صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۰
کد خبر: 14216
گزارشگر: 2
۱۰۲۷
۰
۰
۳
دنیای کریپتو

کدام صرافی ارز دیجیتال خارجی کارمزد کمتری دارد؟

کدام صرافی ارز دیجیتال خارجی کارمزد کمتری دارد؟
برای معرفی بهترین صرافی خارجی می‌توان لیست بلندی از این صرافی‌ها را تهیه کرد؛ با این حال، کارمزد کم همیشه هم دلیل بر برتری یک صرافی نیست. در قدم اول صرافی باید امکانات مطلوبی داشته باشد تا بتوانید معاملات سودآوری را در آن انجام دهید.

اگر بخواهید برای نخستین بار قدم در دنیای کریپتو بگذارید، آگاهی از برخی از مفاهیم پایه و اساسی برای افزایش توان معاملاتی شما ضروری هستند. شناخت صرافی‌ها و نحوه عملکرد آن‌ها یکی از این مفاهیم ضروری هستند که باید اطلاعات جامعی درباره آن‌ها داشته باشید. یکی از وجوه تمایز انواع صرافی‌ها میزان کارمزد آن‌هاست. به هر میزان که صرافی ارز دیجیتال خارجی کارمزد کمتری دریافت کند، آن را صرافی بهتری می‌دانیم و برای انجام معاملات به‌صرفه‌تر است. به همین دلیل لازم است با شناخت صرافی‌هایی که کارمزد کمتری دریافت می‌کنند و همچنین بررسی مزایا و معایب آن‌ها، در نهایت بهترین مورد را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم به بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی بپردازیم و چند مورد از برترین‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

صرافی ارز دیجیتال و انواع آن

 

پیش از آن که به معرفی بهترین صرافی خارجی بپردازیم، بهتر است مروری بر مفهوم صرافی آنلاین و انواع آن داشته باشیم. ماهیت صرافی برای همه آشکار است و می‌دانیم که محلی برای تبادل ارزها و تبدیل آن‌ها به یکدیگر به حساب می‌آیند. با این حال صرافی ارز دیجیتال تفاوت‌هایی با سیستم سنتی دارد. برای آن که ارزهای دیجیتال را به یکدیگر تبدیل کنید یا تبادلی میان رمزارزها و ارزهای فیات انجام دهید، لازم است به صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید. تفاوت اصلی این صرافی‌ها با انواع سنتی این است که به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند و حالت فیزیکی ندارند. در واقع صرافی آنلاین یک وب‌سایت و پلتفرم است که با ورود به آن، تبادلات را انجام می‌دهید.

صرافی‌های ارز دیجیتال انواع گوناگونی دارند که به طور کلی دو نوع متمرکز و غیرمتمرکز آن مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند. صرافی متمرکز مثل یک واسطه میان معامله‌گران عمل کرده و معاملات را تأیید می‌کنند. این صرافی‌ها نقدینگی بالایی دارند و مورد اعتماد هستند. در مقابل نوعی صرافی با امنیت بسیار بالا تحت عنوان صرافی غیرمتمرکز نیز وجود دارد که تنها بستری برای جمع شدن معامله‌گران و تبادل سرمایه ایجاد می‌کنند. در این صرافی‌ها معاملات به صورت همتابه‌همتا انجام می‌شوند. با این وجود، حجم معاملات و نقدینگی صرافی‌های غیرمتمرکز هنوز به اندازه‌ صرافی‌های متمرکز رشد نکرده است. انواعی از صرافی‌ها با نام «هیبریدی» یا «ترکیبی» نیز وجود دارند که مزایای این دو صرافی را یک جا جمع کرده‌اند؛ اما هنوز مدت زیادی از ظهور آن‌ها نگذشته است.

معاملات سودآور

مروری بر برترین صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال

 

حال که با صرافی ارز دیجیتال و انواع آن آشنا شدید، می‌توانیم به فهرستی از بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی بپردازیم و مزایای آن‌ها را بررسی کنیم. شما می‌توانید با در نظر گرفتن شرایط و امکانات مورد نظر خود و تطبیق دادن آن‌ها با ویژگی‌های صرافی، بهترین مورد را انتخاب کنید.

 

صرافی بایننس

 

بایننس احتمالا شناخته‌شده‌ترین صرافی ارز دیجیتال خارجی است که نام آن را به فراوانی می‌شنویم. امکانات متعددی از جمله معاملات آتی، آپشن و ابزارهایی مثل استاپ لاس، استاپ مارکت و … سبب محبوبیت هر چه بیشتر این صرافی شده است. با این حال اگر در ایران زندگی می‌کنید، باید بدانید که بایننس با اعمال تحریم‌ها، IPهای ورودی از ایران را مسدود می‌کند و احتمال بلوکه شدن سرمایه شما در این صرافی وجود دارد. چند مورد از ویژگی‌های این صرافی عبارت‌اند از:

. کارمزد پایین معاملاتی برابر با ۰.۱ درصد
پشتیبانی از ۶۰۰ توکن مختلف
چارت‌های تحلیلی پیشرفته
رتبه‌بندی امنیت سایبری بالا

 

صرافی crypto.com

 

صرافی crypto.com یکی از بهترین صرافی‌ها از نظر امنیت سایبری است و اقدامات مختلفی را در جهت افزایش سطح امنیت به کار می‌گیرد. این صرافی از بیش از ۲۵۰ توکن مختلف پشتیبانی می‌کند و با در اختیار داشتن کیف پول DeFi غیرحضانتی، امکان ارسال رمزارز با سرعت دلخواه را برایتان فراهم خواهد کرد. از جمله ویژگی‌های این صرافی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امنیت سایبری بسیار بالا
کارمزد کم برابر با ۰.۴ درصد
پشتیبانی از ۲۵۰ رمزارز
داشتن یک استیبل کوین اختصاصی به نام CRO
کارمزدهای بالا برای معاملات کریپتو با حجم کم

 

صرافی بلاک‌فای

 

در معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی به صرافی بلاک فای می‌رسیم. این صرافی به عنوان بهترین انتخاب برای کسب سود شناخته می‌شود و به کاربران خود اجازه می‌دهد با وثیقه کردن بیت کوین، سود دریافت کنند. این صرافی ۹.۵ درصد از سود سالیانه را به اکانت بهره سرمایه‌گذاران واریز می‌کند. این صرافی فقط برای برداشت و ارسال ارز کارمزد کسر می‌کند و انجام معاملات در این صرافی خارجی ارز دیجیتال، مشمول کارمزد نمی‌شوند. ویژگی‌های صرافی بلاک فای به شرح زیر هستند:

دریافت سود ماهانه از محل ارزهای دیجیتال کاربران
قابلیت دریافت وام با وثیقه کردن بیت کوین
اکانت ماهانه بدون کمیسیون یا کارمزد
کارمزد معاملاتی ۱ درصد
دارای استیبل‌کوین اختصاصی GUSD

صرافی ارز دیجیتال خارجی به زبان فارسی

صرافی کراکن

 

اگر به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال خارجی معتبر می‌گردید، کراکن می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما باشد. کاربران این صرافی خارجی ارز دیجیتال به بیش از ۹۰ رمزارز دسترسی دارند و می‌توانند از امکاناتی نظیر استیکینگ، معاملات مارجین و قراردادهای آتی استفاده کنند. همچنین این صرافی از تعداد قابل قبولی ارز فیات برای انجام معاملات نیز پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های صرافی کراکن در ادامه نام برده شده‌اند:

رابط کاربری ساده و مناسب برای کاربران مبتدی
پشتیبانی از انواع مختلف معاملات
پشتیبانی بیش از ۹۰ ارز دیجیتال و ۷ ارز فیات
پشتیبانی از چت زنده شبانه‌روزی

 

صرافی کوینکس

 

صرافی کوینکس یک صرافی خارجی ارز دیجیتال است که فعالیت خود را از هنگ کنگ آغاز کرد. امکاناتی که این صرافی برای ایرانیان فراهم کرده، سبب محبوبیت هرچه بیشتر آن در ایران شده است. به طوری که قریب به ۶۰ درصد کاربران آن را ایرانیان تشکیل می‌دهند. این صرافی ارز دیجیتال خارجی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و کارمزد معاملاتی ۰.۱ درصد دارد.

پشتیبانی از زبان فارسی
برداشت تا سقف ۱میلیون دلار بدون احراز هویت
تجربه کاربری مطلوب در اپلیکیشن
پشتیبانی بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال
کارمزد معاملات ۰.۱ درصد

 

سخن پایانی

 

در نهایت باید بدانید که برای معرفی بهترین صرافی خارجی می‌توان لیست بلندی از این صرافی‌ها را تهیه کرد؛ با این حال، کارمزد کم همیشه هم دلیل بر برتری یک صرافی نیست. در قدم اول صرافی باید امکانات مطلوبی داشته باشد تا بتوانید معاملات سودآوری را در آن انجام دهید.

https://www.asianews.ir/u/9yz
اخبار مرتبط
در این مقاله بهترین صرافی‌ها را به شما معرفی کنیم تا باتوجه به نیاز خود، انتخابی مناسب داشته باشید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید