صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۱
کد خبر: 11554
گزارشگر: 306
۲۸۴
۰
۰
۱

هفته دولت مردمی با حضور پررنگ مردم

هفته دولت مردمی با حضور پررنگ مردم
یزد - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد: امسال در نظر داریم برنامه ها را کاملا مردم محور برگزار کنیم
آسیانیوز / یزد ؛ احمد آخوندی هفته دولت امسال را مبتنی بر مردم دانست و گفت: امسال در نظر داریم برنامه ها را کاملا مردم محور برگزار کنیم به همین دلیل نیز قرار است میزهای خدمتی را در محلات برپا کنیم و با مردم به گفتوگو بنشینیم.
وی با اشاره به این که علاوه بر میزهای خدمت در محلات و بافتهای تاریخی درصدد برنامه ریزی برای تشکیل جلسات متعددی با تشکلها و انجمن‌ها هستیم، گفت: در نظر داریم تا جلساتی را با تمام تشکلهای این حوزه شامل انجمن راهنمایان، دفاتر خدمات مسافرتی، هتلداران، انجمن مرمت و... برگزار کنیم.
وی پیگیری دغدغه‌ها و مطالبات تشکلها و انجمن‌های مردم نهاد مرتبط را در اولویت دانست و گفت: از انجایی که امسال دولت مردمی نیز سکاندار کشور است مردم در راس امور قرار دارند و لازم است این مقوله در هفته دولت با جدیت بیشتری دنبال شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، کردشگری و صنایع دستی یزد تصریح کرد: راه های ارتباطی در فضای مجازی را نیز در حال فراهم کردن هستیم تا بتوانیم با تکیه بر این مسئله این ارتباطات را تسهیل کنیم.

سید محمد جواد عرفانفر

 

هفته دولت مردمی با حضور پررنگ مردم  ، احمد آخوندی مدیرکل میراث فرهنگی، کردشگری و صنایع دستی یزد

 

https://www.asianews.ir/u/7y3
اخبار مرتبط
یزد - سرپرست معاونت میراث فرهنگی از خطر ریزش زمین و احتمال فرونشست در بافت تاریخی خبر داد و گفت: در برخی از پارکینگ ها که مشترک با تکایا و حسینیه ها نیز هستند، احتمال تجمعات و برگزاری مراسم هایی مانند نخل برداری احتمال ریزش زمین را افزایش می‌دهد
یزد - معاون اول رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار یزد آخرین وضعیت بارش های سیل آسای اخیر در این استان را مورد ارزیابی قرار داد
یزد - رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ابرکوه از کشف آبراهه‌ای زیبا در اقامتگاه-سکونتگاه زیرزمینی زیر بافت تاریخی ابرکوه خبر داد
یزد - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با اشاره به پتانسیل بالای استان یزد از نظر گردشگری مذهبی گفت: «امسال بالغ‌بر ۱۰۰ برنامه و سوگواره ویژه ایام محرم و صفر در این استان برگزار خواهد شد.»
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید