صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۱ / ۲۱:۲۱
کد خبر: 13100
گزارشگر: 2
۴۴۸
۱
۰
۶
معرفی انواع میلگرد

نحوه خرید میلگرد ساده با بهترین قیمت

نحوه خرید میلگرد ساده با بهترین قیمت
در این مقاله نیز سعی داریم ضمن معرفی انواع میلگرد، اشاره‌ای به نحوه خرید و فروش میلگرد ساده با بهترین قیمت داشته باشیم.

با توجه به اهمیت کاربردی میلگرد در صنعت ساخت و ساز و البته صنایع وابسته به آن میلگرد و خرید و فروش آن امروزه به یکی از اساسی ترین نیازهای این صنعت تبدیل شده است. احداث کارخانجات بزرگ تولید کننده میلگرد در کنار فعالیت‌های صنفی و بیشتر بنگاه‌های خرید و فروش میلگرد و همچنین شرکت‌های بازرگانی که در امر خرید و فروش میلگرد فعالیت دارند موید این مهم است که صنعت تولید میلگرد و آهن یکی از چندین صنایع سنگین و البته پـُرمخاطب زیرمجموعه صنعت ساخت و ساز ایرانی است.
خرید و فروش میلگرد و اخذ اطلاعات در راستای تکمیل فرایند خرید یا فروش و ساخت و ساز مسکن نیازمند مطالعه و کسب اطلاعات از مجاری مختلف است که تا سالها پیش کسب چنین اطلاعاتی بیشتر طی تماس یا ارتباطات با مراکز ساخت و کارخانجات تولید میلگرد میـسر بود امروزه بدلیل تنوع مجاری ارتباطی و بیشتر فضایی کسب و کار آنلاین که در این بستر برای کاربران و علاقمندان به خرید و فروش میلگرد فراهم شده است .
در این مقاله نیز سعی داریم ضمن معرفی انواع میلگرد، اشاره‌ای به نحوه خرید و فروش میلگرد ساده با بهترین قیمت داشته باشیم.

میلگرد ساده

تقسیم بندی میلگرد؛

 

میلگردها براساس فرمول تولید به چند دسته تقسیم می شوند. میلگردهای آج دار، میلگردهای ساده و میلگردهای کلاف.

 

میلگرد ساده؛

 

میلگردهای ساده آن دسته از میلگردهایی هستند که بر روی سطح آن اثری از هیچ گونه برجستگی یا آج دیده نمیشود. به این دسته از میلگردها، میلگرد ساده یا بدون آج یگویند.

 

میلگرد آج دار؛

 

میلگرد آج دار بدلیل نوع تولید آن که در نتیجه کشش شمش‌های فولادی در کارخانجات نورد است پس از گرم شدن در دستگاه فشار کشیده شده و به صورت میله‌ای طویل تبدیل میشود که در نهایت آج توسط قالب‌های آج زنی بر روی آن قرار میگیرد. باید توجه داشت که در تقسیم بندی این مدل از میلگردها نیز به سه دسته گرید؛ a3 و A2 و a4 تقسیم می‌شوند.

 

میلگرد کلاف؛

 

در تقسیم بندی دوم تولیدات میلگرد، میلگردها به دو دسته تولیدات میلگرد شاخه‌ای و کلاف تقسیم می‌شوند. میلگردهای کلاف همانطور که از نامش پیدا است به صورت کلاف بهم پیچیده است.

تولید میلگرد

با توجه به توضیحات ارایه شده در خصوص تنوع تولید میلگرد، تقسیم بندی صورت گرفته در تولیدات میلگردها در ادامه مقاله اشاره ای به نحوه خرید میلگردها خواهیم داشت.

 

آشنایی با نحوه خرید و فروش میلگردها؛

 

در ادامه با توجه به اطلاعات کسب شده در خصوص تنوع تولید میلگرد که از جمله آنها؛« تنوع تولید، سایز میلگردها، کیفیت تولید میلگردها، استاندارد ساخت میلیگرد و وزن میلگرد» است. در ادامه اشاره‌ای کوتاه به شیوه و نحوه خرید و فروش میلگرد و پلتفرم‌های موجود در بازار از جمله آهن اسپات ( ahanspot ) به عنوان یک پلتفرم آنلاین در امر خرید و فروش میلگرد خواهیم پرداخت.
برای خرید میلگردها به سه روش میتوانید اقدام کنید؛

۱- خرید از کارخانه
۲- خرید از بنگاه
۳- خرید از شرکت های بازرگانی

 

خرید میلگرد ساده از کارخانه ؛

 

زمانی میتوان از کارخانه تولید کننده میلگرد خرید داشت که خرید در اقلام یا تناژ بالایی باشد. باید توجه داشت خرید از کارخانه با تناژ بالا قیمت به مراتب مناسب‌تری پیشنهاد خواهد شد.
با این حال باید بدانید که کارخانه بار یا تولیدات خودش را روزانه عرضه نمیکند و ضروری است از قبل میزان خواسته یا نیاز خودتان را به کارخانه اعلام کنید همچنین باید درکنار هزینه تولید هزینه‌هایی نظیر؛ مسافت، حمل و نقل بار، انبار و سایر موارد احتمالی را نیز در هزینه نهایی خرید لحاظ کرد.
به طور مثال برای خرید از کارخانه فولاد حدید ( https://ahanspot.com/cat/round-bar/hadid/ )میتوانید مستقیم به کارخانه مراجعه و یا به بنگاه ها یا شرکتهای بازارگانی فعال در صنعت آهن آلات مراجعه نمایید.

 

خرید میلگرد از بنگاه؛

 

اگر قصد خرید میلگرد در حجم اندک یا تناژ کم را دارید خرید از بنگاه‌های خرید و فروش میلگرد بهترین پیشنهاد است. بنگاه‌های معاملاتی خرید میلگرد محدودیتی در ثبت سفارش و خرید و فروش ندارند و از سویی دیگر بدلیل دسترسی راحت‌تر به این دست از بنگاه‌ها معمولا خرید از بنگاه‌ها رایج‌تر است.
در این خصوص جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت‌ها فروش میلگرد و ثبت اطلاعات و خرید راحت‌تر میتوانید از سایت و پلت‌فرم سایت آهن اسپات نیز استفاده کنید.

 

خرید میلگرد از شرکت‌های بازرگانی؛

 

شرکت‌های بازرگانی معمولا به عنوان واسطه بین کارخانه تولید کننده میلگرد و مصرف کننده یا مشتری نقش بسزایی در تعیین و فروش میلگرد در سطح کشور دارند. معمولا برای خرید میلگرد در حجم بالا باید با کارخانجات در تماس بود لذا اگر قصد خرید میلگرد در تناژ اندک یا مصرف محدود را دارید ارتباط با شرکت‎های بازرگانی و کسب اطلاعات خرید و فروش میلگرد بهترین گزینه است در این خصوص نیز استفاده از خدمات مشاوره و خرید و فروش آهن اسپات از جمله بهترین گزینه ها در راستای کسب قیمت و خرید در حجم دلخواه است.
با توجه به آگهی از چگونگی تهیه میلگرد و کسب اطلاعات خرید و حتی قیمت نهایی میلگردها شاید بخواهید خریدهایی در حجم بالا داشته باشید علاوه بر تماس و کسب مشاوره از « مشاورین متبحر آهن اسپات » ما به شما تماس با کارخانجات فعال در این حوزه را نیز پیشنهاد میکنیم اما این دسته از کارخانجات کدام گروه‌ها و در کدام استانها مستقر هستند.

آهن اسپات

کارخانه‌های تولید کننده میلگرد؛

 

در خصوص خرید میلگرد از کارخانجات باید به این مهم اشاره کرد که معمولا کارخانجات تولید کننده میلگرد به دو دسته تقسیم میشوند؛

 

دسته اول؛

 

آن دسته از کارخانجات تولید کننده میلگردهایی هستند که خودشان صاحب شمش‌های فولاد هستند و از اینروی قیمت گذاری میلگردها مستقیم توسط خود کارخانه صورت می‌گیرد. البته یک حاشیه سود نیز در این دسته از معاملات نیز در نظر گرفته می شود. مشاورین آهن اسپات از این توانایی و پتانسیل برخوردارند تا مستقیما با این دسته از کارخاجات در تماس بوده و قیمت نهایی را با در نظر گرفتن حاشیه سود آن به خریدار و مشتری اعلام نمایند.

 

دسته دوم؛

 

فرد یا سیستم دیگری صاحب اصلی شمش فولاد بوده و در نتیجه به صورت حق العمل کاری برای فرد یا گروه دوم میلگرد تولید می‌شود. از اینروی تعیین قیمت مستقیم صورت نگرفته و متاثر از قیمت گذاری صاحب شمش فولاد است.
به شما توصیه میکنیم جهت کسب اطلاعات نهایی و کامل از بهترین کارخانجات تولید کننده میلگرد البته با توجه به پتانسیل و خواسته خریدتان با مشاورین آهن اسپات در تماس باشید.
در خاتمه باید یادآور شد کارخانجات فولاد آذربایجان، فولاد امیرکبیرخزر ، شرکت ذوب آهن اصفهان، کارخانه فولاد کویر کاشان، مجتمع فولاد خراسان، کارخانه فولاد میانه، فولاد حسن رود گیلان ( https://ahanspot.com/cat/round-bar/hasanrood/ ) ، مجتمع فولاد روهینا ، شرکت فولاد کوثر اهواز ، فولاد بافق یزد ، فولاد ابرکوه یزد، مجتمع فولاد شاهین بناب و کارخانجات تولید کننده میلگرد نیشابور از جمله تولید کنندگان انواع میلگرد در بازار هستند که جهت اخذ اطلاعات نهایی و قیمت خرید و فروش و کسب اطلاعات در خصوص شیوه خرید محصول از هر کدام از این کارخانجات تولید کننده میلگرد می‌توانید از راهنمایی و تخصص مشاورین آهن اسپات بهره بگیرید.

https://www.asianews.ir/u/94c
اخبار مرتبط
دراین مقاله به بررسی میلگردهایی که در عین کیفیت بالا، قیمت مناسبی دارند و ارزان هستند، پرداخته ایم؛ توجه به قیمت در کنار کیفیت، می تواند برای خرید میلگرد بسیار اهمیت داشته باشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
فریده
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
0
0
0

یک مرکز معتبر برلی خرید میلگرد نیشابور بهم‌پیشنعاد میدید


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید