صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۱ / ۲۱:۵۹
کد خبر: 12342
گزارشگر: 306
۲۲۸
۰
۰
۱

آمار دقیق و مفید لازمه موفقیت هر سازمان است

یزد - رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه رکن اساسی هر سازمانی وجود مجموعه ای جهت رصد آماری است افزود: آمار بیان کننده گذشته، حال و زمینه ساز برنامه ریزی برای آینده روشن تر است
غلامعلی دهشیری در جمع کارشناسان معاونت آمار و برنامه ریزی دادگستری کل استان گفت: آمار دقیق، صحیح و با کیفیت، پایه تصمیم گیری ها و زمینه ساز موفقیت هر سازمان و مجموعه است.
وی با بیان اینکه تنظیم، اطلاع و اجرای هر برنامه ای تنها با اتکا به آمار و اطلاعات میسر است اظهار داشت: مهمترین عامل برای رسیدن به آمار خوب، نیروی متخصص و متعهد است تا بتوانند بستر کار را برای مدیریت فراهم کند.
دهشیری افزود: آمار باید گویا و بیان کننده فعالیت های یک مجموعه باشد تا ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت راهکارهایی را برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت ارائه دهد. 
رئیس کل دادگستری استان یزد اضافه کرد: در قوه قضائیه نباید تنها به صورت ریاضی آمار اکتفا کرد بلکه باید آمارها با نگاه به سند تحول قوه قضائیه خلاصه و موثر و در جهت کاهش اطاله دادرسی و افزایش رضایت مردم باشد.
وی با اشاره به اقدامات خوب و موثر قوه قضائیه در حوزه آمار و فنوری اطلاعات تصریح کرد: باید با بهره گیری از فناوری های روز ضمن کاهش ورودی پرونده به محاکم و طول زمان رسیدگی زمینه دسترسی آسان همه مردم به عدالت را فراهم کرد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

آمار دقیق و مفید لازمه موفقیت هر سازمان است ، غلامعلی دهشیری  رئیس کل دادگستری استان

https://www.asianews.ir/u/8js
اخبار مرتبط
یزد - رئیس کل دادگستری استان گفت:‌ با استفاده از افراد معتمد و دارای اعتبار عمومی در محلات می توان دعاوی و خصومات مردم را حل و فصل کرد
یزد - نیکوکار یزدی مبلغ ۳۰ میلیون ریال را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود
یزد - بانوی یزدی مبلغ ۴۰ میلیون ریال را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود
یزد - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت : یک شرکت تولیدی به علت تخلفات ارزی به استرداد یورو و تعلیق کارت بازرگانی محکوم شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید