صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۰
کد خبر: 1088
گزارشگر: 2
۱۳۶۶
۰
۰
۳
در نشست مدیران خانه دات کام و روزنامه آسیا مطرح شد؛

اینترنتی شدن کسب و کارها

اینترنتی شدن کسب و کارها
در روز دوشنبه ۱۴ اکتبر برابر با بیست و دو ماه مهر، نشستی در خصوص اینترنتی شدن کسب و کارها و نقش خانه‌ دات کام در این رخداد با حضور علی هوشمند رییس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان میلگرد و مقاطع برنجی و رییس هولدینگ ریابی و آریو، نوید جمشیدی سردبیر بخش آنلاین روزنامه آسیا و سرور زرندی مشاور تحقیق و توسعه و مدیر برنامه ریزی کمپانی آریو برگزار شد.

خانه‌ دات کام زیر مجموعه‌ای عظیم از شرکت بر خط تجارت آریو می‌باشد که در حوزه کسب‌ و کارهای صنعت ساختمان و در راستای اهداف تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ، فعالیت می‌کند.
مشاور تحقیق و توسعه و مدیر برنامه ریزی کمپانی آریو در این نشست اظهار داشته است که، با ظهور فناوری و تکنولوژی‌ها نیازهای جامعه تغییر کرده و کسب و کارهای سنتی جای خود را به کسب و کارهای مدرن و اینترنتی داده است. خانه دات کام نیز در راستای نیل به همین هدف بنا شده و هیچ همتای ایرانی نیز ندارد.
جناب آقای علی هوشمند در خصوص مزایای این سایت عظیم اظهار کرد‌ه‌اند که با ساخت سایت در این مجموعه، کسب و کارها دیگر نیازی به کارشناس محتوا و کارشناس سئو برای تقویت زیر ساخت‌های سایت ندارند، چرا که این کار توسط تیم پشتیبانی مجموعه خانه دات کام انجام می‌گیرد، تولیدکنندگان و فروشندگان فقط کافی است محصول خود را ثبت کنند تا با دیگر کسب و کارها به ویژه در سطح بین‌الملل به صورت اینترنتی در ارتباط باشند.
سردبیر بخش آنلاین روزنامه آسیا، با استقبال از فعالیت‌های عظیم مجموعه آریو در این نشست اظهار داشته است که حتی روزنامه‌ها نیز از حالت کاغذی به سمت آنلاین شدن در حرکت هستند. با اینکه کاغذ جایگاه خود را حفظ خواهد کرد اما اکثر جامعه از اخبار آنلاین استفاده می‌کنند. در نتیجه اینترنتی شدن کسب و کارهای دیگر در دنیای دیجیتال امروز امری بدیهی است.
سخن آخر آنکه، نتیجه نشست بر آن شد تا مجموعه خانه دات کام با روزنامه آسیا همکاری‌های بیشتری در خصوص نیازهای جامعه در بخش دیجیتال مارکتینگ صنعت ساختمان، داشته باشند.

تنظیم کننده: پ.ز
https://www.asianews.ir/u/1hz
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید