صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۱:۳۹
کد خبر: 13469
گزارشگر: 306
۱۰۴۷
۰
۰
۱

توزیع گسترده گوشت منجمد همراه با نظارت دقیق و منظم در استان یزد

توزیع گسترده گوشت منجمد همراه با نظارت دقیق و منظم در استان یزد
یزد - مدیر بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: میزان توزیع گوشت منجمد گوسفند و گوساله در استان دارای رتبه قابل توجهی در کشور است
آسیانیوز / یزد ؛ نعمت جعفری اظهار کرد: با شروع توزیع گوشت منجمد گوسفندی و گوساله در سراسر کشور از اوایل دی ماه در استان یزد نیز بالغ بر ۶۰۰ تن گوشت منجمد در راستای بازار رسانی هدفمندتوزیع شده است .
مدیر بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد : این توزیع در سطح تعاونی‌های مصرف کارمندی ، کارگری ، فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ استان صورت گرفته و هیچ حواله ای برای مصرف کنندگان عمده مانند رستوران ها از طرف سازمان جهاد کشاورزی صادر نشده ، تا جامعه هدف (مردم ) از آن منتفع گردند . وی فلسفه این اقدام ارزشمند را تنظیم بازار و کمک به اقتصاد خانوار جهت تامین سبد پروتئینی با توجه به افزایشی بودن قیمت گوشت گرم گوسفند در کشور و نیز در استان یزد بیان کرد . این مسئول گفت :با توجه به اینکه استان یزد واردکننده دام سبک از استانهای دیگر است میتوان افزایش قیمت گوشت در استان را متاثر از بازارهای دیگر استانها دانست. مدیر بازرگانی در رابطه با میزان، نحوه و محل توزیع گوشت منجمد ذکر کرد :با هماهنگی و اطلاع کارگروه تنظیم بازاراستان و اعلام نیاز مراکز عرضه به فرمانداران محترم شهرستانها و با اطلاع رسانی وسیع از طریق رسانه ملی و فضای مجازی توزیع صورت میگیرد. وی افزود: اتاق اصناف یکی از اعضای کار گروه تنظیم بازار بوده و ضمن حضور در جلسات ، اطلاعات کافی و کامل از نحوه توزیع و مراکز عرضه دارد و وظیفه ذاتی اتاق اصناف نیز بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی هست که تاکنون هیچ گونه درخواست و مکاتبه ای از طریق اتاق اصناف برای دریافت لیست مراکز عرضه و نظارت بر آنها به سازمان جهادکشاورزی ارائه نشده است. نعمت جعفری در پایان خاطر نشان کرد:در بازرسی‌های انجام شده و بررسی گزارشات مردمی تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر فروش گوشت منجمد به واحدهای دارای مصارف عمده دریافت نشده است. لازم بذکر است سازمان جهاد کشاورزی استان یزد آمادگی کامل برای همکاری با ارگانهایی که خواستار کمک به نظارت بیشتر هستند را اعلام می دارد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

توزیع گسترده گوشت منجمد همراه با نظارت دقیق و منظم در استان یزد ، نعمت جعفری مدیر بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان

https://www.asianews.ir/u/9ej
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید