صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۵
کد خبر: 14043
گزارشگر: 213
۴۴۰
۰
۰
۲
اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره پایان تعطیلات

آخرین وضعیت جوی محورهای پرتردد در روزهای پایانی نوروز/هشدار به مسافران

آخرین وضعیت جوی محورهای پرتردد در روزهای پایانی نوروز/هشدار به مسافران
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت جوی شهرهای پرتردد کشور طی روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین را تشریح و اعلام کرد.
به گزارش آسیانیوز، سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت جوی شهرهای پرتردد کشور طی روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین را تشریح و اعلام کرد که وضعیت جوی بیشتر این مناطق صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

براساس اعلام سازمان هواشناسی، آسمان تهران (۱۲ فروردین) ابری و وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق و کاهش زیاد دما (۱۳ و ۱۴ فروردین) نیز قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی اصفهان نیز طی این روزها صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و وضعیت جوی کرج نیز طی روز (۱۲ فروردین) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و در بعضی ساعات وزش باد شدید و رگبار و رعد وبرق و کاهش زیاد دما و در روز (۱۳ و ۱۴ فروردین) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

آسمان گرگان نیز طی این سه روز صاف و در بعضی ساعات نیمه ابری تا ابری و کمی ابری همراه با بارش و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به نقل از ایسنا، آسمان ساری طی روز (۱۲ فروردین) ابری و همراه با کاهش زیاد دما و بارش پراکنده همراه با بارش باران و وزش باد و طی روزهای (۱۳ و ۱۴ فروردین) نیمه‌ابری همراه با بارش و وزش باد و آسمان شهر رشت طی این روزها نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

تبریز نیز طی روز (۱۲ فروردین) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد شدید و ( ۱۳ و ۱۴ فروردین) آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد را تجربه خواهد کرد و آسمان مشهد روز ( ۱۲ فروردین) صاف تا قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و در بعضی ساعات وزش باد و طی روز (۱۳ و ۱۴فروردین) نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی اهواز (۱۲ فروردین) صاف تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق یا غبار صبحگاهی و وزش باد و (۱۳ و ۱۴ فروردین) صاف تاقسمتی ابری همراه با وزش باد و آسمان شیراز نیز طی این سه روز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی بندرعباس نیز (۱۲ فروردین) کمی ابری و در بعد از ظهر وزش باد شدید و دریا مواج و (۱۳ و ۱۴ فروردین) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود./
https://www.asianews.ir/u/9ub
اخبار مرتبط
اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی کشور در روز طبیعت منتشر شد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت جوی شهرهای پرتردد کشور طی روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین را تشریح و اعلام کرد.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران گفت: از یکی دو روز آینده بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد بارش تگرگ در اغلب نقاط کشور پیش بینی می شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران گفت: از هفتم فروردین ماه گستره فعالیت سامانه بارشی به‌جز شرق استان سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی در سایر مناطق کشور خواهد بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از آغاز فعالیت سامانه بارشی در سراسر کشور خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران وضع هوا از بارش برف و باران در برخی استان‌ها و کاهش دما بین ۶ تا۱۰ درجه سانتیگراد در شمال کشور خبر داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید