صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۲
کد خبر: 10077
گزارشگر: 213
۷۲۸
۰
۰
۰
بنا بر گزارش مقامات نظامی استان

قتل مسلحانه یک امام جماعت در سیستان و بلوچستان

قتل مسلحانه یک امام جماعت در سیستان و بلوچستان
مقامات انتظامی سیستان و بلوچستان از قتل مسلحانه امام جماعت روستای "گوازدر" بخش کلات شهرستان سرباز، توسط افراد مسلح خبر دادند.

به گزارش آسیانیوز، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از قتل مسلحانه امام جماعت روستای "گوازدر" بخش کلات شهرستان سرباز، توسط افراد مسلح ناشناس در یکی از محورهای آن شهرستان خبر داد.

 سردار احمد طاهری به ایرنا گفت: ساعت ۱۹ بعد از ظهر روز دوشنبه نهم خردادماه در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در محور "انگوری به کلات" شهرستان سرباز بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه یک دستگاه خودروی پژو پارس در حالی که به گارد ریل کنار جاده برخورد و آثار اصابت گلوله بر بدنه آن مشهود بود رویت که در تحقیقات بیشتر مشخص شد راننده خودرو مولوی "محمد کریم حملی" امام جماعت مسجد روستای گوازدر بخش کلات است که در حین بازگشت از شهرستان ایرانشهر در محور مذکور در کمین افراد مسلح ناشناس افتاده و بر اثر تیراندازی آنها مجروح و با حضور مردم در صحنه به درمانگاه منتقل شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد:با حضور مأموران در درمانگاه مشخص شد این فرد بر اثر شدت خونریزی فوت کرده است.

وی گفت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه  تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان سرباز مأمور شناسایی و دستگیری ضاربان شدند و تلاش گسترده خود را برای دستگیری قاتلان آغاز کرده اند که به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد./

https://www.asianews.ir/u/6u2
اخبار مرتبط
اگر با مروری کوتاه به ابعاد حقوقی واقعه متروپل نظر داشته باشیم، در بند (ب) ماده ۲۹۰ به روشنی آمده است که چنانچه فردی قصد ایراد جنایت بر فرد یا افراد معینی را ندارد؛ لکن عملی که از فرد مسوول سر می زند به گونه ای است که نوعا و طبعا منجر به وقوع جنایت و حادثه می شود، مشمول قتل دانسته شده است.
عبدالوهاب بخشنده، دادستان استان درباره حادثه اداره‌کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان و کشته و زخمی شدن ۱۱ نفر گفت که در حادثه اخیر گروگانگیری رخ نداده است.
شب پنجشنبه اول اردیبهشت، مأموران پلیس شهرستان یاسوج از وقوع حادثه‌ای خونین در یکی از خانه‌های روستایی قلعه‌دختر یاسوج باخبر شده و به محل رفتند.
دومین روحانی که در صحن حرم رضوی چاقو خورده بود، امروز درگذشت؛ این در حالی است که سخنگوی طالبان گفت این کار ربطی به افغان‌ها و افغانستان ندارد.
به دنبال حمله به سه طلبه در صحن حرم رضوی، مقام‌های رسمی کشور گروه‌های «تکفیری» را عامل این حمله معرفی کردند و اظهارات محمدباقر قالیباف نیز حاکی از آن است که ضارب ملیت افغان دارد؛ همچنین هویت این ضارب را یک خبرگزاری، فردی ۲۱ ساله به نام «عبداللطیف مرادی» اعلام کرده است.
دو طلبه در محله چای بوئین گنبدکاووس به قتل رسیده‌اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید