صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۷
کد خبر: 13460
گزارشگر: 2
۱۷۷۰۰
۰
۲۳
۲۶
از سایت کول دانلود دریافت کنید :

دانلود سریال سقوط قسمت هفتم – قسمت ۷ سقوط با ترافیک نیم بها

دانلود سریال سقوط قسمت هفتم – قسمت ۷ سقوط با ترافیک نیم بها
قسمت ۷ سریال سقوط با اخذ مجوزهای لازم و انجام امورات فنی تدوین؛ همینک آماده دانلود شده است. به منظور دانلود قسمت هفتم سقوط به ادامه مطلب مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که افزون بر دانلود قسمت جدید سقوط، قسمت ۴۷ سریال جیران، قسمت ۱۷ پوست شیر، قسمت پنجم سریال سرگیجه و قسمت چهارم آکتور نیز در این هفته در دسترس شما عزیزان قرار خواهند گرفت. این مژده را در این جا می دهیم که شما می توانید همگی این آثار نام برده شده را به همراه قسمت های جدید مترجم و پدرخوانده از سایت کول دانلود، دریافت کنید.

 

قسمت ۷ سریال سقوط

 

سریال سقوط – Soghot محصول سال ۱۴۰۱ که از ۱۴ دی ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی آغاز به پخش کرد، به تهیه کنندگی: محمد منصوری، نویسندگی: اعظم بهروز و کارگردانی مشترک: سجاد پهلوان زاده و محمدحسین مهدویان تهیه و تولید شده است. این سریال همینک در وبسایت کول دانلود، آماده جهت دانلود و یا تماشا می باشد.

➢ شما می توانید قسمت ۷ سریال سقوط و همچنین سایر قسمت های این سریال را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 ➢ دریافت لینک: دانلود سریال سقوط

 

چه بازیگرانی در سقوط حضور دارند؟

 

الناز ملک (آیسان) , سجاد بابابی (ژاکان) , پدرام شریفی , حمید فرخ نژاد, وحید آقاپور و عباس جمشیدی فر در این سریال حضور دارند.

 

موضوع و خط داستانی سریال سقوط درباره چه چیزی ست؟

 

داستان سقوط درباره یک درام عاشقانه کردی است. بخش هایی از این سریال در شهر سقز در استان کردستان ایران و بخش هایی در اطراف آنتالیای ترکیه فیلمبرداری شد. گفته می شود که محمدحسین مهدویان و سجاد پهلوان زاده به گونه مشترک، کارگردانی این اثر را بر عهده دارند! سریال سقوط یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت می کند . سرگردی در کردستان (حمید فرخ نژاد) به همراهی دستیارش (سجاد بابایی) ماموریت دارد تا دختری را (الناز ملک) که دل در گروی عشق همکلاسی اش (پدرام شریفی) دارد از اسارت داعشی ها نجات دهد! پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک شان، جانی دوباره می گیرد. آن ها برای آبیاری درخت عشق شان راهی ماه عسل می شوند… سفری که پایان اش تاریکی است.

 

سریال سقوط چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

 

سریال سقوط ساعت ۰۸:۰۰ چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

قسمت ۵ سریال سرگیجه

 

سریال سرگیجه – Sargijeh محصول سال ۱۴۰۱ که از ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مهدی بدرلو، نویسندگی: محمد منعم و کارگردانی: بهرنگ توفیقی تولید و ساخته شده است. این سریال که در سکوت کامل خبری مراحل ساخت را سپری کرده بود، بدون تبلیغات و اخبار از پیش تعیین شده، به یک باره آغاز به پخش کرد. جهت دانلود و یا تماشای این سریال می توانید به وبسایت کول دانلود، از طریق لینک هایی که در ادامه می آید، مراجعه کنید.

دانلود سریال سرگیجه

➢ شما می توانید قسمت ۵ سریال سرگیجه و همچنین سایر قسمت های این سریال زیبا و پرطرفدار را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

➢ دریافت لینک: دانلود سریال سرگیجه

 

چه بازیگرانی در سرگیجه حضور دارند؟

 

رعنا آزادی ور , شبنم مقدمی , علی عمرانی , مهراوه شریفی نیا , هادی حجازی فر ,هومن سیدی , پیام دهکردی, ژرژ هاشم زاده, فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی با معرفی میلاد معیری، شایسته سجادی در این سریال به هنرآفرینی پرداخته اند.

 

موضوع و خط داستانی سریال سرگیجه درباره چه چیزی ست؟

 

پیمان (حامد بهداد) پس از یک سوتفاهم خانوادگی با کامران (هادی حجازی فر) درگیر می شود. درگیری که اگرچه به واسطه وکیل شرکت یعنی فریبا (رعنا آزادی ور) بوده است، ولی داستان را به سمت و سویی دیگر می برد که بی بازگشت است. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

 

در قسمت های پیشین سرگیجه چه گذشت؟

 

در قسمت سوم سریال سرگیجه دیدیم که افسر آگاهی که مامور رسیدگی به پرونده گم شدن کامران شده است (هومن سیدی) به شرکت رفته و تک تک افراد و کارکنان شرکت را مورد بازجویی قرار می دهد.
قسمت چهارم سریال سرگیجه طبق روال همیشگی با سکانسی از نحوه آشنایی و ارتباط فریبا و کامران در گذشته آغاز می شود. کامران سعی می کند با هدیه دادن و رفتار و گفتمان مسالمت آمیز فریبا را به ادامه رابطه متقاعد کند، اما فریبا قاطعانه این درخواست را رد می کند. بازرس پرونده (هومن سیدی) تک تک اعضای شرکت رو مورد بازجویی قرار می‌دهد اما ماجرا بسیار پیچیده به نظر می رسد. ملودی (دختر کامران) که مثل همیشه در منزلشان سرگرم دورهمی های دوستانه است با حضور بازپرس پرونده و سوال و جواب هایی که رو به رو می شود به مفقود بودن پدرش پی می برد، اتفاقی که از آن بی خبر بوده است. فریبا به بهانه گم شدن کیفش برای پیگیری مساله دوربین های مدار بسته به دفتر پارکینگ مراجعه کرده است اما با همان جوابی رو به رو می‌شود که به پیمان داده شده بود، این که حتی اگر قتلی هم در آن روز رخ داده باشد هیچ فیلمی از آن روز موجود نیست، این نشان دهنده این است که واقعا فیلم آن شب دزدیده شده است. مساله ای که مفقود شدن کامران را مرموز تر از پیش می کند. همزمان با خروج فریبا این بار نوبت بازرس پرونده است که در آن محل حضور یابد. بحث و مشاجره ملودی و مادرش به خاطر پنهان کردن جریان گم شدن پدرش با حضور پیمان نیمه تمام می ماند. پیمان سعی می کند با جستجوی اتاق کامران و صحبت با پریسا (همسر کامران) و ملودی به نکته و سر نخ تازه ای دست پیدا کند. کنکاش و تجسس در شرکت به وسیله بازرس پرونده همچنان ادامه دارد که با پیدا شدن چندین عکس و نگاهای معنا دار پازپرس به خانم سپهری مشاور حقوقی شرکت ببینده را به موجی از حساسیت سوق می دهد. به نظر می رسد که این عکس ها مربوط به تصاویر خصوصی و دو نفره کامران و فریبا باشد. در این جا افسر بلند پایه اداره آگاهی (هومن سیدی) دست به ابتکار و طرح خلاقانه ای برای واکنش سنجی فریبا می زند. در واقع شاید فریبا نخستین فردی ست که وی به او مشکوک شده است. در ادامه، احضار فریبا به اداره آگاهی و گذاشتن عکس های مذکور بر روی میز و در تیررس نگاه او برای پی بردن به عکس العمل و واکنش فریبا بیننده را متقاعد می‌کند که عکس مورد نظر مربوط به فریبا و کامران است، همزمان مامور آگاهی در اتاق دیگر بود و از دوربین درون اتاق در حال مانیتورینگ واکنش های فریبا بود. حال باید در قسمت بعد دید که آیا این حدس ها درست بوده است و چه اتفاقاتی در انتظار فریبا خواهد بود.
حال باید دید که در قسمت پنجم 5 سرگیجه چه اتفاقاتی خواهد افتاد. شما را دعوت به تماشای اپیزود ۵ سرگیجه از سایت کول دانلود و از طریق لینکی که در بالاتر ذکر شد، می کنیم.

 

سریال سرگیجه چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

 

سریال سرگیجه ساعت ۲۰:۰۰ دوشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

قسمت ۴ سریال آکتور

 

سریال آکتور – Actor محصول سال ۱۴۰۰ که از ۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مجید مطلبی ، نویسندگی و کارگردانی: نیما جاویدی تولید و ساخته شده است. در ادامه شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت تماشا و یا دانلود این سریال اقدام کنید.
این سریال بنا بر گفته منتقدین و صاحب نظران یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال خواهد بود. تا جایی که برخی از منتقدین، آکتور را در قد و قواره های سریال یاغی و یا نهایت یک لول پایین تر از آن معرفی کرده اند. باید ببینیم که آیا سریال آکتور تا چه اندازه در جذب مخاطب و استقبال آن ها موفق ظاهر خواهد شد.

دانلود سریال آکتور

➢ شما می توانید قسمت ۴ سریال آکتور و همچنین سایر قسمت های این درام زیبا را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 ➢ دانلود قانونی: دانلود سریال آکتور

 

چه بازیگرانی در آکتور حضور دارند؟

 

احمد مهران فر , نوید محمدزاده , هانیه توسلی , هستی مهدوی فر , هومن برق نورد , گلاره عباسی , مهراوه شریفی نیا

 

موضوع و خط داستانی سریال آکتور درباره چه چیزی ست؟

 

داستان «آکتور» درباره زندگی پر پیچ و خم چند بازیگر توانمند تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن ها می‌ شود زندگیشان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌ شود و …

 

سریال آکتور چه روزی و در چه سایتی پخش می شود؟

 

سریال آکتور ساعت ۰۸:۰۰ پنج شنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

قسمت ۴۷ سریال جیران

 

سریال جیران جدیدترین اثر حسن فتحی است که از بهمن ماه آغاز به پخش کرد. این سریال در ژانر عاشقانه/تاریخی و با حضور جمعی از بهترین و مشهورترین بازیگران ایرانی ساخته شده است. به گفته منتقدین، جیران در ادامه عاشقانه های دیگر حسن فتحی یعنی مدار صفر درجه، شب دهم، میوه ممنوعه و شهرزاد بوده است و بنابراین پیش بینی می شود که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال باشد. تا این جا واکنش ها بسیار متفاوت بوده است. برخی از منتقدین تاکید بر تکراری بودن و عدم خلق فضای تازه از حسن فتحی داشتند و برخی دیگر نیز قلم به تحسین این اثر زده اند. در هر حال، همانند همیشه بهترین قاضی، بینندگان و مخاطبین هستند کا باید نظر خود را اعلام کنند.

دانلود سریال جیران

➢ شما می توانید قسمت ۴۷ و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب جیران را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

➢ دانلود کنید: دانلود سریال جیران

 

موضوع سریال جیران درباره چه چیزی است؟

 

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد. قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد… ناصرالدین شاه جوان، به تازگی فرمان قتل صدراعظم محبوبش امیرکبیر را صادر کرده و دربار و حرم و دولت و مملکت دستخوش تحولات مهمی شده اند. در همین زمان و در روستای کوهسار تجریش، خدیجه دختر محمدعلی نجار، عشق شورانگیز جوانی به نام سیاوش را در سینه پنهان کرده است.

 

چه هنرپیشه هایی در جیران حضور دارند؟

 

امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

 

در قسمت های پیشین سریال جیران چه گذشت؟

 

اپیزود ۴۵ جیران به این ترتیب دنبال شد که شاه تلاش می کند تا جیران را ترغیب به رفع کدورت ها و آشتی کردن با ملک زاده کند. به همین منظور ملاقاتی را بین این دو نفر ترتیب می دهد.

در قسمت ۴۶ دیدیم که مهدعلیا به خاطر رکبی که از شازده بصیر خورده و اینک سرخورده و نالان شده است، در فکر خودکشی است. در همین حال که وی به دنبال بستن طناب داری بر دور گردن خود است، با خبر مرگ شاهزاده معین روبرو می شود. همه زنان و خواجه های دربار در اندرونی دورتادور جسد شاهزاده را گرفته و در حال گریه و شیون هستند. اندکی پس از فرارسیدن مهدعلیا بر سر جنازه، شاه نیز از راه می رسد و همگی در سوگ پسر تاجی خاتون می نشینند. اوضاع و جو حکومت قاجار روز به روز آشفته تر و بدتر می شود، شاه و دربار به نظر می رسد که هر روز سراسیمه تر و ناکارآمد تر از پیش هستند و همه شرایط برای برندازی حکومت قاجار مهیا است تا دودمان زندیه باری دیگر بر ایران فرمانروایی کند. در همین وضعیت است که الیاس نامه ای به کفایت خاتون فرستاده و او را از این اخبار مطلع می کند. سیاوش و سارا در گرجستان در حا جشن و پایکوبی هستند. در ادامه تلاش های جیران علیه میرزاآقا خان نوری، این بار به نزد شکوه السلطنه می رود و از او کمک می خواهد تا او نیز به جمع مخالفین آقا خان بپیوندد. شکوه نیز نه به این دلیل که هوادار نوری ها باشد چرا که او نیز به فساد این طایفه معترف است، بلکه به دلیل این که پس فوت شاهزاده معین، اینک پسر او ولیعهد تازه حکومت قاجاریه شده است و وی نیز قرار است که در آیند مهدعلیا شود، از کمک به جیران خودداری کرده و نظرش را به صراحت بیان می کند. ولی این ها همه تنها یک نمایش بوده و همان جور که قابل حدس نیز بود، وی در خفا به دیدار آقاخان می رود و او را از نیات جیران باخبر می کند. در ادامه این گونه بیان می کند که با اتحاد با او، نوری می تواند از شر جیران رهایی پیدا کند. در سمت دیگر داستان، کفایت خاتون پس از انتظار و تمهیدات بسیار به ملاقات با سیاوش و سارا می رود و آن ها را در کاخشان دیدار می کند. کفایت که بسیار خشنود از اتفاقات پیش آمده است و همه شرایط را مهیا برای پادشاهی سیاوش می بینید بنابراین با اشتیاق فراوان سیاوش را به قیام نهایی فرامی خواند ولی در عین ناباوری با بی میلی و اکراه سیاوش روبرو می شود. سیاوش این گونه اظهار می کند که اینک در گرجستان زندگی خود را دارد، زن و زندگی و فرزند دارد، و حاضر نیست به ایران برگرد و نسبت به رویاهای کفایت و بازگشت فرمانروایی زندیه به سلطنت ایران کاملا بی اعتناست. اتفاقی که به شدت با ناراحتی و دلخوری کفایت همراه می شود و بنابراین وی عمارت سیاوش را ترک می کند!
حال باید دید که در قسمت چهل و هفتم از سریال جیران چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت ۴۷ سریال جیران از سایت کول دانلود می کنیم.

 

قسمت ۱۷ سریال پوست شیر

 

سریال پوست شیر – Pooste Shir محصول سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی از جمله سریال های موفق امسال بود که از چند هفته پیش در وبسایت کول دانلود، آغاز به پخش کرد. فصل اول این سریال که حدود ۵ هفته پیش با پخش قسمت ۸ به پایان رسیده بود، با یک فصل ۸ قسمتی دیگر در قالب فصل دوم از این هفته منتشر می شود. شایان توجه است که پوست شیر در نهایت در طی سه فصل ۸ قسمتی در سایت کول دانلود پخش خواهد شد. این که بین فصل ۲ و ۳ نیز وقفه ای رخ خواهد داد یا نه، هنوز به طور قطع مشخص نشده است ولی با توجه به این که ساخت و تولید این سریال همچنان در حال انجام است و به پایان نرسیده است، می توان این گونه نتیجه گیری کرد که علاقمندان و مخاطبان برای تماشای فصل سوم نیز باید چند هفته ای را منتظر بمانند. در هر حال فعلا بهتر است که به تماشای فصل دوم یا همان قسمت نهم پوست شیر بنشینیم. کول دانلود بستری امن، مطمین و سهل الوصول برای این کار را فراهم کرده است. توصیه می کنیم که حتما از این وبسایت بازدید به عمل بیاورید.

دانلود سریال پوست شیر

➢ شما می توانید قسمت ۱۷ و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب و بسیار تماشایی پوست شیر را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

➢ لینک دانلود: دانلود سریال پوست شیر

 

هنرپیشه های سریال پوست شیر چه کسانی هستند؟

 

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج در سریال پوست شیر بازی کرده اند!

 

داستان و موضوع پوست شیر حول چه محوری است؟

 

نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده پس از رهایی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. این سریال که داستان یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی روایت می کند در ژانر درام ملتهب ساخته شده است.

 

سریال پوست شیر چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

 

سریال پوست شیر ساعت ۰۸:۰۰ چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

منبع: وبسایت کول دانلود | CoolDl.Net

 

کول دانلود یکی از معتبرترین، به روزترین و در عین حال قدیمی ترین و سابقه دارترین وبسایت ها در زمینه پخش، توزیع و دانلود فیلم و انیمه است که سال هاست با داشتن مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه به صورت قانونی به عرضه آثار نمایش خانگی پرداخته است و در همه این سال ها در صف نخست و از بهترین و جامع ترین سایت ها در این زمینه بوده است. این وبسایت، عناوین ایرانی را در دو بخش فروش قانونی و طرح "رایگان ولی قانونی" و همچنین آثار خارجی را به صورت کاملا رایگان و با زیرنویس چسبیده و دوبله اختصاصی برای علاقمندان در بستری کاملا امن و آسوده مهیا کرده است. جهت رفاه حال کاربران، لینک های دانلود این سایت مستقیم و با سرعت بالا می باشد تا با خیال آسوده به دانلود فیلم های جدید بپردازید. پیشنهاد می کنیم که حتما از این وبسایت مفید و به روز بازدید به عمل آورید. این اطمینان را به شما می دهیم که تحت هیچ عنوانی پشیمان نخواهید شد. با کول دانلود همیشه به روز باشید.

CoolDl.Net
https://www.asianews.ir/u/9ea
اخبار مرتبط
برای دانلود سریال یاغی قسمت سوم به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت ۳ یاغی را با کیفیت بالا و با حجم نیم رایگان دانلود کنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید