صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۹ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۷
کد خبر: 11510
گزارشگر: 2
۶۲۰
۰
۰
۲
یک برند خوب

برنج عنبربو طایفه؛ معطر و خوش پخت در چهار وزن مناسب

برنج عنبربو طایفه؛ معطر و خوش پخت در چهار وزن مناسب
اگر به دنبال یک برند خوب می‌گردید، می‌توانید برنج عنبر بو طایفه را انتخاب کنید.

برنج در کنار گندم یکی از مهم‌ترین اعضای سبد غذای خانوارهای ایرانی محسوب می‌شود. بسیاری از مردم عمده انرژی خود را از طریق این مادهٔ غذایی دریافت می‌کنند. متأسفانه با نوسانات بازار، قدرت خرید خانواده‌ها در حال کاهش چشم‌گیر است. البته می‌توان با تغییر در شیوهٔ مصرف، تا حدی این مسئله را جبران کرد. برنج عنبربو طایفه در این مواقع به کمک شما خواهد آمد. چگونه؟ در این مطلب خواهید فهمید.

 

عنبربو قهرمان روزهای سخت بازار برنج

 

اگر اکنون قصد خرید یک کیسه برنج خوب ایرانی را داشته باشید، باید بیش از یک میلیون تومان هزینه کنید. پرداخت چنین مبلغی در توان همهٔ افراد نیست و به آن‌ها فشار زیادی وارد می‌کند.

در نتیجه برخی‌ها بالکل از قید این مادهٔ غذایی می‌گذرند؛ اما این کار در توان همه نیست. بسیار از خانواده‌های ایرانی غذای خود را از طریق همین گیاه تأمین می‌کنند. پس آن‌ها به دنبال جایگزینی برای پر کردن این جای خالی می‌روند. معمولا هم افراد در عوض، رو به مصرف برنج‌های خارجی می‌آورند.
اگر قدری در اینترنت جستجو کنید، متوجه می‌شوید بسیاری از برندهای وارداتی کیفیت خوبی ندارند. بعضی از آن‌ها حتی شرایط اسف‌باری دارند و حاوی مواد سمی هستند. پس خوردن این محصولات باعث آسیب به سلامتی شما خواهد شد.
کم‌ترین اتفاقی که ممکن است برای شما بیفتند، ناراحتی‌های دستگاه گوارش خواهد بود. گاهی کار از این هم می‌گذرد و افراد به بیماری‌هایی نظیر سرطان مبتلا خواهند شد.
در عوض با انتخاب برنج عنبربو می‌توانید از این چالش نیز با خیال راحت گذر کنید. زیرا اول از همه این محصول تولید داخل کشور است. پس از بابت سلامت و کیفیت آن مطمئن خواهید بود.
همچنین با مصرف آن همان طعم و عطر سابق خوش گذشته را به دست می‌آورد. در نتیجه صرف غذا به کاری لذت‌بخش برای شما تبدیل می‌گردد.
خبر خوب ماجرا این است که چنین کالایی را می‌توانید با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تهیه کنید؛ به نحوی که هرخانواده متوسط ایرانی از پس پرداخت قیمت آن بر می‌آید. پس با این شرایط از تمامی جنبه‌ها شما برد خواهید کرد.

بازار برنج

برنج عنبربو چیست؟

 

در ذهن مردم کشورِ ما، برنج با استان‌های شمالی کشور پیوند خورده است. مردم وقتی به این گیاه فکر می‌کنند، تصویر زنی در میان شالیزاری مه گرفته را می‌بینند. باید بدانید همیشه نیز این چنین نیست.
اتفاقا در استان‌های جنوبی نیز می‌توان این گیاه را کشت کرد. چندسالی است که کشاورزان زحمت‌کش خوزستانی اقدام به پرورش نوعی برنج از خانواده چمپا کرده‌اند. البته این گیاه در استان ایلام نیز به تولید می‌رسد ولی معمولا نوع خوزستانی آن شهرت بیشتری دارد.
برنج عنبر بو طایفه، به طور کل با تمامی نمونه‌هایی که در گذشته دیده‌اید متفاوت است. این نوع، اگر چه قد زیادی نمی‌کشد اما بسیار خوش‌خوراک و خوش‌عطر است. همین ویژگی‌ هم باعث می‌شود مناسب مصارف روزانه خانواده‌ها باشد.
تفاوت‌ها تنها به مورد قبلی محدود نمی‌گردد. اتفاقا برای پخت آن نیز باید از دستورالعمل دیگری پیروی کنید. جدا از این‌ها در زمینه ویژگی‌های گیاه‌شناختی نیز اختلاف‌هایی را مشاهده می‌کنید:

. طبع گرم: از نظر پزشکی باستانی، برنج گیاهی است با طبع سرد و خشک. به همین علت هم کسانی که دارای طبع سوداوی یا بلغمی هستند، با مصرف آن دچار مشکل می‌شوند. در عوض خانواده عنربو طبعی گرم دارند و همهٔ افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.
ارگانیک بودن: شیوه کاشت، داشت و برداشت این برنج به‌گونه‌ای است که نمی‌توان در آن از مواد شیمیایی مضر استفاده کرد. پس، کشاورزان باید این گیاه را با روش ارگانیک پرورش دهند. در نتیجه نیز مصرف برنج عنبر بو طایفه هیچ‌تهدیدی برای سلامتی افراد نخواهد داشت.
عطر خوش و طعم به یاد ماندنی: شاید از نظر ظاهری از این غذا نتوان در مجالس رسمی استفاده کرد؛ با این حال یک انتخاب عالی برای مصرف درون خانوادگی است. برنج عنبر بو عطر فوق‌العاده‌ای دارد. این موضوع را وقتی کامل متوجه می‌شوید که آن را بپزید؛ زیرا بوی خوشی خانهٔ شما را احاطه خواهد کرد. در مورد مزه آن نیز دقیقا همین موضوع مصداق دارد.

 

*نکته مهم؛ قیمت مناسب*

 

مهم‌ترین ویژگی که باعث می‌شود نتوان به خرید این محصول نه گفت، قیمت آن است. شما با پرداخت بهایی تقریبا نزدیک به برنج‌های وارداتی، این کالای سلامت و خوشمزه را خواهید داشت. این کار به اقتصاد خانواده نیز کمک خواهد کرد.

 

برنج عنبر بو طایفه؛ محصولی برای همه نیازها

 

بعید است که حالا با این محصول آشنا شدید، قصد خرید آن را نداشته باشید. اگر به دنبال یک برند خوب می‌گردید، می‌توانید برنج عنبر بو طایفه را انتخاب کنید.
این شرکت صنایع غذایی، سه سال است که کار خود را شروع کرده. در این گروه صنعتی جوانان متخصص در کنار هم جمع شده‌اند تا بهترین محصولات غذایی را به دست مصرف‌کنندگان برسانند.
برند طایفه در تهیه محصولات خود به سه اصل مهم توجه دارد: انتخاب بهترین مواد اولیه، عرضه محصولات بهداشتی و سالم، پیروی از استانداردهای جهانی. برای رسیدن به این هدف نیز این تیم، تنها به سراغ مواد ارگانیک می‌روند.
با این اوصاف، می‌توانید از کیفیت بالای برنج عنبربوی طایفه مطمئن باشید. این محصول تمام ویژگی‌هایی که قبل گفته شد را دارد؛ چرا که از بهترین شالیزارهای خوزستان تهیه شده‌ است.
در زمینهٔ قیمت‌گذاری نیز این برند رفاه حال مشتریان خود را در نظر می‌گیرد. به همین دلیل هم تمامی اجناس با مناسب‌ترین قیمت ممکن عرضه می‌شوند.

برنج عنبربو

جدا از این، شرکت طایفه سعی می‌کند با عرضه بسته‌بندی‌های مختلف، نیازهای گوناگون را پاسخ دهد. از همین رو شما می‌توانید برنج عنبربو را در چهار نوع بسته‌بندی مختلف تهیه کنید.
اگر تا اکنون این کالا را امتحان نکرده‌اید، به سراغ بسته‌های ۱ کیلوگرمی بروید. به دلیل وزن کم، قیمت آن پایین‌تر است. پس از یک بار امتحان نیز متوجه نظرتان درباره این نوع برنج خواهید شد.
اگر ناگهان نیاز به مقدار بیشتری از این خوراکی پیدا کردید، بسته‌های ۳.۵ کیلویی نیز در اختیار شما خواهد بود.
برای خانواده‌های کم‌جمعیت (به‌ویژه زوج‌های جوان) بسته‌بندی‌های ۵ کیلوگرمی انتخابی مناسب به نظر می‌آید.
خانواده‌های شلوغ اما شرایط کاملا متفاوتی دارند. مصرف بالای مواد غذایی در آن‌ها، سبب می‌شود به بسته‌بندی‌های بزرگ‌تر نیاز پیدا کنند. جای نگرانی وجود ندارد. این خانوارها می‌توانند برنج ۱۰ کیلوگرمی طایفه را خریداری کنند.

https://www.asianews.ir/u/7wy
اخبار مرتبط
دبیر انجمن حبوبات از تداوم افزایش نرخ انواع محصولات حبوبات در بازار خبر داد؛ این در حالی است که بسیاری از مسوولان پیشین و فعلی و از جمله عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرده اند که گرانی‌ها و تورم تقصیر هیچ کشوری نیست؛ بلکه مساله مدیران بی‌کفایت، نالایق و ناتوان است.» .
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید