صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۰:۴۳
کد خبر: 13937
گزارشگر: 306
۲۳۳
۰
۰
۱

تلاش برای کاهش حوادث جاده ای با همکاری همه دستگاه های مسئول/ قدردانی استاندار از زحمات پلیس

تلاش برای کاهش حوادث جاده ای با همکاری همه دستگاه های مسئول/ قدردانی استاندار از زحمات پلیس
یزد - استاندار گفت: تلاش خواهیم کرد با کمک نیروهای فراجا و دیگر دستگاه های امدادی و خدماتی در طول محورهای مواصلاتی استان یزد حوادث جاده ای را کاهش دهیم

آسیانیوز / یزد ؛ "مهران فاطمی" در رزمایش نوروزی 1402 پلیس راه استان یزد ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فراجا، اظهار داشت: از زحمات ماموران پلیس استان یزد به خصوص سردار "بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: در ستاد تسهیلات نوروزی، 2 رویکرد نوروز بدون فوتی و همچنین رویکرد فرهنگی با عنوان نشاط مومنانه را در دستور کار داریم.

استاندار یزد گفت: انشاءلله با تلاش جهادی همه دستگاه های مسئول، شاهد حتی یک فوتی در این ایام نباشم و نوروزی امن توام با آرامش و نشاط مومنانه در زمانه ای که تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن با هم پیوند خورده را داشته باشیم.

فاطمی افزود: تلاش خواهیم کرد با کمک نیروهای فراجا و دیگر دستگاه های امدادی و خدماتی در طول محورهای مواصلاتی استان یزد حوادث جاده ای را کاهش دهیم.

همچنین سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به شعار امسال پلیس با عنوان "نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه ای" اظهارکرد: رزمایش نوروزی پلیس راه از امروز آغاز و تا پایان نوروز 1402 ادامه خواهد داشت.

بهدانی فرد افزود: در این طرح ماموران پلیس راه و یگان های خدماتی و امدادی در تمامی محورهای مواصلاتی استان یزد استقرار خواهند داشت .

وی گفت: امسال تلاش داریم مسافران نوروزی با امنیت بسیار خوب در جاده ها تردد کنند و شاهد کمترین تلفات و تصادفات در جاده ها باشیم.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: پلیس استان یزد مقتدر و توانمند است و در تمامی موضوعات مربوطه پاسخگوی مردم بوده است و هماهنگی بسیار خوبی نیز بین دستگاه های خدماتی و امدادی استان با پلیس وجود دارد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه بیشترین مشکلات محورهای مواصلاتی استان یزد نبود ایستگاه های صلواتی جهت استراحت مردم است مقرر شده تا این ایستگاه ها در محورهای کویری دایر شود تا مسافران در این مکان ها به استراحت بپردازند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 تلاش برای کاهش حوادث جاده ای با همکاری همه دستگاه های مسئول/ قدردانی استاندار از زحمات پلیس ، مهران فاطمی استاندار یزد ، سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد

https://www.asianews.ir/u/9rg
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید