صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۷
کد خبر: 13077
گزارشگر: 213
۱۲۳۸
۰
۰
۲
ادعاهای یک شهروند جوان درباره زنان

مرد استرالیایی چگونه زنان خائن را شناسایی می کند؟!/تصویر

مرد استرالیایی چگونه زنان خائن را شناسایی می کند؟!/تصویر
جی اینگرم، مرد جوان استرالیایی می‌گوید که ماموریت دارد که تا حد امکان همسران خیانتکار را کشف و خیانتشان را برملا کند!

به گزارش آسیانیوز، مردی که زنان خیانتکار را لو می‌دهد، اعتراف کرده است که بسیاری از مردم با روش‌های عجیب او موافق نیستند.

به نقل از روزیاتو، او پس از افشای این موضوع در شبکه‌های اجتماعی که در سال نو تصمیم دارد خیانتکاران را به شیوه‌ای افراطی رسوا کند، مورد انتقاد قرار گرفت.

تکنیک نگران‌کننده او این است که عکس‌هایش را فتوشاپ کند تا زنانی را که به همسرشان خیانت می‌کنند، لو بدهد.

ماموریت جی
جی اینگرم (Jay Ingram)، مرد مجرد ۳۳ ساله، می‌گوید که ماموریت دارد که تا حد امکان همسران خیانتکار را کشف و خیانتشان را برملا کند. او می‌گوید:

 «خیانت برای هیچ کس اتفاق جالبی نیست. من در واقع بااخلاق بزرگ شده‌ام.» اما او به دلیل تلاش غیرمعمول خود به عنوان فردی «متوهم» مورد انتقاد قرار گرفته است.

این فروشنده خودرو اهل گلد کوست استرالیا پس از پایان یک رابطه ۱۲ساله اکنون مجرد است. او فاش کرده است که بعد از اینکه متوجه شد تعدادی از زنانی که با آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی صحبت می‌کرد، به او نگفته بودند که در روابط متعهدانه‌ای هستند، شوکه شده است.

خیانت زنان و مردان

به دنبال این موضوع، جی در اینستاگرام خود نوشت که اگر متوجه شود که زن‌هایی که به او پیام خصوصی می‌دهند در رابطه دیگری هستند، آن‌ها را علنا رسوا خواهد کرد.

 او در اینستاگرام نوشت: «می‌دونید تو تعطیلات کریسمس چه چیزی رو فهمیدم؟ موقعی که خیلی از شما خانم‌ها عکس‌های دونفره از خودتون و شوهرتون زیر درخت کریسمس با پیژامه‌های یک‌شکل رو استوری می‌کردید، همزمان در صفحه من هم برام پیام خصوصی می‌فرستادید. و این فقط در مورد یک یا دو زن اتفاق نیفتاده. تعداد خیلی بالاست.»

جی ادامه داد: «یکی از تصمیمات من در سال نو اینه که در مورد همه چیز صادق باشم، بنابراین در استوری بعدی، نام همه شما رو میارم. گوش به زنگ باشید.»

اما ایده این مرد ۳۳ساله آن‌طور که برنامه ریزی کرده بود پیش نرفت. جی حالا به خاطر این ایده افراطی مورد انتقاد بسیار قرار گرفته است.

یک نفر نظر داد: «چرا این‌قدر خودت رو به زحمت بندازی؟ به جای تلاش برای لو دادن خیانتکارها، روی پیدا کردن فرد مورد نظر خودت تمرکز کن.» و یکی دیگر نوشت: «این یک‌کمی عجیبه.»

جو اینگرام راز زنان خائن را لو می‌داد.

 سومی نقشه جی را توهم‌آمیز توصیف کرد و نوشت: «آره آره، فکر می‌کنه هدیه خداست و زن‌ها براش صف کشیدن…»

جی پس از ویدئوی سال نوی خود، ویدیوی بعدی را منتشر کرد و هشدار داد که حقه بازها هدف نقشه وحشتناک او قرار خواهند گرفت. او گفت خودش را روی عکس زوج‌ها فتوشاپ می‌کند و آن‌ها را در فضای عمومی منتشر می‌کند.

و چند روز بعد تعدادی عکس ویرایش شده در استوری‌های اینستاگرام خود منتشر کرد که یکی از آن‌ها جی را در لبه یک صخره با یک زوج نشان می‌داد، با این عنوان: ما در تعطیلات.

با وجود اینکه بسیاری در ابتدا ایده جی را زیر سوال بردند، برخی از افراد مهارت‌های او را تحسین کرده‌اند. یکی از آن‌ها نوشته است: «کار خوبیه!»

با این حال، دیگران هنوز در مورد انگیزه‌های او قانع نشده‌اند، زیرا بسیاری می‌نویسند که فکر می‌کنند این ایده «افراطی» و شبیه «یک شوخی» است.(وقت صبح)

https://www.asianews.ir/u/93q
اخبار مرتبط
براساس اعلام جدید قوه قضائیه، برای زنانی که بدون حجاب در انظار عمومی ظاهر شوند، مرجع قضائی طبق ماده (۸۰) قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲ اقدام می‌کند.
شاید بوی بدن بیشتر مردان مجرد به این دلیل است که زنان را بهتر به سمت خود جذب کنند، ولی گاهی زنان در این باره نظر دیگری دارند!
زنان برای اینکه از نگاه مردان قابل اطمینان و ضمنا جذاب باشند، باید مواردی را رعایت کنند.
براساس آخرین تحقیقات پزشکی، زنان برای داشتن چرخه پریود منظم باید شب ها بین ۷ تا ۹ ساعت بخوابند.
نتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که محصولات صاف‌کننده مو ممکن است به طور قابل توجهی خطر ابتلا به سرطان رحم را افزایش دهد.
روانشناسان معتقدند اگر تجاوز منجر به آسیب روحی و انتقال بیماری در فرد نشده باشد، اصلاً نیازی به مطرح کردن این موضوع در مراحل خواستگاری و حتی در طول زندگی مشترک نخواهد بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید