صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۴ تیر ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۲
کد خبر: 10835
گزارشگر: 213
۱۷۰۴
۰
۰
۲
براساس اظهارات دادستان یاسوج

علت پلمپ آرایشگاه های زنانه

علت پلمپ آرایشگاه های زنانه
علی ملک‌حسینی، دادستان از پلمب شدن ۲۹ آرایشگاه زنانه خبر داد

به گزارش آسیانیوز، علی ملک‌حسینی، دادستان یاسوج از پلمب شدن ۲۹ آرایشگاه زنانه خبر داد و با اشاره به تبلیغات در فضای مجازی گفت: «متاسفانه شاهد اقدامات غیرمتعارف و مجرمانه به ویژه از سوی برخی صنوف و به تبع ترویج بی بندوباری و هنجارشکنی هستیم که در این فضا سالن‌های آرایش در صدر قرار دارند.»

این در حالی است که در ادامه برخی برنامه های هدفمند دولت و نهادهای دیگر و بر اساس گزارش‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده طی روزهای اخیر تعدادی از کافه‌ ها پلمب شده‌اند.

در ادامه برخی برنامه های هدفمند دولت و نهادهای دیگر و بر اساس گزارش‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده طی روزهای اخیر کافه‌های «بوکلند، رزگلد، آبی، 404، بن‌کتو، رلر. بتن و مودبار» در شیراز پلمب شده‌اند.»

برخی دیگر از شاهدان محلی هم از گسترده‌تر شدن حضور گشت‌های ارشاد در خیابان‌ها حکایت دارد. تشدید این فشارها در شرایطی است که هفته گذشته برگزاری یک تجمع از سوی نوجوانان در پیست اسکیت بلوار چمران که در آن دختران عموما بدون حجاب بودند با انتقاد برخی مسوولان روبرو شد و نیروی انتظامی از بازداشت گروهی از شرکت‌کنندگان در این تجمع خبر داد.

بازتاب این تجمع در سطحی بود که محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور روز یکشنبه پنجم تیر گفت که که «از دختران نوجوان در قالب تجمع سوءاستفاده شده بود»، گفت: «برای نظام جمهوری اسلامی ایران زیبنده نیست که چنین اتفاقاتی را شاهد باشیم.»

برخی از کاربران ساکن شیراز در روایت‌های خود درباره برخی محدودیت های جدید سخن گفت. یکی از مشتریان در این باره و در خصوص کافه محبوبش نوشته «دیگه جایی برای تفریح هم نداریم رسما افسردگی رو در آغوش کشیدیم.»

این در حالی است که هم‌زمان بسیاری از جوانان در تهران هم از تشدید فشار‌ها در کافه‌ها برای رعایت حجاب خبر داده و می‌گویند کافه‌دارها برای در امان ماندن از پلمب محل کسب‌شان به آنها تذکر حجاب می‌دهند. روایت‌های مشابهی هم از افزایش تذکر حجاب به زنان از سوی رانندگان تاکسی‌های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی منتشر شده است.

هم‌زمان گفته شده برخوردها با برخی تورهای گردشگری مختلط هم تشدید شده داست./

https://www.asianews.ir/u/7ee
اخبار مرتبط
یزد - سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان در این خصوص گفت : 3 واحد صنفی به علت تخلفات متعدد از جمله گرانفروشی و تقلب علاوه بر پرداخت جریمه نقدی به نصب پارچه و پلمپ واحد صنفی محکوم شده بودند که حکم صادره توسط مأمورین اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان ابرکوه اجرایی شد
یزد - سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان از اجرای حکم پلمپ 5 واحد صنفی متخلف در یزد خبر داد
یزد - رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان درباره این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی بازدید از واحد های اقامتی در شهرستان یزد به مرحله اجرا گذاشته شد
یزد - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از کشف بیش از 1500 کیلو برنج تقلبی با نشان های جعلی برنج اعلای ایرانی در یزد خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید