صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۴
کد خبر: 10715
گزارشگر: 306
۳۶۰
۰
۰
۱

ضرورت ایجاد بازارچه های خدمت برای ارائه تولیدات خانگی

ضرورت ایجاد بازارچه های خدمت برای ارائه تولیدات خانگی
یزد - رئیس کمیسیون خانواده مطرح کرد: نمایشگاه های فصلی و مقطعی برای ارائه محصولات خانگی کافی نیست
آسیانیوز / یزد ؛ فاطمه زارع ادامه داد: یکی از مشکلات خانواده هایی که به تولید محصولی در خانه میپردازند، بحث ارائه تولیدات خانگی خود به همگان است هرچند اکنون نمایشگاه های فصلی به صورت مقطعی ایجاد شده است اما ایجاد  بازارچه های خدمت، برای ارائه و فروش تولیدات خانگی ضروری و در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی افزود: تعدادی از بانوان استان خود سرپرست هستند برخی دیگر از خانواده ها نیز سرپرست ندارند و لازم است علاوه بر بسته های معیشتی، این افراد را به سوی توانمندی سوق داد برای تحقق این موضوع، حمایت معنوی و سازوکاری برای تسهیلات و وام لازم است.
 
زارع در رابطه با سیاست های کمیسیون خانواده گفت: کمیسیون خانواده به سیاست های کلی خانواده می‌پردازد از جمله این سیاست ها ایجاد ساز و کار در رابطه با موضوع جمعیت و حمایت از خانواده ها است. در این جلسات که  به طور ثابت روز های دوشنبه ساعت ۱۰ الی ۱۲ تشکیل میشود شهروندانی که صاحب نظر و علاقه مند در رابطه با مسائل خانواده هستند میتوانند حضور داشته باشند.
 
رئیس کمیسیون خانواده ادامه داد: در جلسه آینده کمیسیون خانواده، از تعدادی از کارگاه های تولیدی که در راستای بحث توانمند سازی بانوان و محرومیت زدایی فعالیت دارند بازدید می شود.
 
تعدادی افراد ریش سفید نیز به صورت خود جوش برای مردم محل به عنوان معتمد خدمت رسانی میکنند باید فعالیت های این معتمدین از نزدیک دیده و معرفی شوند همچنین لازم است فعالیت معتمدین به صورت جزیره ای نباشد و هم افزایی شود.

سید محمد جواد عرفانفر

 

ضرورت ایجاد بازارچه های خدمت برای ارائه تولیدات خانگی ,  فاطمه زارع  رئیس کمیسیون خانواده

 

 
https://www.asianews.ir/u/7b6
اخبار مرتبط
یزد - یک قلاده حیوان بسیار کمیاب بنام "گورکن عسل خوار" در محله اسدآباد با تلاش آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد زنده گیری شد
یزد - معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری از آسفالت ۱۱۵ هزار متر مربع از معابر شهر یزد در سه ماهه ابتدای سال جاری با هزینه ای بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال خبر داد
یزد - رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گفت: در حال حاضر ۸۹۰ هکتار فضای سبز در شهر یزد وجود دارد
یزد - سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد از نصب دوچرخه بند در ۱۷۰ نقطه شهر به درخواست های مردمی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید