صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۵
کد خبر: 11814
گزارشگر: 2
۵۲۵
۰
۰
۳
معرفی راه های کسب درآمد برای نوجوانان

دانشگاه کسب‌ و کار، راه‌های کسب درآمد برای نوجوانان را منتشر کرد.

دانشگاه کسب‌ و کار، راه‌های کسب درآمد برای نوجوانان را منتشر کرد.
این روزها که وضعیت اقتصادی خانواده ها رو به افول است، بهترین کاری که می‌توان انجام داد پیدا کردن راه های جدید برای کسب درآمد و یا افزایش درآمد است. دانشگاه کسب و کار رسانه‌ای تخصصی در حوزه کارآفرینی است که تمامی موضوعات مرتبط با کارآفرینی را پوشش می‌دهد، تا انتها همراه تیم دانشگاه کسب و کار باشید.

راه های کسب درآمد برای نوجوانان با توجه به پیشرفت تکنولوژی‌ در دنیای امروز به آسانی فراهم است. بنابراین اگر شما هم در این سن هستید و نمی‌دانید چگونه به کسب درآمد برسید، تا انتها همراه تیم دانشگاه کسب و کار باشید. کسب درآمد در نوجوانی اهمیت زیادی دارد. بسیاری از افراد در سنین نوجوانی نمی‌توانند نیازها و خواسته های خود را به دست بیاورند. زیرا خیلی از آنان ممکن است با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنند. استقلال مالی از والدین در هر سنی قابل تحسین است. اگر در سن نوجوانی این استقلال به دست بیاید، زمینه ی بیشتری برای حضور در جامعه و افزایش درآمد وجود خواهد داشت. در دنیای مدرن امروز هم هزینه های زندگی هر روز زیادتر می‌شوند.
بنابراین وجود راهی برای به دست آوردن پول بیشتر به شدت مهم است. ایده های زیادی هستند که برای کسب درآمد در سنین نوجوانی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. از دیگر مزیت های کار کردن در نوجوانی این است که فرد با سن کم یاد می‌گیرد که چگونه در عرصه‌ی رقابت با رقبا و فروش خدمات رفتار کند. هم‌چنین نوجوان با پس انداز کردن بخشی از درآمد به دست آمده می‌تواند آینده‌ی روشن تری را برای خود بسازد. اگر به کارآفرینی و موضوعات مرتبط با آن علاقه‌مند هستید توصیه میکنم حتما سری به وب‌سایت‌هایی مانند فرچون، فوربز، دانشگاه کسب و کار، بیزینس اینسایدر و هاروارد بیزینس ریویو بزنید و اطلاعات خودتان را در موضوعات کارآفرینی، استارتاپ، سرمایه‌گذاری و توسعه فردی بالا ببرید.

 

تولید محتوا؛ یکی از بهترین راه های کسب درآمد برای نوجوانان

 

از بهترین راه های کسب درآمد برای نوجوانان می‌توان به تولید محتوا در زمینه‌های مختلف اشاره کرد. اگر بتوانید این کار را به درستی انجام دهید به درآمد و سود خوبی می‌رسید. مسلما تولید محتوا ابعاد مختلفی دارد. شما می‌توانید با توجه به این که چه مهارتی دارید به تولید محتوای تخصصی بپردازید. بسیاری از افراد این روزها به کار فروش محتوا مشغول هستند. تولید محتوا در ساده ترین نوع خود به شکل نوشتار است. شما می‌توانید در منزل خود و پشت لپ تاپ بنشینید و محتوای متنی تولید کنید‌. این کار تخصص یا مدرک خاصی نمی‌خواهد. تنها لازمه‌اش مطالعه و تلاش است. زمانی که نمونه کارهای جذاب برای خودتان داشته باشید، افراد تمایل بیشتری برای همکاری با شما پیدا می‌کنند. می‌توانید با شرکت های مختلف تولید محتوا، قرارداد کاری ببندید و کسب درآمد کنید.

 

آموزش از راه‌ های کسب درآمد برای نوجوانان

 

از دیگر راه های کسب درآمد برای نوجوانان مربوط به حوزه ی آموزش است. ممکن است با خود فکر کنید که یک نوجوان چگونه ممکن است بتواند با سن کم به آموزش بپردازد. شاید در ابتدا موضوع کمی عجیب به نظر برسد. بسیاری از نوجوانان امروزه انواع و اقسام کلاس های آموزشی را شرکت می‌کنند و با کسب مهارت‌های جدید از پس کارهای زیادی بر می‌آیند. برای مثال زبان انگلیسی یکی از مهارت هایی است که بسیاری از نوجوانان امروزی تا حد زیادی بر آن مسلط هستند. تسلط به زبان انگلیسی یک نیاز اساسی در دنیای مدرن است. اگر افراد به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند، با دریای بی‌کرانی از اطلاعات مواجه خواهد شد.

اگر شما به عنوان یک نوجوان که علاقه دارد کار کند به زبان انگلیسی مسلط هستید، فرصت را از دست ندهید. می‌توانید با دانش خود به درآمد بالایی برسید. در گام های ابتدایی سعی کنید با تولید محتواهای ساده اما جذاب مخاطبان خود را پیدا کنید. برای این که علم شما متقاضی داشته باشد، تولید محتوا را باید در اولویت خود قرار دهید. پس از جذب مخاطب می‌توانید به صورت آنلاین دوره های آموزشی طراحی کنید. دیگر نیازی نیست که حتما جایی را برای تدریس اجاره کنید. بلکه می‌توانید در خانه خودتان به صورت آنلاین با شاگردان خود در ارتباط باشید و به آن‌ها آموزش دهید. حوزه ی آموزش فقط محدود به زبان انگلیسی نیست. شما می‌توانید هر مهارت دیگری که دارید را به همین شکل ارائه دهید و به درآمد بالا برسید.

کسب درآمد برای نوجوانان

عکاسی؛ شغل جذاب و مورد علاقه نوجوانان

 

اگر در سن نوجوانی هستید و به دنبال یک شغل جذاب و خاص می‌گردید عکاسی را فراموش نکنید. عکاسی یکی از شغل‌های پردرآمد بدون سرمایه است. عکاسی را در ابتدا می توانید با گوشی موبایل خود انجام دهید. در گام اول باید آشنایی کلی با عکاسی و چارچوب های آن داشته باشید. اگر می‌خواهید با عکاسی به درآمد برسید، بهتر است آموزش های تخصصی عکاسی را دنبال کنید. نگران نباشید. قرار نیست هزینه ی زیادی متحمل شوید تا آموزش ببینید. محتواهای رایگان زیادی برای شروع عکاسی با گوشی موبایل در فضای مجازی به خصوص یوتیوب وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. عکس هایی که با گوشی موبایل می‌گیرید را با ابزارهای مختلف ویرایش کنید و به عنوان نمونه کار در صفحات مجازی خود قرار دهید تا مشتریان بالقوه را به سوی خود جذب کنید.

تولید محتوا

طراحی لوگو، کارت ویزیت و...

 

راه های کسب درآمد برای نوجوانان به موارد ذکر شده محدود نیست. نوجوانان علاقه‌ی زیادی به طراحی دارند. بنابراین بهتر است این علاقه در جایی خرج شود که فرد را به درآمد برساند. فتوشاپ یکی از ابزارهای بسیار کاربردی است که می‌توان به سادگی با منابع رایگان آن را آموخت. مطمئن باشید اگر این مهارت را یاد بگیرید، به هیچ عنوان به مشکل بیکاری و بی پولی برخورد نخواهید کرد. فتوشاپ باعث می‌شود تا بتوانید در زمینه های مختلف کار کنید. برای مثال هم‌چنان این روزها افراد به دنبال طراحی کارت ویزیت، سربرگ و... هستند. برای این که بتوانید سفارش بگیرید، سعی کنید نمونه کار داشته باشید تا با نشان دادن آن‌ها مشتری به شما اعتماد کند. نمونه کارهای خیالی بسازید و به عنوان رزومه کاری ارائه دهید. طراحی قالب سایت و تولید پست و استوری اینستاگرام نیز از دیگر فعالیت هایی است که با دانش فتوشاپ می‌توان از آن‌ها کسب درآمد کرد.

عکاسی با گوشی موبایل

سخن پایانی

 

این روزها که وضعیت اقتصادی خانواده ها رو به افول است، بهترین کاری که می‌توان انجام داد پیدا کردن راه های جدید برای کسب درآمد و یا افزایش درآمد است. دانشگاه کسب و کار رسانه‌ای تخصصی در حوزه کارآفرینی است که تمامی موضوعات مرتبط با کارآفرینی را پوشش می‌دهد. اگر شما هم علاقه مند به حوزه کسب و کار هستید به آدرس http://businessuni.net/ مراجعه نمایید.

https://www.asianews.ir/u/855
اخبار مرتبط
تیم تحقیقاتی سایت ماهان تیموری: شاید این موضوع را شنیده اید که می گویند صنعت چرخ اقتصاد را می چرخاند، این در حالی است که راه اندازی کسب و کار جدید تولیدی بیش از پیش در ایران رونق گرفته است. درست است که ما در ایران دچار مشکلات اقتصادی شدیدی هستیم، اما این موضوع باعث نشده است تا مانعی برای کارآفرینی افراد شود و شاید با این شرایط سخت ، افرادی هستند که تلاش خود را دو چندان کرده اند تا بتوانند در این مسیر پر پیچ و خم موفق شوند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید