صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۵
کد خبر: 10215
گزارشگر: 2
۸۷۶
۰
۰
۶
خرید لپ تاپ

لپ تاپ های خوش قیمت را بشناسید...

لپ تاپ های خوش قیمت را بشناسید...
هنگام خرید لپ تاپ مهمترین موضوعی که ذهن کاربران را درگیر میکند قیمت آن است. ولی اگر بتوانیم نیاز های خود را شناسایی کنیم و لپ تاپی را متناسب با نیاز های خود انتخاب کنیم میتوانیم در هزینه صرفه جویی خوبی داشته باشیم. برای اینکه بتوانیم در رده کاری خود به لپ تپ مورد نظر برسیم ابتدا باید برنامه هایی که نیاز است نصب کنیم را شناسایی کرده و اطلاعات سیستمی آن را بررسی کنیم.

بهترین لپ تاپ های طراحان

 

طراحی گرافیک یک کار چالش برانگیز است که به سخت افزار و نرم افزار جدی نیاز دارد، بنابراین جای تعجب نیست که به دنبال بهترین لپ تاپ برای طراحی گرافیکی باشید. در عصر دیجیتال فعلی و با توجه به لزوم کاردر خانه و آفیس، ویژگی های لپ تاپ مانند تحرک و وزن بسیار مهم شده است. همانطور که برای بسیاری از حرفه ای ها، یافتن بهترین لپ تاپ همیشه مستلزم یافتن تعادل مناسب بین عملکرد و وزن، صفحه نمایش بزرگ و قابل حمل بودن، حداکثر امکانات و قیمت مقرون به صرفه است. خوشبختانه، ارائه دهندگان لپ تاپ محصولاتی را برای دسته ها و حرفه های مختلف تولید می کنند. در این مقاله، مشاوره خرید کلی در مورد نحوه انتخاب لپ‌تاپ کامل جهت کارایی های مختلف را ارائه می‌کنیم و تعدادی از بهترین لپ‌تاپ‌ها برای طراحی گرافیکی در بازار در سال ۲۰۲۲ را فهرست می‌کنیم. اگر به قدرت بیشتر یا صفحه نمایش بزرگتر نیاز دارید، لیست ما از بهترین رایانه های رومیزی برای طراحان گرافیک را ببینید. یا اگر برنامه نویسی یا کدنویسی بیشتری انجام می دهید، پست ما را در مورد بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی ببینید. هنگامی که لپ تاپ خود را دارید، به احتمال زیاد می خواهید یک مانیتور خارجی بزرگتر برای دفتر خود تهیه کنید. لیست ما از بهترین مانیتورها برای طراحان را ببینید.

 

لپ تاپ ایسر Aspire7 A715-42G-R28Z

 

پردازشگر و گرافیک قدرتمند پنهان در درون، بهینه سازی شده برای ارائه عملکرد خیره کننده در صفحه نمایش ۱۵/۶ اینچی، دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه بزرگ است. انتظار چیزی کمتر از اتصال سریع و فضای ذخیره سازی و حافظه فراوان را نداشته باشید. لپ تاپ ایسر ACER Aspire7 A715 75G مجهز به یک صفحه ‌نمایش با پنل IPS و کیفیت Full HD با روکش مات میباشد که با توجه به رده‌ی کاربری و قیمت این لپ تاپ، کیفیت مناسبی دارد و حتی می‌توان گفت همین مورد ارزش خرید این سری از لپ‌ تاپ‌های ایسر را بالا برده است. روکش مات یکی از امتیازات صفحه ‌نمایش لپ تاپ ایسر ACER Aspire7 A715 75G میباشد؛ زیرا بازتاب نور محیط در آن‌ها باعث کاهش دید نمی‌شود و کار کردن طولانی ‌مدت با لپ‌تاپ چشم را خسته نمی‌کند؛ استفاده از پنل IPS زاویه‌ی دید را افزایش می‌دهد و اگر از زاویه‌های تند به نمایشگر نگاه کنید، رنگ‌ها و وضوح تصویر به‌ خوبی نمایش داده می شود.
استفاده از پردازندهRyzen 5 در کنار گرافیک قدرتمند GeForce® GTX 1650 با 4 گیگ حافظه این لپ تاپ را مورد توجه کاربران قرار داده است. اجرای سریع برنامه ها توسط این دو همکار خوب (پردازنده و گرافیک) باعث شده تا کارایی بالایی در زمینه طارحی های گرافیکی داشته باشد.

 

لپ تاپ لنوو Lenovo GAMING3

 

به لطف پردازنده قدرتمند و کارآمد 35 واتی که برای عملکرد بهینه شده است، به طور همزمان بازی، ضبط و پخش جریانی را انجام دهید. اکثر بازی های AAA را با کیفیت فول اچ دی بازی کنید. با Intel® WiFi 6 (Gig+) سرعت وای فای گیگابیتی و اتصالات قابل اعتماد را تجربه کنید. با جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی لپ‌تاپ NVIDIA® GeForce RTX™ 30 با بهترین عملکرد بازی کنید. واقعی‌ترین گرافیک‌های ردیابی پرتو، ویژگی‌های جدید و قدرت هوش مصنوعی را در طرح‌های نازک و سبک تجربه کنید.
سینماتیک بازی را همانطور که در نظر گرفته شده بود با نمایشگرهای FHD IPS تا 165 هرتز و 100% sRGB تجربه کنید. به لطف صدای Nahimic برای طراحان، کاملاً در دنیای مدرن خود غرق شوید.

 

بریم سراغ برنامه نویسان

 

اگر شما برنامه نویس هستید و نیاز به لپ تاپ دارید میتوانید بهترین گزینه را با بالاترین کارایی تهیه کنید.
به انتخاب ما از بهترین لپ‌تاپ‌ها برای برنامه‌نویسی خوش آمدید، جایی که دستگاه‌های عالی را جمع‌آوری کرده‌ایم که ابزارهای ضروری برای توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان هستند. خرید یک لپ‌تاپ برای برنامه‌نویسی مهم‌تر از همیشه است، زیرا بسیاری از ما سبک کار ترکیبی را می‌پذیریم، که به معنای گذراندن زمان در دفتر و خانه است. لپ‌تاپ‌ها برای این کار عالی هستند، زیرا به شما امکان می‌دهند تقریباً در هر جایی که می‌خواهید کار کنید. حتی بهتر از آن، لپ‌تاپ‌های مدرن اکنون قدرتمندتر از همیشه هستند، و این بدان معناست که اگر یک رایانه رومیزی را با لپ‌تاپ برای کدنویسی تعویض کنید، لازم نیست عملکرد را قربانی کنید. این لپ‌تاپ‌ها می‌توانند به سرعت کد را کامپایل و آزمایش کنند، در حالی که اگر می‌خواهید برنامه‌ها یا بازی‌های خود را روی پلتفرم‌های مختلف امتحان کنید، امکان شبیه‌سازی را نیز فراهم می‌کنند.
البته، بسیاری از ما این روزها با توجه به بحران هزینه های زندگی، پول زیادی برای صرفه جویی نداریم، اما لپ تاپ های ارزان قیمتی نیز برای برنامه نویسی وجود دارد، و ما بهترین آنها را در اینجا برجسته کرده ایم. هنگام خرید یک لپ تاپ جدید برای برنامه نویسی، باید مطمئن شوید که دارای یک پردازنده مدرن و مقدار مناسبی از رم است، به طور ایده آل 16 گیگابایت. صفحه نمایش بزرگ با وضوح بالا نیز ترجیح داده می شود، زیرا به این معنی است که کار با لپ تاپ راحت تر خواهد بود. یک صفحه نمایش با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ که اکنون تعداد فزاینده ای از لپ تاپ ها با آن عرضه می شوند نیز می تواند تفاوت ایجاد کند، زیرا از نسبت صفحه نمایش عریض استاندارد 16:9 بلندتر است، به این معنی که می توانید کدهای بیشتری را روی صفحه نمایش بدون مشاهده کنید. نیاز به پیمایش بالا و پایین یک لپ‌تاپ عالی برای کدنویسی باید دارای صفحه‌کلید درخشانی باشد که راحت و پاسخ‌گو باشد، زیرا کدهای زیادی را روی آن تایپ می‌کنید. همچنین، ایده خوبی است که لپ تاپ خود را با لوازم جانبی برتر نیز تکمیل کنید. راهنمای ما برای بهترین نمایشگرها برای برنامه نویسی و بهترین صفحه کلید و بهترین ماوس را بررسی کنید.
اگر به دنبال یک لپ‌تاپ برای کدنویسی هستید، باید مطمئن شوید که دارای رم زیادی است. هرچه رم لپ‌تاپ بیشتر باشد، عملکرد چندوظیفه‌ای بهتری دارد، بنابراین می‌توانید چندین برنامه را همزمان اجرا کنید.
یکی از بهترین گزینه ها لپ تاپ لنوو Lenovo IP3 است .
IdeaPad 3 15 اینچی عملکرد خود را تنظیم کنید. طراحی شده برای عملکرد طولانی مدت، صفحه لمسی ۱۵ اینچی Lenovo IdeaPad 3 عملکرد قدرتمندی را در لپ تاپی ارائه می دهد که برای کارهای روزمره شما عالی است، با ویژگی هایی که می توانید به آنها وابسته باشید. انتظار بیشتری از سرگرمی های Dolby Audio ارائه می دهد. صدای شفاف چه در حال تماشای یک ویدیو، پخش موسیقی یا چت ویدیویی باشید، مطمئناً آنچه را که در IdeaPad 3 می شنوید دوست خواهید داشت. به شما منطقه دید بیشتر و شلوغی کمتری می دهد. حریم خصوصی در دسترس شماست با یک شاتر فیزیکی برای وب کم خود حریم خصوصی خود را دست نخورده نگه دارید تا در مواقعی که به آن نیاز دارید آرامش خاطر داشته باشید. سرگرمی های بزرگ در طرحی بسیار نازک و سبک. با پردازنده نسل دهمی Intel Core با گرافیک یکپارچه UHD اینتل، سرگرمی را مانند هرگز در دستگاه‌های باریک و سبک تجربه کنید. .
کاربرد هایی مانند رشته های معماری نیز شامل این دسته بندی میشود. زیرا در این نوع کاربرد ها گرافیک بالا نیاز نیست و میتوانید با این گزینه ها بهترین خرید را داشته باشید. بالون آی تی همواره در کنار شماست و میتوانید از مشاوره ما بهره ببرید.

 

یکی دیگر از کاربرد ها استفاده های روزمره و دیدن فیلم است.

 

اگر نیاز به لپ تاپی برای این موضوعات دارید میتوانید با هزینه ای تقریبا بین ۷ تا ۱۲ میلیون تومان بهترین خرید را داشته باشید.

 

لپ تاپ ایسوس Asus X543MA-DM1067

 

یک گزینه سبک با پردازنده ای کم مصرف که میتواند کار های ساده شما را براحتی پوشش دهد و فیلم های مورد علاقه شما را پخش کند. مصرف باتری با زمان بالا بدلیل توان متوسط این محصول است.
استفاده از ۴ گیگ رم بشما کمک میکند تا براحتی وب گری کنید و فیلم ببینید. حافظه هارد دیسک این لپ تاپ ۱ ترا بایت است که میتواند فضای خوبی برای ذخیره سازی فیلم های مورد علاقه شما باشد.
برای خرید یک لپ تاپ خوب توصیه میکنیم حتما با کارشناسان این رشته مشورت کنید. چرا که خیلی مواقع نکاتی را بشما یادآوری میکنند که میتواند بسیار کاربردی باشد.

اگر این مطلب بشما کمک کرد با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

https://www.asianews.ir/u/6xx
اخبار مرتبط
هوآوی در کنگره موبایل بارسلونای امسال از دو لپ تاپ جدید به نام‌های Huawei MateBook 13 و Huawei MateBook 14 رونمایی کرد؛ لپ تاپ ‌های بسیار سبکی که در اندازه‌های ۱۳ و ۱۴ اینچی برای عموم مصرف‌کنندگان عرضه شده‌اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید