صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۴
کد خبر: 14105
گزارشگر: 213
۸۳۵
۰
۰
۳
اظهارات رییس جمهور پیشین آمریکا پس از دادگاه

سخنان جنجالی ترامپ در بازگشت به فلوریدا/روسیه، ایران و کره شمالی ائتلاف مخربی تشکیل داده اند

سخنان جنجالی ترامپ در بازگشت به فلوریدا/روسیه، ایران و کره شمالی ائتلاف مخربی تشکیل داده اند
دونالد ترامپ پس از بازگشت از دادگاه نیویورک، در بخشی از سخنرانی برای جمع حامیانش گفت: چین،‌ روسیه، ایران و کره شمالی ائتلافی مخرب تشکیل داده‌اند.

به گزارش آسیانیوز، رییس جمهور پیشین آمریکا در یک سخنرانی در جمع هوادارانش ضمن اشاره به توافق اخیر ایران-عربستان برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک و ادعای این که ایران، چین، روسیه و کره شمالی ائتلاف «مخربی» تشکیل داده‌اند، گفت که اگر او رییس جمهور بود، مانع رخ‌ دادن این اتفاقات می‌شد.

دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا در پی بازگشت از دادگاه نیویورک، در بخشی از سخنرانی برای جمع حامیانش که در اقامتگاه او در مارآلاگوی فلوریدا تجمع کرده بودند، مدعی شد: چین،‌ روسیه، ایران و کره شمالی ائتلافی رعب‌آور و مخرب تشکیل داده‌اند.

ترامپ در ادامه گفت: اگر من رییس جمهور بودم،‌ هیچ وقت این اتفاق و حمله روسیه به اوکراین اتفاق نمی‌افتاد.

به نقل از تجارت نیوز، او در بخش دیگری از این سخنرانی افزود: ایالات متحده آمریکا آشفته است، اقتصاد ما در حال سقوط است، تورم از کنترل خارج شده است، روسیه به چین پیوسته است. آیا می‌توانید آن را باور کنید؟ عربستان سعودی به ایران پیوسته است. اگر من رئیس جمهور شما بودم هرگز این اتفاقات نمی‌افتاد.

این در حالی است که دونالد ترامپ تمام ۳۴ اتهام مطرح شده علیه خود، از جمله جعل پرونده‌های تجاری، توطئه چینی و پرداخت رشوه به دو زن را رد کرد و مدعی شد که بیگناه است.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در اولین جلسه محاکمه خواستار تبرئه از تمام اتهامات خود شد.

شبکه خبری سی ان ان اعلام کرد بازداشت رسمی ترامپ منتفی شده است.

جلسه بعدی دادگاه ترامپ به اواخر سال ٢٠٢٣ موکول شد./


https://www.asianews.ir/u/9w1
اخبار مرتبط
ترامپ ۷۶ ساله با هواپیمای شخصی اش برای محاکمه وارد نیویورک شد؛ او نخستین رئیس جمهور سابق ایالات متحده است که با اتهامات کیفری مواجه شده است.
میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین با انتشار پیامی به گزارش روز گذشته آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران واکنش نشان داد و درباره دو رئیس جمهور آمریکا افشاگری کرد.
واشنگتن‌پست در یک تحلیل نوشت که ترامپ با یک رقیب جدی در اوج و در نسبت با رقیبان درجه دو قرار دارد.
روزنامه دیلی میل نوشت: ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، پس از آنکه اسناد این شرکت مبنی بر سانسور اخبار مربوط به لپ‌تاپ هانتر بایدن (فرزند جو بایدن) را منتشر کرد، در اسپیس توییتر با سوالی درباره امنیت جانی‌اش مواجه شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید