صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۳
کد خبر: 12086
گزارشگر: 2
۴۷۱
۰
۰
۴
افزایش فروش محصولات

استفاده از ظرفیت های رپورتاژ آگهی برای بالا بردن فروش سایت

استفاده از ظرفیت های رپورتاژ آگهی برای بالا بردن فروش سایت
رپورتاژ آگهی چیست و چطور به افزایش فروش سایت کمک می کند ؟ چه رسانه هایی برای رپورتاژ آگهی مناسب هستند که باعث افزایش فروش محصولات ما می شود ؟

امروزه رپورتاژ آگهی به یکی از مهم ترین روش های تبلیغات تبدیل شده است که در واقع معرفی و فروش محصولات را برای کاربران آسان کرده است. به این معنا که با نوشتن محتوای گزارش غیرمستقیم، هدفی را که برای خود تعیین کرده اید، به مشتریان منتقل می کنید، بدون اینکه آنها متوجه شوند که این یک تبلیغ است.
از این منظر است که فروش رپورتاژ آگهی نیز مهم و فعال است و مشتریان بالقوه می توانند محتوای رپورتاژ خبری را مطالعه کرده و بیشتر به برند شما علاقه مند شوند. برای افزایش تعداد کاربران و بازدیدکنندگان سایت های رپورتاژ آگهی، باید یک سری راهکارهای لازم را در شبکه های مختلف به خصوص شبکه های اجتماعی منتشر کنید.
اما قبل از اینکه به تعریف دقیق تری از این موضوع بپردازیم، بهتر است با سه استراتژی محتوای برنده آشنا شوید:
با تهیه و آپلود محتوای خبری، مخاطبان خود را به برند مورد نظر علاقه مند کنید تا به بازدید از سایت شما تشویق شوند.
برای ارتباط بیشتر و فروش موثر رپورتاژ آگهی بهتر است مشتریان را تشویق به ثبت نام در سایت و همچنین مشاوره از طریق شماره تلفن کنید.
با تولید محتوای استاندارد و اصولی سایت و همچنین ارائه محصولات و خدمات مرتبط و ضروری، مخاطبان و مشتریان خود را به خرید تشویق کنید.

 

چرا فروش رپورتاژ آگهی بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است؟

 

همانطور که در ابتدای متن اشاره کردیم، انتشار محتوای مورد نظر یا گزارش تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌تواند به شما این اطمینان را بدهد که رتبه گوگل شما افزایش می‌یابد، زیرا شبکه‌های اجتماعی امکان مشاهده گزارش تبلیغات خبری را فراهم می‌کنند و در نتیجه، بازدید سایت افزایش خواهد یافت.

نحوه نگارش رپورتاژ و اثر آن بر افزایش فروش سایت

به همین دلیل است که امروزه فروش رپورتاژ آگهی بسیار مهم است. همچنین خرید رپورتاژ آگهی از سایت های معتبر و مقرون به صرفه انجام شود تا اطمینان یک خرید مطمئن چند برابر شود. همچنین داشتن لینک های مختلف به صفحات مختلف گوگل باعث می شود محتوای موجود در رپورتاژ آگهی با ارزش تر شود و تاثیر بسزایی در بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو سایت داشته باشد.
اما نوشتن رپورتاژ آگهی چندان آسان نیست و داشتن چند نکته مهم می تواند ارزش فروش رپورتاژ خبری را بیشتر کند. در زیر به چند نکته کلیدی برای افزایش ترافیک سایت های گزارش آگهی با استفاده از فروش رپورتاژ آگهی خواهیم پرداخت.

 

در گام اول؛ تیتر شما قلاب شماست

 

همانطور که می دانید، زمانی که یک گزارش تبلیغاتی نوشته و بارگذاری می شود، همراه با بسیاری از مطالب برتر دیگر در روزنامه ها، وب سایت ها، مجلات و ... قرار می گیرد. پس باید شرایطی را فراهم کنید تا کاربر بتواند با انرژی مناسب به خواندن مطالب در رپورتاژ آگهی ادامه دهد. بنابراین، هنگام نوشتن یک گزارش خبری، باید خواننده را با محتوای قوی درگیر کنید و کاربر را تشویق به ادامه کار کنید، مانند ماهیگیری که صید خود را می گیرد.

 

مرحله دوم صداقت است

 

بهترین راه برای اینکه مخاطبان شما مشتری دائم شما شوند، تا با فروش رپورتاژ آگهی، تعداد بازدید از سایت خود را افزایش دهید، این است که با کاربر صادق باشید و اطلاعات واقعی و دقیق را در اختیار او قرار دهید.
همه ما قطعا نمی خواهیم متن را با خواندن متنی که اطلاعات دقیق و درستی در اختیار ما قرار نمی دهد ادامه دهیم و خیلی راحت متوجه می شویم که تمام مطالب مطرح شده تظاهر بیش نیست. بنابراین همیشه هنگام نوشتن یک گزارش تبلیغاتی به دو موضوع اصلی توجه کنید:

. عدم تخصص
عدم شفافیت

هستند. البته می توانید از یک شرکت تبلیغات اینترنتی مانند رایا مارکتینگ نیز در این زمینه استفاده کنید زیرا کارشناسان فعال در این زمینه می توانند بهترین خدمات را در زمینه فروش رپورتاژ آگهی به کاربران خود ارائه دهند.
یکی از تکنیک های جذاب در این زمینه بیان ایرادات و کاستی های موجود در رپورتاژ تبلیغاتی است زیرا با شفاف سازی و نیمه خالی دیدن لیوان، مصرف کنندگان شما به راحتی به تمجید شما از یک محصول اعتماد خواهند کرد. همچنین موضوع بعدی داشتن تخصص لازم برای نگارش رپورتاژ آگهی می باشد. پس اگر اطلاعات کافی در زمینه مورد نظر ندارید، بهتر است قبل از شروع کار، زمان زیادی را برای مطالعه رشته مورد نظر اختصاص دهید.

رسانه های نشر رپورتاژ آگهی

گام سوم شناسایی ویژگی های رسانه نشر است

 

برای تاثیرگذاری بیشتر در فروش رپورتاژ آگهی و جذب مخاطبان زیادی به یک سایت، بهتر است مخاطبان رسانه هدف را شناسایی کرده و با قوانین، اصول و سیاست های رسانه هدف آشنا شوید. زمانی که آگاهی لازم از مخاطبان یک رسانه را پیدا کردید، نوشتن یک گزارش تبلیغاتی برای شما آسانتر می شود و در نتیجه فروش رپورتاژ آگهی باعث افزایش بازدید از سایت های رپورتاژ آگهی می شود.
همچنین نکته دیگری که در این زمینه باید بررسی کنید این است که گزارش خود را در زمینه ای منطبق با کسب و کار مورد نظر ارسال کنید.

 

موضوع مناسب را انتخاب کنید و رتبه اول گوگل را هدف بگیرید

 

هنگامی که خوانندگان شما را از طریق موتورهای جستجوی گوگل پیدا می کنند، ارزش فروش گزارش آگهی نیز افزایش می یابد زیرا نشان می دهد که مشتریان به دنبال یک محصول بالقوه و ارزشمند هستند. پس بهتر است هنگام نوشتن گزارش تبلیغاتی به گونه ای عمل کنید که مطلب مورد نظر در سایت های معتبر حضور پر رنگی داشته باشد.
علاوه بر این موضوع، انتخاب موضوعات مناسب برای فروش رپورتاژ تبلیغات نیز بسیار حائز اهمیت است. سعی کنید موضوعی را انتخاب کنید که ارتباط مستقیمی با کسب و کار شما داشته باشد و در نتیجه بتواند محتوای خوب و مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. بالاخره باید با استفاده از محتوای استاندارد و مفید، مخاطب را به خواندن متن ارزشمند تشویق کنید.

در انتها از شما درخواست می کنیم که برای انتشار رپورتاژ آگهی های خود از طریق سایت آنلاین وب مستر اقدام کنید. شما می توانید از طریق این لینک بیشتر با خدمات و متخصصان سئو سایت آشنا شوید.

سایت آنلاین وب مستر
https://www.asianews.ir/u/8cm
اخبار مرتبط
سئو یک فرآیند است که شامل فعالیت‌های مختلفی ست که در نهایت منجر به پیشرفت سایت شما در نتایج جستجو می‌شود. در این مقاله ما به بررسی تاثیر بک لینک یا لینک سازی بر سئو می‌پردازیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید