صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۰
کد خبر: 13516
گزارشگر: 306
۳۴۴
۰
۰
۱

شرکت هواپیمایی «یزد ایر» در یزد کلید خورد / شب خاطره انگیز برای یزدیها

شرکت هواپیمایی «یزد ایر» در یزد کلید خورد / شب خاطره انگیز برای یزدیها
یزد - با فرود اولین پرواز شرکت هواپیمایی یزد موسوم به «یزد ایر» از مبدا تهران در فرودگاه شهید صدوقی یزد ​شرکت مذکور رسماً آغاز بکار کرد

آسیانیوز / یزد ؛ « مهران فاطمی» استاندار یزد در این مراسم که در شب مبعث رسول اکرم(ص) و با انجام مراسم واتر سالوت این پرواز انجام شد، ضمن قدردانی از تمام کسانی که در راه اندازی این شرکت فعالیت کردند و با اشاره به این که درحال حاضر به همت راه‌آهن استان، ظرفیت قطارهای مسافری استان دو برابر شده است ابراز امیدواری کرد با همان پیگیری شکل‌گیری این شرکت هواپیمایی، شاهد راه اندازی اولین شرکت حمل و نقل ریلی استان هم در حوزه بار و هم مسافر و هم پهنه ریلی استان در سال ۱۴۰۲ باشیم.

وی افزود : یکی از سیاستهای استان توسعه زیرساختهای گردشگری استان است  و امیدوارم  روز به روز بر رونق گردشگری این دیار افزوده شود.

« علی دارابی» هم در سخنانش  با بیان اینکه شهر یزد وقتی به ثبت جهانی می‌رسد، دیگر متعلق به یزدیها نیست بلکه متعلق به همه آحاد مردم است و تمام مردم دنیا در نگهداری آن باید مشارکت داشته باشندگفت : امشب برای مردم شهر میراث جهانی یزد بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ابراز امیدواری کرد که در بازه زمانی مناسب با طی کردن مراحل فنی شاهد راه‌اندازی مستقل شرکت یزد ایر از ابتدای خردادماه سال آینده باشیم و با این اقدامات شاهد رونق هر چه بیشتر گردشگری یزد و تکمیل همیشگی ظرفیت مراکز اقامتی این استان باشیم.

دارابی در بخش دیگری از سخنان خود به ابلاغ توسعه صنعت گردشگری و صنایع دستی در سیاست‌های کلی نظام پرداخت و اظهار داشت :  یکی از کارهای مهم برای جذب و جلب گردشگر و سرمایه‌گذار ایجاد زیرساختهای حمل و نقل مانند ایرلاین‌ها و خطوط ریلی و حمل و نقل جاده‌ای است.

« رضا حیدری» نیز ضمن قدردانی از پیگیری‌های استاندار یزد و سرمایه گذاران این شرکت هواپیمایی با بیان این که سه هواپیما نیز از شرکتهای داخلی خریداری شد، گفت: زمان بندی متغیر خرید این هواپیماها منجر به این شد که استخدام نیروهای متخصص مورد نیاز برای شرکت به بعد از خرید هواپیماها موکول شد لذا تا جذب و آموزش نیروها، شرکت هواپیمایی ماهان پشتیبانی‌ها را صورت خواهد داد.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی تازه‌تاسیس یزد ایر افزود : هر شرکت هواپیمایی باید حداقل با ۵ فروند هواپیما راه اندازی شود لذا برای خرید دو فروند هواپیما از خارچ کشور با توجه به تحریمها و شیوه نامه ۳۱۴۰ زمان زیادی را صرف کردیم.

« کمال دهقان منشادی» مدیر کل فرودگاه‌های استان یزد نیز با بیان اینکه فرودگاه یزد  دارای زیرساختهای مطلوبی است گفت :  امیدوارم با توجه به اتفاق مبارک امشب مابقی زیرساختهای مورد نیاز این فرودگاه نیزتدارک و مورد توجه قرار گیرد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

شرکت هواپیمایی «یزد ایر» در یزد کلید خورد / شب خاطره انگیز برای یزدیها ، مهران فاطمی استاندار یزد علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رضا حیدری مدیر عامل شرکت هواپیمایی تازه‌ تاسیس یزد ایر  ، کمال دهقان منشادی مدیر کل فرودگاه‌های استان یزد

https://www.asianews.ir/u/9fu
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید