که برای همه بازی‌ها بکار می‌گیریم را در این مسابقه هم داشته باشیم.

فغانی در مورد احتمال انتخاب کامرانی‌فر به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال اضافه کرد: خیلی خوشحالیم که یک داور به این عنوان دست پیدا کرده است، معمولا داوران قبلا در پست کمیته با دپارتمان داوری پست می‌گرفتند و اکنون خیلی خوشحالیم که چنین پستی مهمی را به ایشان دادند؛ با توجه به اینکه ایشان در سطح آسیا و فیفا شناخته شدند و تسلط کامل روی زبان انگلیسی می‌توانند ارتباط خیلی خوب و بدون واسطه‌ای را با مسئولان عالی رتبه داشته باشند. این انتخاب را به فال نیک می‌گیریم و خوشحالیم که این انتخاب خوب از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال صورت گرفت./
خبر آنلاین
https://www.asianews.ir/u/341
اخبار مرتبط
تیم فوتبال ایتالیا در فینال یورو 2020 با یک گل بیشتر در ضربه های پنج گانه پنالتی، برای دومین بار مجددا قهرمان جام ملت های فوتبال اروپا شد و اجازه نداد که تیم فوتبال انگلستان در نخستین حضور خود در تاریخ فینال این رقابت ها، به نخستین قهرمانی اش نیز دست یابد؛ در حالی که تلویزیون ایران در لحظات تماشای این بازی همچنان موقعیت های کاریکاتوری و آزاردهنده را برای مخاطبان رقم زد.
خداداد عزیزی گفت: در ورزشی که سالیانه بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان پول در آن هزینه و جابه‌جا می‌شود قطعاً فساد بالایی هم در آن وجود دارد که متاسفانه درصد بالایی از آن، توسط همین اهالی فوتبال انجام می‌شود؛ در حالی که گروهی رانت می‌گیرند و عده‌ای رانت می‌دهند و عده‌ای برای رسیدن به مقاصد شان زیرمیزی می‌دهند.
درایام اخیر کلیپ های برخی از چهره های معروف پربازدید شد که از آن جمله تولد «اِبراهیم حامدی» با حضور «صدف بیوتی» و البته «ساسی مانکن»؛ آن هم درست در لحظاتی که مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری پخش می‌شد و تیم‌ملی فوتبال حساس‌ترین مسابقات را برگزار می‌کرد، مسابقات یورو برگزار می‌شد و البته والیبال هم در لیگ ملت‌ها چپ و راست مسابقه داشت.
سفارت روسیه با توجه به صدور غیر قانونی مجوزهای ورود به فدراسیون روسیه با استفاده از گذرنامه های جعلی طرفدار فن آیدی و بلیط مسابقه به بهانه تماشای جام جهانی فوتبال (یورو ۲۰۲۰) به سن پترزبورگ توسط برخی از شرکت های ایرانی، اعلام کرد که افراد با مدارک مذکور حق ورود به فدراسیون روسیه را ندارند.
از دور برگشت رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در گروه C آسیا، تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه سه بر صفر از سد بحرین گذشت؛ در حالی که در تاریخ دیدارهای دو کشور، این نخستین بار است که ایران در زمین بحرین موفق به کسب پیروزی می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید