صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۲
کد خبر: 10297
گزارشگر: 2
۹۷۷
۰
۰
۴
راهنمای رزرو هتل

تخفیف فلای تودی برای رزرو بهترین هتل ها

تخفیف فلای تودی برای رزرو بهترین هتل ها
اقامت راحت و مقرون به صرفه یکی از دغدغه‌های مسافران است، تا جایی که شاید مجبور باشند برای پیدا کردن یک هتل خوب در سایت‌های مختلف زمان زیادی به جستجو بپردازند. فلای تودی با پوشش حداکثری هتل‌های داخلی و خارجی، بهترین و مطمئن‌ترین جا برای رزرو هتل است. اگر می‌خواهید رزرو هتل خود را با تخفیف انجام دهید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

اقامت راحت و مقرون به صرفه یکی از دغدغه‌های مسافران است، تا جایی که شاید مجبور باشند برای پیدا کردن یک هتل خوب در سایت‌های مختلف زمان زیادی به جستجو بپردازند. فلای تودی با پوشش حداکثری هتل‌های داخلی و خارجی، بهترین و مطمئن‌ترین جا برای رزرو هتل است. اگر می‌خواهید رزرو هتل خود را با تخفیف انجام دهید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

 

راهنمای رزرو هتل های ارزان

 

همیشه قرار نیست سفر گران باشد، چه سفر داخلی و چه سفر خارجی. همیشه روشی برای ارزانتر سفر کردن وجود دارد. در ادامه شما را با چند روش آشنا می‌کنیم که کمک می‌کند تا هتلی ارزان برای سفر خود پیدا کنید.

 

در ارزانی سفر کنید

 

اکثر افراد تعطیلات را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. بارزترین مثال، تعطیلات عید نوروز است که همیشه خیل عظیمی از مسافران راهی سفرهای داخلی می‌شوند و شاهد شلوغی و ترافیک در جاده‌های بین شهری هستیم. اما مشکل فقط شلوغی نیست، در مناسبت‌ها و تعطیلی‌های اینچنینی، هزینه سفر هم بالاتر است. این زمان‌های شلوغی سفر که به اصطلاح پیک سیزن می‌گویند، زمان مناسبی برای سفر ارزان نیست.

برای ارزان سفر کردن، فصل‌های خلوتی سفر را انتخاب کنید. برای مثال، تابستان و زمستان برای اکثر مقاصد گردشگری داخلی فصل‌های خلوتی هستند. اگر می‌توانید با گرما و سرما کنار بیایید، این فصل‌ها را برای سفر انتخاب کنید. یا حتی در فصل‌های دیگر اگر سفر را در ایام غیرتعطیلی و وسط هفته انجام دهید، باز هم قیمت‌ها کمتر خواهد بود.

 

انتظارات خود را کمتر کنید

 

ارزانترین گزینه‌ها برای اقامت، مسافرخانه‌ها و هاستل‌ها هستند و به ترتیب هتل‌های یک و دو ستاره و ...، بنابراین نمی‌توانید یک هتل پنج ستاره رزرو کنید و انتظار داشته باشید هزینه کمی داشته باشد. از هتل‌های ارزان هم نمی‌شود انتظار امکانات هتل‌های لوکس داشت.
علاوه بر این، هر چه اقامتگاه شما به جاذبه‌های گردشگری نزدیکتر باشد، هزینه آن هم بالاتر خواهد بود. بنابراین شاید لازم باشد هتل خود را در حاشیه شهر یا جایی دورتر از جاذبه‌های گردشگری رزرو کنید.

 

گوش به زنگ تخفیف‌ها باشید

 

در فصل‌هایی از سال به خصوص در زمان‌هایی که سفرها کم می‌شود، غالبا هتل‌ها برای فروش بیشتر، تخفیف‌هایی بر رزروهای خود اعمال می‌کنند. در فلای تودی، با ثبت نام و ثبت اطلاعات خود شامل ایمیل آدرس، می‌توانید از تخفیف‌ها مطلع شوید و رزرو هتل خود را با تخفیف انجام دهید.

 

نظرات و کامنت‌ها را بخوانید

رزرو هتل تهران

تجربه کسانی که پیش‌تر در همان اقامتگاه و هتل موردنظر شما اقامت داشته‌اند، می‌تواند شما را در تصمیم‌گیری کمک کند. با هر میزانی که برای هتل خود هزینه می‌کنید، لازم است مطمئن باشید که خدمات و امکانات هتل مطابق با انتظارات شما باشد. بنابراین پیش از نهایی کردن عملیات رزرو هتل، حتما نظرات افراد را مطالعه کنید.

 

رزرو هتل ارزان در فلای تودی

 

در فلای تودی، پیدا کردن هتل‌های ارزان و رزرو ارزان هتل کار سختی نیست. ابزارهایی در اختیار شما قرار گرفته است با کاربری ساده که کمکتان می‌کند قیمت‌ها را مقایسه کنید و ارزان‌ترین هتل را انتخاب کنید.
تصور کنید می‌خواهید برای رزرو هتل تهران اقدام کنید. در قسمت رزرو هتل در فلای تودی، تهران را به عنوان مقصد انتخاب می‌کنید، تاریخ ورود و خروج از هتل، تعداد افراد را مشخص کنید. پس از کلیک بر روی جستجوی هتل، لیستی از هتل‌های تهران برای شما به نمایش درمی‌آید. از ارزان‌ترین هتل‌ها تا گران‌ترین را می‌توانید در این لیست ببینید.
گزینه‌هایی که در کنار نتایج جستجو قرار گرفته‌اند، یعنی فیلترهای تعداد ستاره هتل، هتل زنجیره‌ای، نوع غذا، نوع مکان اقامتی، امکانات و موقعیت هتل کمک می‌کنند تا هتل دلخواه خود را راحتتر پیدا کنید. علاوه بر این، با فیلتر قیمت می‌توانید حدود قیمت موردنظرتان را مشخص کنید تا هتل‌هایی با همان قیمت برایتان به نمایش دربیاید.
با انتخاب گزینه اطلاع از آخرین قیمت‌ها و ثبت آدرس ایمیل خود، تغییرات قیمتی در هتل‌های موردنظرتان به شما ایمیل می‌شود.
تقویم قیمتی هم از دیگر ابزارهایی است که توسط فلای تودی در اختیار شما قرار گرفته تا قیمت هتل‌ها در تاریخ‌های مختلف را بررسی کرده و مقایسه کنید تا ارزان‌ترین زمان برای رزرو هتل موردنظرتان را انتخاب کنید.

 

نکاتی در رزرو هتل

 

. با توجه به تغییرات قیمت‌ها، بهتر است رزرو هتل خود را حداقل دو هفته قبل انجام دهید.
هنگام بررسی هتل‌ها، همه اطلاعات هتل اعم از امکانات، موقعیت جغرافیایی، تصاویر و قوانین را با دقت مطالعه کنید. هر هتل قوانین خاص خود را به خصوص در کنسلی دارد، به همین خاطر لازم است پیش از رزرو هتل، با این قوانین آشنا باشید.
پس از رزرو نهایی هتل، امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد، بنابراین در ثبت اطلاعات خود دقت کنید.

 

با فلای تودی ارزان سفر کنید

هتل ارزان

فلای تودی با سال‌ها تجربه در فروش بلیط و رزرو هتل داخلی و خارجی، پوشش صد در صدی ایرلاین‌ها و هتل‌ها، مرجع مطمئنی برای خرید بلیط و رزرو هتل است. تنوع بلیط‌ها و هتل‌ها در قیمت‌های مختلف کمک کرده است تا با هر قیمتی که بخواهید سفر کنید، برایتان امکانپذیر باشد.
فلای تودی علاوه بر اینکه گارانتی ارزان‌ترین و مناسب‌ترین قیمت را ارائه می‌دهد، تخفیف‌های ویژه‌ای نیز برای رزرو هتل تا ۷۰ درصد را نیز پیشنهاد می‌دهد. با فعال کردن گزینه هتل‌های تخفیف‌دار در نتایج جستجو، می‌توانید فقط به هتل‌های تخفیف‌دار دسترسی داشته باشید.
از رزرو هتل در شهرهای بزرگ مانند رزرو هتل تبریز، تهران و اصفهان گرفته تا شهرهای کوچک، از رزرو اقامتگاه بومگردی و مسافرخانه گرفته تا هتل‌های لوکس و پنج ستاره، تنها با چند کلیک ساده انجام می‌شود.
پرداخت مبلغ رزرو هتل و بلیط هواپیما با کارت‌های عضو شتاب سبب می‌شود دیگر نیازی به مراجعه حضوری به آژانس‌های گردشگری نداشته باشید. به علاوه واچر هتل یا تایید رزرو هتل هم به صورت اینترنتی صادر می‌شود.
پشتیبانی ۲۴ ساعته فلای تودی حتی در روزهای تعطیل شما را یاری می‌کند تا خرید بلیط و رزرو هتل خود را به راحتی انجام دهید و همه سوالات و مشکلاتتان را به راحتی برطرف کنید.

https://www.asianews.ir/u/705
اخبار مرتبط
استانبول شهری است که در آن می‌توانید لحظات به‌یادماندنی زیادی بسازید. قدم زدن در خیابان استقلال، شب‌گردی و شب‌نشینی در کافه‌ها، خوردن غذاهای خوشمزه ترکی، خرید از مراکز خرید متنوع و جذاب، تماشای آثار تاریخی و قایق سواری در بسفر همه و همه سفر شما به استانبول را به سفری خاص تبدیل می‌کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید