صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۵
کد خبر: 13888
گزارشگر: 2
۱۱۶۴
۰
۰
۵
بهترین برندهای لوازم خانگی

یخچال ال جی بخرم یا سامسونگ؟

یخچال ال جی بخرم یا سامسونگ؟
در این متن سعی داریم یخچال فریزرهای این دو برند را با هم مقایسه کنیم تا شما عزیزان بتوانید با خواندن این مطلب یک شمای کلی از کیفیت هر دو برند به دست بیاورید.

اگر به دنبال جواب این سوال هستید که یخچال ال جی بخرم یا سامسونگ بهتر است این متن را با دقت تا آخر بخوانید. هر دوی این برندها از بهترین برندهای تولید لوازم خانگی محسوب می‌شوند و سهم بسزایی را در بازار ایران دارند. درست است که هزینه خرید محصولات این دو برند در ایران بسیار زیاد است اما نسبت خرابی آن ها و میزان هزینه ای که می کنیم باز هم ارزش خرید آن را دارد.
در این متن سعی داریم یخچال فریزرهای این دو برند را با هم مقایسه کنیم تا شما عزیزان بتوانید با خواندن این مطلب یک شمای کلی از کیفیت هر دو برند به دست بیاورید. این نکته را در نظر بگیرید که هنگام بروز خرابی و مشکل در یخچال فریزرهای ال جی و سامسونگ سریعاً با یک متخصص تماس حاصل فرمایید. زیرا به علت گران بودن قطعات این دو برند در بازار ایران، هر چه سریعتر جهت تعمیر آن ها اقدام نمایید، هزینه های کمتری پرداخت می کنید.
مجموعه صفاهان سرویس به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی های تعمیر لوازم خانگی در اصفهان، با داشتن بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیر یخچال فریزرهای سامسونگ و ال جی در اصفهان می تواند بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. از این رو اگر به دنبال یک نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در اصفهان و یا نمایندگی تعمیر یخچال فریزر ال جی در اصفهان هستید، این مرکز بهترین انتخاب برای شما است.
جهت ارتباط با مجموعه صفاهان سرویس می توانید به آدرس safahanservice.com مراجعه کنید و فرم ثبت درخواست را تکمیل و ارسال کنید و یا با شماره 09130451675 تماس حاصل فرمایید. جهت ورود به سایت صفاهان سرویس اینجا را کلیک کنید.

 

تاریخچه برند ال جی

 

برای یافتن پاسخ سوال "یخچال ال جی بخرم یا سامسونگ" بهتر است ابتدا با این دو برند آشنا شوید. ال جی مخفف کلمه "لاکی گلدستار" می باشد. این شرکت در سال ۱۹۵۸ در کره توسط شخصی به نام کوو این هوی تاسیس شده است. این کمپانی بزرگ کار خود را با تولید لوازم الکترونیکی شروع کرد که اکنون به یکی از برترین تولید کننده های گوشی موبایل، تبلت، ال ای دی و ال سی دیف لوازم های خانگی و غیره تبدیل شده است.
سابقه این شرکت قدیمی تر نیز می باشد. ال جی از ادغام دو شرکت گلداستار و لاکی تشکیل شده است که شرکت لاکی در سال ۱۹۴۷ با تولید مواد پلاستیکی کار خود را آغاز کرد. شرکت گلداستار قطعات الکترونیکی محصولات را می ساخت و شرکت لاکی پوشش های پلاستیکی مقاوم آن محصولات را درست می کرد.

 

تاریخچه برند سامسونگ

تاریخچه برند سامسونگ

سامسونگ از دو بخش کلمه سام که به معنای عدد سه می باشد و سونگ به معنای ستاره بنیانگذار شرکت سامسونگ فردی به نام لی بیونگ چول تشکیل شده است. این شرکت کار خود را در سال ۱۹۳۸ به عنوان یک شرکت بازرگانی و چند ملیتی آغاز کرد و در سال ۱۹۶۰ وارد عرصه الکترونیک شد و توانست در مدت کوتاهی محصولاتی مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون، گوشی، موبایل و غیره تولید و به بازار عرضه نماید.
امپراطوری سامسونگ توانست نفوذ بسیار زیادی در تمامی کشورهای دنیا داشته باشد به طوری که هر یک از خانواده ها حداقل تجربه یک بار استفاده از محصولات سامسونگ را دارند.

 

دسته بندی یخچال فریزرهای سامسونگ و ال جی

 

یخچال فریزرهای سامسونگ و ال جی تنوع بسیار زیادی در بازار دارند:

. ساید بای سایدهای سامسونگ و ال جی
یخچال فریزرهای دوقلوی سامسونگ و ال جی
یخچال فریزرهای تک درب ال جی و سامسونگ
یخچال فریزر تک مدل فریزر پایین
یخچال فریزر تک مدل فریزر بالا
یخچال فریزرهای مدل فرانسوی(فریزر پایین و یخچال دو درب)
یخچال فریزرهای چهار درب ال جی و سامسونگ

 

مزایای یخچال فریزر ال جی

مزایای یخچال فریزر ال جی

در این قسمت به ویژگی های یخچال فریزر ال جی و سامسونگ اشاره خواهیم کرد تا شما عزیزان بتوانید راحت ‌تر به سوال اینکه یخچال ال جی بخرم یا سامسونگ پاسخ دهید. کیفیت محصولات ال جی این را نشان می ‌دهد که توانسته است خود را با پیشرفت تکنولوژی و فناوری سازگار کند. یکی از محصولات این شرکت تولید یخچال های هوشمند و با کیفیت می باشد که ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی دارد از جمله از این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی بسیار زیبا در سایزها و رنگ های مختلف.
بدنه فولاد ضد زنگ، ضد خش و ضد اثر انگشت و با کیفیت.
استفاده از کمپرسور اینورتر خطی که باعث کاهش میزان مصرف انرژی می شود.
دارای سیستم تصفیه آب سه مرحله ای و ذخیره آن در مخزن استیل ضد زنگ.
دارای سیستم تصفیه هوای هوشمند داخل یخچال فریزر.
استفاده از لامپ های ال ای دی باکیفیت و کم مصرف
دارای سیستم عیب یابی هوشمند.
بادوام و عمر طولانی

اما تنها عیبی که می‌ توان به آن اشاره کرد قیمت و هزینه بالای یخچال فریزر ال جی در کشور ایران می باشد. به دلیل بالا بودن قیمت یخچال فریزر ال جی در هنگام بروز خطا و ایراد حتماً از نمایندگی های معتبر تعمیر یخچال فریزر ال جی کمک بگیرید. نمایندگی صفاهان سرویس در شهر اصفهان و حومه می تواند بهترین خدمات را در تعمیر و سرویس یخچال فریزرهای ال جی به شما عزیزان ارائه دهد.

 

مزایای یخچال فریزر سامسونگ

 

تمامی کسانی که در منزل خود از یخچال فریزرهای سامسونگ استفاده کرده‌اند بسیار راضی می باشند. درست است که هزینه خرید این یخچال فریزر در ایران بسیار زیاد است اما اگر بتوانید جنس اصل این برند را خریداری کنید، برای شما به صرفه خواهد بود. زیرا این یخچال فریزرها دارای مزایا ویژگی های بسیاری هستند از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی بسیار عالی و به روز یخچال فریزرهای سامسونگ.
سایزبندی و رنگ بندی های مختلف.
کیفیت و مقاومت بالای بدنه و قطعات به کار رفته در این یخچال فریزر.
میزان مصرف انرژی بسیار پایین به دلیل استفاده از کمپرسورهای کم مصرف.
انعطاف پذیری قفسه های درون یخچال سامسونگ.
دارای سیستم یخساز و آبسردکن خودکار.
دارای سیستم تصفیه آب و تصفیه هوا.
عمر طولانی و بادوام بودن یخچال فریزر سامسونگ.
هوشمند بودن یعنی می تواند مشکلات و ایرادات خود را به صورت یک کد خطا بر روی نمایشگر نصب شده روی درب نشان دهد.

 

نظر نمایندگی صفاهان سرویس درباره یخچال فریزرهای ال جی و سامسونگ

یخچال فریزرهای ال جی و سامسونگ

نمایندگی صفاهان سرویس با داشتن بیش از ۲۰ سال سابقه در بازار تعمیرات یخچال فریزرها می‌تواند بهترین کمک و مشاوره را در زمینه خرید یخچال فریزرها به شما عزیزان ارائه دهد. اما در پاسخ به سوال اینکه یخچال ال جی بخرم یا سامسونگ می توانیم به شما بگویم که هر دوی این یخچال ها از طول عمر و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
هر دوی این برندها با تولید یخچال های کم مصرف توانسته اند قسمت بسیار بزرگی از بازار ایران را برای خود کنند. اما امروزه به علت گران شدن این دو برند و همچنین افزایش کالاهای فیک و غیر اصل سامسونگ و الجی خرید این دو محصول کاهش یافته است.
اگر شما قصد خرید یخچال فریزر ال جی یا سامسونگ را دارید حتماً از یک تکنسین ماهر جهت بازدید یخچال کمک بگیرید و بعد از اطمینان از اصل بودن کالا آن را خریداری نمایید.

 

کلام آخر....

 

اگر به دنبال خرید یخچال فریزر با کیفیت و با طول عمر بالا هستید می توانید برند های ال جی و سامسونگ را انتخاب کنید. اما به یاد داشته باشید که به علت گران شدن یخچال فریزرهای این دو برند میزان محصولات فیک و غیر اصل بسیار افزایش پیدا کرده است. به طوری که خود نمی توانید کالای اصل را از غیر اصل تشخیص دهید.
برای تشخیص حتماً باید تکنسین های ماهر آن را بازدید کنند و در صورت لزوم با باز کردن پشت دستگاه موتور آن را بررسی کنند که بتوانند از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنند. نکته دیگر درباره یخچال فریزرهای ال جی و سامسونگ این است که میزان قطعات فیک و غیره اورجینال این دو برند در بازار بسیار زیاد می باشد.
پس هنگام بروز مشکل و ایراد در دستگاه خود از نمایندگی های مجاز و معتبر جهت تعمیر و تهیه قطعه کمک بگیرید. نمایندگی صفاهان سرویس یکی از خوشنام ترین نمایندگی های سطح شهر اصفهان و حومه می باشد که می تواند در تعمیرات و سرویس یخچال فریزرهای ال جی و سامسونگ به شما خدمات رسانی کند. کافیست با شماره 09130451675 تماس حاصل فرمایید.

https://www.asianews.ir/u/9q3
اخبار مرتبط
با توجه به ممنوعیت ورود لوازم خانگی به کشور و وجود لوازم خانگی های بروز در بازار، حجم قاچاق بیش از 1.2 میلیارد دلار است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید