صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۵:۴۳
کد خبر: 13567
گزارشگر: 213
۷۱۰
۰
۰
۲
ادعای جدید اسرائیل

مکانیسم ماشه فعال خواهد شد!

مکانیسم ماشه فعال خواهد شد!
"الی کوهن"، وزیر خارجه اسرائیل ادعا کرد که کشورهای غربی تا پیش از هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل در ماه سپتامبر، مکانیسم ماشه را علیه ایران فعال خواهند کرد.

به گزارش آسیانیوز، وزیر خارجه اسرائیل ادعا کرد که کشورهای غربی مکانیسم ماشه علیه ایران را تا پیش از مجمع عمومی سازمان ملل فعال کنند.

"الی کوهن"، وزیر خارجه رژیم صهیونسیتی روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی با آی ۲۴ نیوز پیش‌بینی و ادعا کرد که کشورهای غربی تا پیش از هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل در ماه سپتامبر، مکانیسم ماشه (اسنپ‌بک) علیه ایران را فعال خواهند کرد.

وی در ادامه مدعی شد: اسرائیل تمامی گام‌های لازم برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای را اتخاذ خواهد کرد. ایران اولین کشور حامی مالی تروریسم جهانی است.

--------------
بیشتر بخوانید

بعد از مکانیسم ماشه چه می شود؟

-----------------------------------

ایسنا نوشت کوهن در بخش دیگری از صحبت‌های خود مدعی شد: آمریکا و اروپا نمی‌توانند دیگر درخصوص مسئله ایران در گوشه‌ای بایستند. ایران نزدیک به اورانیوم با غنای ۹۰ درصد است و این کشور به روسیه برای جنگ در اوکراین تجهیزات می‌دهد.

-----------------

بیشتر بخوانید:

آینده مبهم ایران با صعود دلار از ۳۰ هزار تومان!

---------------------------------------------------------

وی در ادامه ادعا کرد: آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی تا پیش از مجمع عمومی سازمان ملل در سازمان ملل مکانیسم ماشه در رابطه با ایران را فعال می‌کنند.

وی در انتهای صحبت خود مدعی شد که این رژیم برای مقابله با دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای از تمامی گزینه‌ها از جمله حمله نظامی به ایران استفاده خواهد کرد./

https://www.asianews.ir/u/9ha
اخبار مرتبط
میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت: متاسفانه شرایط کنونی حول برجام را می توان به بن بست خورده توصیف کرد.
یک تحلیلگر مسائل بین‌الملل گفت: در حالی که در دوران ترامپ شاهد بودیم که اروپا برای اجرایی کردن مکانیسم ماشه مقاومت کرد، بعد از جنگ اوکراین تنش در روابط ایران و اتحادیه اروپا بیشتر شد.
پژوهشگر استراتژیک گفت: ادعاها و اظهارات آمریکایی‌ها درباره برجام ناشی از فشار افکار عمومی غرب و آمریکا است تا بایدن وارد مذاکره با ایران نشود!
رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با یک توئیت مدعی شد آخرین مورد، امید جمعی برای برگشت سریع و متقابل به اجرای کامل برجام را از بین رفته است!
رییس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه ایران آمادگی دارد که به تعهدات برجامی بازگردد، اظهارداشت: امیدواریم سفر کارشناسان آژانس، موجب حل شدن این مسائل شود و برجام به نتیجه برسد.
نماینده آمریکا در سازمان ملل تاکید کرد که توافق هسته‌ای جدای از مساله اعتراضات در داخل ایران است؛ این در حالی است که رابرت مالی چندی پیش در این باره چرخش موضع داشت و از اعتراضات حمایت کرد.
فیصل بن فرحان آل سعود، وزیر خارجه عربستان سعودی، روز جمعه اول مهر گفت به موفقیت مذاکرات احیای برجام امید چندانی نیست.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید