صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۳ دی ۱۴۰۱ / ۰۱:۲۷
کد خبر: 12806
گزارشگر: 306
۷۴۱
۱
۰
۲

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت در یزد

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت در یزد
یزد - نشست مدیران و فعالان مردمی در حوزه فرهنگی و اجتماعی با دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت برگزار شد
آسیانیوز / یزد ؛ نشست مدیران و فعالان مردمی در حوزه فرهنگی و اجتماعی با حضور مهندس سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت، مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جمعی از مدیران و فعالان فرهنگی در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد. 
 
مهندس عبودتیان در این نشست با بیان اینکه مردمی سازی دولت به منزله فعال سازی ظرفیت عظیم  مردم در نظام حل مسائل است گفت: امام خمینی (ره) بر اساس استفاده از همین مهم و شکل دادن حلقه های مردمی توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و پس از پیروزی نیز در تمامی امور از ظرفیت مردمی سازی به خوبی بهره برد که جهادسازندگی، نهضت سواد آموزی و... نمونه هایی از مردمی سازی به شمار میروند البته تشکیل بسیج مردمی ابر پروژه مردمی سازی امام امت بود. 
 
وی با بیان اینکه امروز دشمن از قدرت و صلابت منطقه ای و جهانی ما هراسان و عصبانی شده ابراز داشت: در طول این چهل و اندی سال دشمنان ما هر آنچه اراده کرده اند جمهوری اسلامی مانع تحقق اراده آنان شده به طور مثال در سوریه اراده کردند بشار اسد را ساقط کنند اما اراده جمهوری اسلامی بر اراده آنان فائق آمد یا در یمن اراده کرده یمن نباشد اما بازهم جمهوری اسلامی اراده آنان را درهم شکسته است. 
 
مهندس عبودتیان افزود: امروز دشمن به خوبی میداند که مسئله براندازی ناممکن است اما تلاش خود را بر ناکارآمد نشان دادن حکومت دینی متمرکز کرده و از دوسال پیش تمام برنامه ریزی ها را انجام داد تا بتواند فتنه 1401 را در کشور رقم بزند. 
 
دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت با اشاره به پیشرفت های عظیم جمهوری اسلامی ابراز داشت: کشوری که دردوران دفاع مقدس محتاج یک باند بهداشتی بود امروز به جایی رسیده که بنا به اظهارات صهیونیست ها از قدرت تسلیحاتی و موشکی  عظیمی برخوردار است و البته امروز اردوهای راهیان پیشرفت برای دانش آموزان و دانشجویان ما ضروری است تا نسل جوان ما بداند آنچه در فضای مجازی علیه ما مطرح می شود و ما را متهم به عدم پیشرفت می کنند دروغی بیش نیست. 
 
مهندس عبودتیان در بخش دیگری از سخنانش  با اشاره به موضوع مهم جمعیت و خانواده گفت: متاسفانه در باب این موضوع درک درستی از خطر پیری جمعیت هم در جامعه و هم در بین برخی مسئولان احساس نشده و چنانچه این اتفاق بیفتد و مردم خطر جمعیت را درک کنند حتی پای مسئولان نیز نخواهند ایستاد. 
 
وی در بخش پایانی سخنانش، رهبر معظم انقلاب را استاد تبشیر خواند و گفت: در سخنان ایشان سراسر امید به آینده موج میزند و قطعا اینده ای روشن در انتظار این کشور و نظام قرار دارد و انشالله با مردمی سازی دولت و واگذاری امور به مردم شاهد ایرانی قوی در تمامی زمینه ها خواهیم  بود.
 
گفتنی است در این نشست فعالان فرهنگی و اجتماعی نیز به بیان طرح ها و ارائه راهکارها در این دو حوزه پرداختند. 

سید محمد جواد عرفانفر

 

تشکیل بسیج مردمی "ابر پروژه مردمی سازی" امام امت بود ، مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ، مهندس عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت

https://www.asianews.ir/u/8wd
اخبار مرتبط
یزد - جلسه هماهنگی بزرگداشت یوم الله 9 دی و دهه بصیرت به ریاست مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و با حضور دستگاه های مرتبط به صورت حضوری و ویدئو کنفرانسی برگزار شد
یزد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: در هر محله و هر شهرستان می‌تواند گروه‌های نمایش مردمی شکل گیرد و ما نیز در این زمینه حمایت خواهیم کرد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
محمو
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
1

سلام اگر زحمتی نیست سمت ایشون رو ترجمه بفرمایید... مردمی سازی دولت .... اون هم بصورت دستیار اصلا یعنی چی؟ مثل پنچر گیری برادران فلاح به غیر از اکبر.....


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید