صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۸:۱۳
کد خبر: 13364
گزارشگر: 306
۲۶۹
۰
۰
۱

محفل طنز خون به خون راه داره

محفل طنز خون به خون راه داره
یزد - چهلمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «خون به خون راه داره» سه شنبه ۱۸ بهمن ماه ساعت ۱۹، با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان در حوزه هنری یزد برگزار میشود

آسیانیوز / یزد ؛  محفل طنز قندشکن «خون به خون راه داره» با هدف کمک به همنوع از طریق اهدای خون برگزار میشود.

از دیگر اهداف محفل طنز قند شکن میتوان به ترویج طنز سالم،پرورش خلاقیت های ادبی،ایجاد شور و نشاط،حفظ و ارایه اصطلاحات بومی و محلی،ارتقای دانش طنز پردازان اشاره کرد. شاعران و طنزپردازان یزدی در چهلمین محفل طنز «قندشکن» از «خون به خون راه داره» (بریم خون بدیم خوبه،کمک به همنوع،بانک خون از بانک مرکزی مهمتره،برای خودمونم خوبه) می‌گویند و آثاری را در این زمینه ارائه می‌کنند. همچنین نویسندگان، شاعران، طنزپردازان و علاقه‌مندان می‌توانند آثار طنز خود را در انواع شعر، نثر، داستان و استندآپ برای خواندن و اجرا در این محافل از طریق رایانامه qandshekan@gmail.com یا شماره ۰۹۱۳۲۵۹۷۰۱۲ ارسال کنند. این برنامه به همت دفتر طنز حوزه هنری استان و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار میشود.

سید محمد جواد عرفانفر

  

محفل طنز خون به خون راه داره

https://www.asianews.ir/u/9bm
اخبار مرتبط
یزد - شورای هماهنگی المپیاد نام نفرات برگزیده خود را برای حمل مشعل دهمین دوره از المپیاد ورزش محلات شهر میراث جهانی یزد و قرائت سوگندنامه ی داوران و ورزشکاران مشخص کرد
یزد - طرح بوم گردی انقلاب،یکی از طرح های رویداد فجر ۱۴۰۱ برای گروه های مختلف دانش آموز در سطح شهر اجرا می شود
یزد - متقاضیان میتوانند آثار خود را تا، تاریخ ۲۵ بهمن ماه به سایت جشنواره کالا بوم ارسال کنند‌
میز روستیک برگرفته شده از تنه درختان است. این متریال خام و دست نخورده برش تنه درخت حس و حال سنتی و روستایی به زندگی انسان بخشیده است. میز روستیک یک انتخاب مناسب برای طراحی دکوراسیون داخلی سبک روستیک است.
طبق اعلام بانک مرکزی از امروز شنبه مورخ ۸ بهمن علاوه بر صرافی‌های مجاز، شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، تجارت، سپه و صادرات ایران نسبت به فروش ارز اقدام خواهند کرد.
پیش بینی می‌شود با افزایش قیمت دلار قیمت طلا افزایش یابد؛ پیش بینی می‌شود با افزایش قیمت بنزین، تورم افزایش یابد؛ همه ما از این گزاره‌ها بسیار شنیده‌ایم، گزاره‌هایی که گاهی اوقات صحیح و در بیشتر موارد غلط هستند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید