صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۰:۰۱
کد خبر: 8370
گزارشگر: 2
۹۳۲
۰
۰
۴
رزرو هتل استانبول

پرداخت ریالی رزرو هتل استانبول در فلای تودی

پرداخت ریالی رزرو هتل استانبول در فلای تودی
استانبول شهری است که در آن می‌توانید لحظات به‌یادماندنی زیادی بسازید. قدم زدن در خیابان استقلال، شب‌گردی و شب‌نشینی در کافه‌ها، خوردن غذاهای خوشمزه ترکی، خرید از مراکز خرید متنوع و جذاب، تماشای آثار تاریخی و قایق سواری در بسفر همه و همه سفر شما به استانبول را به سفری خاص تبدیل می‌کنند.

سفر به این شهر برای ایرانیان ساده‌تر از مقاصد خارجی دیگر است. فقط باید پاسپورت و بلیط هواپیما تهیه کنید و پیش از سفر اقدامات لازم برای رزرو هتل استانبول را انجام دهید. به راحتی سوار هواپیما شوید و ظرف چند ساعت به استانبول زیبا و دیدنی برسید.
احتمالا یکی از دغدغه‌های شما برای سفر به استانبول، رزرو هتل است چرا که فکر می‌کنید رزرو هتل های خارجی از ایران دردسرهای زیادی دارد و نمی‌توانید خودتان به صورت مستقیم دست به رزرو هتل ها بزنید. باید بگوییم که فلای تودی رزرو هتل خارجی به صورت آنلاین و بدون نیاز به کردیت کارت برای همه در ایران ممکن کرده است. اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانید در فلای تودی بدون استفاده از کردیت کارت، رزرو هتل های استانبول را با کمترین هزینه انجام دهید، با ما همراه باشید.

 

قیمت هتل در استانبول چقدر است؟

 

پیش از آنکه به سراغ روش یافتن ارزان ترین هتل و رزرو آن با پرداخت ریالی برویم، بهتر است نگاهی به وضعیت قیمت رزرو هتل در استانبول و عوامل تاثیرگذار بر آن داشته باشیم.
هزینه هتل در استانبول با توجه به شرایطی مانند درجه هتل، منطقه‌ای که هتل در آن واقع شده، دسترسی هتل به سیستم حمل و نقل عمومی استانبول، جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید استانبول و بسیاری عوامل دیگر متغیر است. اگر قصد رزرو هتل های ارزان استانبول را دارید، کافی است به سایت فلای تودی مراجعه کنید؛ فلای تودی با امکان رزرو بی‌واسطه، کمترین نرخ هتل های استانبول را به شما ارائه می‌دهد. با مشاهده قیمت و خدمات هتل های استانبول به صورت آنلاین و لحظه‌ای در فلای تودی می‌توانید همواره ارزانترین هتل استانبول را رزرو کنید.

 

ارزان ترین هتل استانبول را چگونه رزرو کنیم؟

هتل استانبول

 

یافتن ارزان ترین هتل استانبول در فلای تودی کار بسیار ساده‌ای است. به منوی رزرو هتل در فلای تودی بروید و وارد بخش هتل های خارجی شوید. در قسمت مقصد نام استانبول را بنویسید و پس از مشخص کردن تاریخ اقامت، تعداد اتاق و تعداد افراد در هر اتاق کلید جستجو را بزنید.
پس از چند ثانیه، فهرستی از هتل های قابل رزرو استانبول در تاریخ مورد نظرتان را خواهید دید. برای پیدا کردن ارزان ترین هتل استانبول در این فهرست نیازی نیست تمامی هتل ها را بررسی و قیمت‌های آنها را با هم مقایسه کنید. این لیست از ارزان ترین به گران ترین مرتب شده و اولین هتل لیست همان ارزان ترین هتل استانبول در تاریخ سفر شما است.
روی اولین هتل لیست کلیک کنید تا وارد صفحه اختصاصی آن شوید. پس از انتخاب واحد اقامتی باید نام مهمانان را وارد کنید و هزینه رزرو را بپردازید. در چند ثانیه می‌توانید واچر هتل را بگیرید و در زمان مقرر برای اقامت به هتل مراجعه کنید.

 

هزینه رزرو هتل استانبول را چگونه پرداخت کنیم؟

 

در گذشته گردشگران ایرانی باید برای رزرو هتل های خارجی، از کارت‌های اعتباری بین‌المللی استفاده می‌کردند و این کار برای آنها مقدور نبود. در حال حاضر فلای تودی به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و بدون داشتن کردیت کارت، در سراسر دنیا هتل رزرو کنید و دیگر نگران محل اقامتتان نباشید.
پس از آنکه در سایت فلای تودی هتل های استانبول را برای تاریخ مورد نظرتان جستجو کرد و لیستی از هتل ها را دیدید، روی هتل مورد نظرتان کلیک کنید. پس از گذراندن مراحل مربوط به رزرو هتل به مرحله پرداخت می‌رسید و باید هزینه رزرو را بپردازید. اینجا به یک کارت عضو شتاب با رمز دوم نیاز دارید. مثل همه خریدهای اینترنتی، مشخصات کارت و رمز را وارد کنید و در نهایت واچر هتل را بگیرید.

 

آیا می‌توانیم هتل های استانبول را بر اساس بودجه مان پیدا کنیم؟

 

یکی از امکاناتی که در فلای تودی وجود دارد، فیلتر نتایج جستجوی هتل ها بر اساس بودجه شماست. در صفحه نتایج جستجو می‌توانید ابزار مربوط به بازه قیمتی را ببینید و بودجه مورد نظرتان را روی آن مشخص کنید. پس از تعیین بودجه فهرستی از هتل هایی را می‌بینید که هزینه رزرو آنها بر اساس بازه قیمتی مشخص شده است و می‌توانید به راحتی از میان آنها انتخاب کنید.

 

فلای تودی

 

چگونه می‌توانیم هزینه سفر به استانبول را به حداقل برسانیم؟

 

برای کاهش هزینه سفر به استانبول راه‌های زیادی به جز رزرو هتل ارزان وجود دارد که یکی از آنها خرید بلیط با کمترین قیمت است. برای آنکه ارزان ترین بلیط هواپیما به مقصد استانبول را پیدا کنید به منوی پرواز در فلای تودی بروید و وارد بخش پرواز خارجی شوید. در اینجا اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید بلیط هواپیما تهران استانبول را بخرید در قسمت مبدا نام تهران و در قسمت مقصد نام استانبول را بنویسید. پس از مشخص کردن تاریخ پرواز و تعدا مسافران روی جستجوی پرواز بزنید. پس از نمایش نتایج جستجو، اولین مورد، ارزان ترین پروازی است که در تاریخ مورد نظر شما به مقصد استانبول وجود دارد و می‌توانید آن را از سایت فلای تودی رزرو کنید.
یکی دیگر از راه های کاهش هزینه سفر به استانبول، انتخاب فصل‌هایی است که سفر به این شهر در آنها کاهش پیدا می‌کند. از آنجا که آب و هوای استانبول در زمستان سرد است، گردشگران کمتری به این شهر سفر می‌کنند و به همین دلیل قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل کاهش می‌یابد بنابراین سعی کنید زمان درستی را برای داشتن سفر ارزان به استانبول انتخاب کنید.

 

فلای تودی در کنار شماست

 

پشتیبانی فلای تودی در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز در دسترس شماست تا بتوانید سوالات خود را بپرسید و مشکلات احتمالی را در روند رزرو هتل با کارشناسان در میان بگذارید. بنابراین با خیال راحت برای سفر به استانبول برنامه‌ریزی کنید و خرید بلیط و رزرو هتل را از فلای تودی انجام دهید.


نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/5k2
اخبار مرتبط
شاید شما هم ازآن‌دسته افرادی باشید که استانبول را با مساجد و بناهای تاریخی و خیابان‌های سنگفرش زیبایش می‌شناسند. بدون‌شک جنبه تاریخی شهر زیبای استانبول و بناها و آثار بی‌نظیر تاریخی آن، یکی از علت‌های اصلی انتخاب تور استانبول برای سفری ماجراجویانه در قلب زیبایی‌های طبیعی این شهر مدرن توسط گردشگران داخلی و خارجی محسوب ‌می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید