صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۰
کد خبر: 13037
گزارشگر: 213
۸۱۸
۰
۰
۳
آینده ارز دیجیتال از نگاه نابغه تکنولوژی

پیش بینی منفی بیل گیتس درباره آینده رمزارزها و متاورس/افشاگری نظریه «احمق تر از من»

پیش بینی منفی بیل گیتس درباره آینده رمزارزها و متاورس/افشاگری نظریه «احمق تر از من»
بیل گیتس نظرات تند خود را درباره اینترنت نسل جدید وب ۳ و ارز دیجیتال بیان کرد؛ تا جایی که به نظر می رسد برخی از طرفداران این تکنولوژی‌ها نسبت به آینده و پیشرفت آنها دل‌سرد شده اند.

به گزارش آسیانیوز، بیل گیتس به تازگی نظرات خود درباره اینترنت نسل سوم و ارز دیجیتال را در پلتفرم ردیت بیان کرده است و این نظرات باعث نگرانی و بدبینی برخی کاربران شده است.

طی جلسه‌ای با نام «هر چیزی می‌خواهید از من بپرسید» در پلتفرم ردیت، بیل گیتس نظرات تند خود را درباره اینترنت نسل جدید وب ۳ و ارز دیجیتال بیان کرده است. این نقد تند بیل گیس برخی از طرفداران این تکنولوژی‌ها را نسبت به آینده و پیشرفت آنها دل‌سرد کرده است.

نظرات منفی بیل گیتس درباره ارز دیجیتال و وب ۳
یکی از کاربران در پلتفرم ردیت از بیل گیتس پرسید که آیا تکنولوژی عظیمی مانند اینترنت در دنیای امروز نیز وجود دارد یا خیر؟

بیل گیتس در پاسخ به این پرسش، تکنولوژی هوش مصنوعی (AI) را معرفی کرد و آن را یک دگرگونی در دنیا معرفی کرد. بر اساس همین نظر بیل گیتس، شرکت مایکروسافت میلیاردها دلار را در تکنولوژی هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کرده است. بیل گیتس در ادامه دیدگاه خود، بیان کرد که بهتر است بیش از حد به ترند‌های مربوط به وب ۳ و متاورس اعتماد نکرد.

پیش‌گویی‌های پیشین بیل گیتس
پس از این‌ پاسخ بیل گیتس، کاربران به یکی از گفته‌های وی در سال ۲۰۰۰ اشاره کردند. بیل گیتس در اوایل دهه ۲۰۰۰ بیان کرده بود که مردم قدرت اینترنت و پیشرفت آن را در پنج سال آینده، بیش از حد بزرگ تصور می‌کنند، در صورتی که ظرفیت اصلی تکنولوژی اینترنت در ۱۰ سال بعد پدیدار می‌شود و مردم این قدرت را کمتر از حد تصور می‌کنند. به‌نظر می‌رسد که این پیش‌گویی بیل گیتس به درستی تعبیر شد.

چنین پاسخ‌هایی از بیل گیتس بعید نیست. بیل گیتس یکی از افراد مشهوری است که بار‌ها نظرات ضد ارز دیجیتال خود را اظهار کرده است. همچنین، بیل گیتس باور دارد توکن‌های غیرقابل تعویض یا همان NFT، بر اساس نظریه احمق‌تر از من (Greater Fool Theory) ساخته شده‌اند.

آینده دنیای ارز دیجیتال
به‌رغم نظرات منفی بیل گیتس، بسیاری از کاربران منتظر پیشرفت و توسعه شرکت‌های بر پایه تکنولوژی بلاکچین و تطبیق جهانی ارز دیجیتال هستند./

منبع: تجارت نیوز

https://www.asianews.ir/u/92p
اخبار مرتبط
اگر بخواهیم در مورد ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ حرف بزنیم، باید ابتدا وضعیت این دارایی‌ها را در سال ۲۰۲۲ بررسی کنیم؛ در حالی که اکثر ارزهای دیجیتال دوره بسیار سختی را در سال ۲۰۲۲ پشت سر گذاشتند.
چرا مردم در سراسر جهان تولد بیت‌کوین را جشن می‌گیرند؟ این در حالی است که همه از بیت‌کوین آگاه هستند، با این حال بیت‌کوین از جهات زیادی بسیار مهم است.
دیمیتری مدودوف، رییس جمهور پیشین روسیه پیش‌بینی کرده است که ایلان ماسک در سال جدید میلادی رییس‌جمهور آمریکا می شود.
در حال حاضر بازار رمزارزها شاهد برخی نوسانات بوده و بیت کوین نیز در کانال ۱۶ هزار دلاری مانده است.
برنده هفت توپ طلا، مانند بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان دیگر به دنیای کریپتو پیوسته است و تاکنون در پروژه‌های NFT (توکن غیرقابل تعویض) متعددی مشارکت داشته است.
در حالی که خرید و فروش رمز ارزها در اغلب کشورها مشمول فرایند پرداخت مالیات نیست، رئیس سازمان امور مالیاتی در گفتگویی جدید قوانین مالیات جدیدی را در خصوص خرید و فروش رمزارزها اعلام کرده است.
بیل گیتس، مدیر عامل ماکروسافت گفت: ما یک بیماری جدید و همه‌گیر دیگر خواهیم داشت و دفعه بعد یک "پاتوژن" ـ عامل بیماری‌زا ـ متفاوت خواهد بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید