صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۱:۳۱
کد خبر: 10152
گزارشگر: 213
۴۷۷
۰
۰
۲
پس از اقامه نماز

جزییات حمله به امام جمعه اصفهان

جزییات حمله به امام جمعه اصفهان
یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان پس از اقامه نماز جمعه مورد حمله یک فرد «با چاقو» قرار گرفت.

به گزارش آسیانیوز، براساس گزارش ها یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان و نماینده رهبر جمهوری اسلامی در این استان پس از اقامه نماز جمعه مورد حمله یک فرد «با چاقو» قرار گرفته است.

ایرنا از قول مسئول رسانه‌ای دفتر امام جمعه اصفهان، گزارش داده که در این ماجرا تنها یک «آسیب جزیی» به وی وارد شده است. حسین هاشمی رئیس دفتر طباطبایی‌نژاد هم به ایسنا گفته است او بعد از انتقال به بیمارستان، به‌صورت سرپایی درمان شده و حال عمومی‌اش مطلوب است.

به گفته او فرد مهاجم «با یک کلید که در آن چاقویی جاساز شده بوده»، به امام جمعه حمله کرده، اما این اقدام توسط محافظان خنثی شده است.

مسئول دفتر امام جمعه اصفهان همچنین گفت که «جوان خاطی که خال‌کوبی‌هایی و علائمی از گروه‌هایی که دنبال مسائل اخلاقی هستند نیز در بدن او وجود داشته، در این اتفاق دستگیر شده و در اختیار نیروهای امنیتی قرار داده شد».

 هاشمی همچنین مدعی شده که فرد مهاجم، ۲۵ اردیبهشت نیز با مراجعه به دفتر امام جمعه، در پی نزدیک شدن به او بوده اما توضیح نداده چرا این جوان موفق به ملاقات با امام جمعه اصفهان نشده است.

هنوز نام فرد حمله کننده منتشر نشده است، اما خود طباطبایی‌نژاد گفته است فرد حمله کننده ۲۵ ساله بوده است./

https://www.asianews.ir/u/6w6
اخبار مرتبط
مقامات انتظامی سیستان و بلوچستان از قتل مسلحانه امام جماعت روستای "گوازدر" بخش کلات شهرستان سرباز، توسط افراد مسلح خبر دادند.
اگر با مروری کوتاه به ابعاد حقوقی واقعه متروپل نظر داشته باشیم، در بند (ب) ماده ۲۹۰ به روشنی آمده است که چنانچه فردی قصد ایراد جنایت بر فرد یا افراد معینی را ندارد؛ لکن عملی که از فرد مسوول سر می زند به گونه ای است که نوعا و طبعا منجر به وقوع جنایت و حادثه می شود، مشمول قتل دانسته شده است.
عبدالوهاب بخشنده، دادستان استان درباره حادثه اداره‌کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان و کشته و زخمی شدن ۱۱ نفر گفت که در حادثه اخیر گروگانگیری رخ نداده است.
یزد - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: با حضور در صحنه و بررسی های فنی، قاتل در کمتر 4 ساعت شناسایی و دستگیر شد
شب پنجشنبه اول اردیبهشت، مأموران پلیس شهرستان یاسوج از وقوع حادثه‌ای خونین در یکی از خانه‌های روستایی قلعه‌دختر یاسوج باخبر شده و به محل رفتند.
دومین روحانی که در صحن حرم رضوی چاقو خورده بود، امروز درگذشت؛ این در حالی است که سخنگوی طالبان گفت این کار ربطی به افغان‌ها و افغانستان ندارد.
به دنبال حمله به سه طلبه در صحن حرم رضوی، مقام‌های رسمی کشور گروه‌های «تکفیری» را عامل این حمله معرفی کردند و اظهارات محمدباقر قالیباف نیز حاکی از آن است که ضارب ملیت افغان دارد؛ همچنین هویت این ضارب را یک خبرگزاری، فردی ۲۱ ساله به نام «عبداللطیف مرادی» اعلام کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید