صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۹
کد خبر: 13432
گزارشگر: 2
۱۶۳۸۶
۰
۰
۴
رفع موهای ناخواسته

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۳

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۳
دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از کارآمدترین دستگاه های لیزر جهت رفع موهای ناخواسته بدن می باشد که از سه طول موج به طور همزمان استفاده می کند. البته این طول موج ها به عمق لایه های پوست تابانده می شوند و ریشه موهای زائد را مورد هدف قرار می دهند. این دستگاه به جدیدترین فناوری ها و تکنولوژی ها مجهز بوده و جزء پرفروش ترین و پرمصرف ترین دستگاه های موجود در صنعت زیبایی محسوب می شود.

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

 

حذف موهای زائد یکی از کلیدی ترین مسائل در حوزه زیبایی، آرایش و بهداشتی است که اکثر زیباجویان از دستگاه لیزر تیتانیوم برای حل این مشکل استفاده می کنند. همچنین به گونه ای طراحی و ابداع گردیده که با حذف فولیکول موهای ناخواسته منجر به از بین رفتن آن ها می شود.
آخرین مدل از این دستگاه به لیزر تیتانیوم 2023 تعلق دارد که به سیستم قوی Ice Plus یا خنک کننده مجهز می باشد. این تکنولوژی هنگام درمان از سوختگی پوست پیشگیری کرده و درد را کاهش می دهد. دستگاه تیتانیوم به دلیل اثربخشی مطلوب، کارایی بالا و دستیابی به نتایج مطلوب، اکثر کلینیک های زیبایی را ترغیب به خرید آن نموده است. زیرا از طریق این دستگاه امکان لیزر موهای ناخواسته در بیشتر نواحی بدن وجود دارد.

 

ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم

 

همان گونه که قبلا اشاره شد دستگاه لیزر مو تیتانیوم در مقایسه با دیگر لیزرها از عملکرد بالایی برخوردار است. همچنین سه طول موج مختلف در این دستگاه به عمق لایه های پوست نفوذ کرده و تاثیر بیشتری بر عملکرد حذف موهای زائد دارند. این دستگاه فرکانس و طول موج قوی تولید کرده و به روشی موثرتر و مطمئن تر تبدیل شده است.
البته نقطه پرتو یکی دیگر از ویژگی های لیزر تیتانیوم بوده که قطر تابش آن حدود 4 cm می باشد. در نتیجه طیف وسیعی از پوست را پوشش داده و فرایند لیزر درمانی را آسان تر می نماید. طول عمر بالای لیزر تیتانیوم از دیگر ویژگی های این دستگاه بوده که بسته به فناوری موجود در آن می تواند از دو هندپیس قوی استفاده نماید. پس از ماندگاری بیشتری نسبت به سایر لیزرها برخوردار می باشد.

 

کاربرد دستگاه لیزر تیتانیوم

 

دستگاه لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم روش های نوینی برای راحتی و سریع بودن حذف موهای زائد در اختیار متقاضی می گذارد. سپس متقاضی از پوستی صاف، عاری از موهای ناخواسته، بدون درد و آسیب لذت خواهد برد. همچنین ویژگی های متعددی برای این دستگاه طراحی و درنظر گرفته شده تا راحتی را برای متقاضی در زمان درمان فراهم نماید. بنابراین دستگاه تیتانیوم با برخورداری از ایمنی کامل برای نواحی حساس مختلفی از بدن مورد استفاده قرار می گیرد که به شرح زیر است.

 

حذف موهای زائد صورت با دستگاه لیزر تیتانیوم

 

صورت از موهای نسبتا ضخیم و نازک برخوردار بوده که به تنظیمات و اپلیکاتورهای متفاوتی نیاز دارد. پس با لیزر موهای صورت از طریق دستگاه تیتانیوم و تنها در یک جلسه می توان از شر موهای ناخواسته خلاص شد. زیرا این دستگاه با سه طول موج مختلف قادر به حذف انواع متعدد مو با هر رنگ پوستی می باشد. بنابراین موهای ناخواسته راحت تر و ایمن تر از بین خواهند رفت.

 

حذف موهای زائد بدن با دستگاه لیزر تیتانیوم

 

با کمک دستگاه تیتانیوم موهای زائد بدن در هر نقطه قرار گرفته باشند به آسانی از بین می روند. پس ترکیب این دستگاه با تکنولوژی حرکت وسیع In-Motion، حذف کامل موهای ناخواسته را تضمین می نماید. البته این روش در پوست های برنزه نیز مورد استفاده قرار گرفته و فولیکول های مو را از بین می برد.

 

حذف موهای زائد بیکینی با دستگاه لیزر تیتانیوم

 

اپیلاسیون یکی از روش های قدیمی و دردناک برای حذف موهای زائد در قسمت بیکینی است. ولی امروزه لیزر تیتانیوم بدون درد جایگزین این روش شده و تنها در چند جلسه 85% موها را از بین می برد. البته این دستگاه با رعایت نکات بهداشتی و استفاده از وسایل یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرد و اصلا جای هیچ گونه نگرانی نیست. همچنین لیزر تیتانیوم قابل اطمینان بوده و تمام روش های انجام شده از انتشار آلودگی جلوگیری می کنند. ناگفته نماند که فناوری خنک کننده موجب کاهش درد در طول درمان می شود.

 

حذف موهای زائد زیر زمینی با دستگاه لیزر تیتانیوم

 

روش های متعدد از بین بردن موهای زائد همچون اپیلاسیون به علت حساسیت بالا می تواند دردناک باشد. خوشبختانه امروزه لیزر تیتانیوم می تواند کلیه موهای ناخواسته را به صورت دائمی از بین ببرد بدون اینکه فرد بیمار احساس درد یا ناراحتی کند. همچنین تکنولوژی ICE Plus در زمان انجام عمل لیزر نواحی حساس همچون زیر بغل از شدت درد کاسته و آن را خنک نگه می دارد.

 

نحوه خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

 

هنگامی که متخصص دارای کلینیک اقدام به خرید لیزر تیتانیوم می نماید از یک دستگاه پیشرفته برخوردار خواهد بود که سرعت درمان در نواحی وسیع تر را برای لیزر بالا می برد. ولی خرید دستگاه لیزر باکیفیت و اصل کار چندان آسانی نبوده و باید از شرکت های معتبر ارائه دهنده این محصول اطلاعات کسب نمود. همچنین قیمت خرید لیزر تیتانیوم مناسب و مقرون به صرفه می باشد. اما قیمت و شرایط خرید آن در بازار متفاوت است. البته قیمت این دستگاه لیزر در مقایسه با کارایی بالا، بدون درد و راحتی استفاده بسیار مناسب می باشد. بنابراین ویژگی هایی همچون سیستم خنک کننده و ماژول با قدرت بالا بر قیمت آن افزوده و گارانتی دستگاه بسته به نوع و مدت زمان، متفاوت است.

 

مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم

 

این دستگاه به صورت فوق پیشرفته طراحی و ساخته شده است که انواع فاکتورها و پارامترهای سلامت متقاضیان را درنظر می گیرد. همچنین امکان سرایت بیماری و آلودگی از فردی به فرد دیگر در حد صفر است. زیرا هندپیس در لیزر تیتانیوم یکبار مصرف می باشد و بعد از استفاده دور ریخته می شود. بنابراین از مهم ترین مزایای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

. عدم انتقال انواع بیماری های عفونی و پوستی از فردی به فرد دیگر
حفظ سلامت شخص تحت درمان
قابلیت استفاده جهت حذف انواع موها با رنگ های مختلف با هر طیف پوستی
عدم ایجاد درد در زمان انجام عمل لیزر
درمان سریع و جوانسازی پوست
کارایی و سرعت بالا جهت رفع موهای ناخواسته

سرکار خانـم صمصـامـی 9534 786 0912
آقـای مهندس کریـمــی 0539 779 0912

https://www.asianews.ir/u/9dh
اخبار مرتبط
دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه‌ ها برای رفع موهای زائد است که با برخورداری از سه طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ استفاده می شود. هر یک از این طول موج‌ ها برای پوست‌ های مختلفی مناسب است از جمله الکساندرایت برای از بین بردن موهای بسیار نازک مانند نواحی پشت لب کارایی دارد، در مقابل طول موج اندیاگ موهای ضخیم ناحیه شکم را ریشه‌کن می‌کند. در ادامه با دستگاه لیزر تستانیوم بیشتر آشنا خواهیم شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید