صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۶
کد خبر: 14361
گزارشگر: 2
۸۰۰۶
۱
۱
۷
شاسی بلندها

فروش اقساطی هایما اس ۷ و جک اس ۵ در سایاخودرو

فروش اقساطی هایما اس ۷ و جک اس ۵ در سایاخودرو
اگرچه اوضاع معیشتی مردم کشور ما به گونه‌ای است که اغلب تصور می‌شود فقط خودروهایی که در محدوده قیمتی اقتصادی قرار دارند، با استقبال بسیار خوبی مواجه می‌شوند، اما نمی‌توان از این واقعیت غافل شد که ذائقه مشتری ایرانی تمایل بسیار زیادی به شاسی بلندها دارد.

شاسی بلندها به سبب القای حس قدرت به راننده و نیز بهره‌مندی از امکانات متعدد همواره در زمره خودروهای مورد علاقه مشتری ایرانی بوده‌اند، اما به سبب عدم ارائه طرح‌های فروش اقساطی توسط کمپانی‌های سازنده یا وارد کنند‌ه، اغلب علاقمندان اصطلاحا پا روی دلشان می‌گذارند و قید خرید کراس اوورها را می‌زنند.
در این میان چین که این روزها حسابی در بازار خودرو جهان سر و صدا کرده است با تولید و عرضه کراس اوورهای رنگارنگ، بخش قابل توجهی از علاقمندان به شاسی بلندها را به خود معطوف ساخته است و این محصولات در کشور ما نیز طرفداران بی‌شماری دارند. از جک اس فایو گرفته تا هایما، تیگو، فیدلیتی و دیگنیتی همه این ماشین‌ها توانسته‌اند از فروش بسیار خوبی در بازار صفر و کارکرده بهره‌مند شوند. به همین سبب طرح فروش اقساطی هایما اس ۷ و جک اس ۵ در سایاخودرو در دستور کار قرار گرفت، تا هموطنانی که علاقمند به خودروهای لوکس و مدرن خارجی هستند، اما پول کافی برای خرید نقدی از کمپانی را ندارند بتوانند صاحب ماشین دلخواه خود شوند.

البته طرح‌های اقساطی فقط مختص کسانی نیست که با مشکل کمبود سرمایه مواجه هستند، بلکه از آنجایی که کمپانی‌های واردکننده و مونتاژکننده داخلی فقط از طریق پیش فروش و فروش فوق العاده و به شیوه ثبت نام در سامانه یکپارچه و قرعه کشی خودرو عرضه می‌کنند، شرکت در طرح‌های فروش اقساطی هایما اس ۷ و جک اس ۵ در سایاخودرو فرصت خوبی برای دور زدن این محدودیت‌هاست! بنابراین حتی اگر قصد دارید خودرو محبوبتان را نقدی بخرید، اما حوصله منتظر نتیجه قرعه کشی ماندن را ندارید، سایا خودرو مرکز معتبری برای خرید خودرو با قیمت‌های منصفانه و واقعی است.

 

هایما اس ۷ بخریم یا جک اس ۵

 

حال که شرایط شرکت در طرح فروش اقساطی هایما اس ۷ و جک اس ۵ در سایاخودرو فراهم شده است، بد نیست به مقایسه تطبیقی دو خودرو بپردازیم تا در نهایت نتیجه بگیریم که کدام گزینه ارزش خرید بهتری دارد. هایما و جک دو رقیب جدی در بازار خودرو محسوب می‌شوند که دوشادوش هم رقابت می‌کنند. هر دو شاسی بلندهای جذاب و مدرنی هستند، هر دو از نظر امکانات رفاهی خودروهایی پر آپشن محسوب می‌شوند و هر دو از بازار فروش بسیار خوبی برخوردارند. با این وجود قصد داریم در ادامه جزیی‌تر ویژگی‌های دو خودرو را با هم قیاس کنیم.

 

مقایسه هایما اس ۷ و جک اس ۵ از نظر طراحی ظاهری

 

هایما اس ۷ کراس اووری جذاب و چشم‌نواز است که جدیت و قدرت را از ظاهر آن می‌توان دریافت. طراحان چینی برای ساخت هایما از ظاهر پرادو و بی‌ام‌و الهام گرفته‌اند و ماحصل کار نیز خودرویی مدرن و شیک از آب درآمده است. جک اس ۵ نیز اگرچه تمام مشخصات شاسی بلند بودن را داراست و بیش از هر کراس اوور دیگری به خودروهای آفرودی شباهت دارد، اما شکل و شمایلی کلاسیک را به خود اختصاص داده است. به طوری که اگر به‌دنبال یک شاسی بلند پر زرق و برق هستید، جک انتخاب خوبی برای شما نباشد.
به هرحال چنانچه بین شرکت در طرح‌های فروش اقساطی هایما اس7 و جک اس5 در سایاخودرو هستید و ملاک شما زیبایی ظاهری است باید بگوییم که هر دو نمره قبولی دریافت می‌کنند و در دسته کراس اوورهای جذاب موجود در بازار کشورمان هستند.

فروش اقساطی جک اس ۵

مقایسه هایما اس ۷ و جک اس ۵ از نظر مشخصات فنی

 

از نظر مشخصات فنی در تفسیر ویژگی‌های دو خودرو باید گفت با شرکت در طرح هایما اس ۷ اقساطی صاحب کراس اووری می‌شوید که مجهز به یک پیشرانه با حجم ۱۷۹۵ سی سی است که ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور ایجاد می‌کند. در مقابل جک اس ۵ صاحب موتوری با حجم ۱۹۹۷ سی سی است که می‌تواند ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن‌متر گشتاور ایجاد کند. بنابراین چنانچه قصد شرکت در طرح فروش اقساطی هایما اس 7 و جک اس 5 در سایاخودرو را دارید، باید بدانید که روی کاغذ با اختلاف جزیی اوضاع فنی به نفع عضو خانواده جک است. درباره حداکثر سرعت دو خودرو باید گفت، هایما با ۱۷۰ کیلومتر در جاده می‌تازد اما برای جک حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر به ثبت رسیده است. بنابراین به راحتی می‌توان نتیجه گرفت که چرا جوانان ایرانی به خرید جک اس فایو رغبت بیشتری نشان می‌دهند. در مصرف سوخت هم کفه ترازو به سمت نماینده جک سنگینی می‌کند. هایما در هر صد کیلومتر ۹.۶ لیتر بنزین مصرف می‌کند در حالی‌که این عدد برای جک اس ۵، ۷.۸ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.
پس اگر بین شرکت در طرح فروش اقساطی هایما اس 7 و جک اس 5 در سایاخودرو دچار تردید هستید و ملاک انتخاب شما مشخصات فنی است، باید گفت اگرچه دو خودرو تقریبا شرایطی مشابه دارند اما با اختلافی جزیی جک اس فایو توان فنی بیشتری ارائه می‌کند.

 

مقایسه هایما اس ۷ و جک اس ۵ از نظر ایمنی

 

جک و هایما هر دو از نظر ایمنی خودروهایی باکیفیت و ایمن محسوب می‌شوند. اما برخی ویژگی‌ها در جک وجود دارد که در هایما نیست. جک اس فایو مجهز به شش ایربگ است، اما هایما چهار ایربگ دارد. همچنین سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سر پایینی و سنسور باران از جمله امکاناتی است که هایما اس ۷ فاقد آن است. بنابراین اگر بر اساس ایمن‌ترین خودرو قصد شرکت فروش اقساطی هایما اس ۷ و جک اس ۵ در سایاخودرو را دارید، باید بدانید که جک خودرو ایمن‌تری است.

 

مقایسه هایما S7 با جک S5 از نظر امکانات رفاهی

 

وقتی پای امکانات رفاهی در میان باشد، کمتر می‌توان عیب و ایرادی روی خودروهای چینی گذاشت. هایما اس سون و جک اس فایو هر دو خودروهای آپشنالی محسوب می‌شوند. اگرچه ممکن است برخی از امکانات جک را هایما نداشته باشد و بالعکس، اما به طور کلی ویژگی‌های رنگارنگ این خودروها شما را راضی خواهند کرد. البته لازم است به این نکته اشاره کنیم که قیمت جک S5 در بازار قدری گران‌تر از هایما اس ۷ است، اما اگر ملاک شما برای خرید یکی از این دو، امکانات بیشتر است باید بدانید که هر دو شاسی بلند جذاب از امکانات خوبی برخوردارند و برتری شاخصی در این بخش بر یکدیگر ندارند.

خرید هایما اس سون و جک اس فایو

خرید هایما اس سون و جک اس فایو

 

برای شرکت در طرح فروش اقساطی هایما اس ۷ و جک اس ۵ در سایاخودرو پیش شرط خاصی ملاک نیست. شما با حداقل سرمایه می‌توانید با این مجموعه وارد معامله شوید و از مزایای متعدد خرید خودرو از سایا خودرو بهره‌مند شوید. این مزایا از تحویل فوری و قیمت منصفانه شروع می‌شود و به اقساط بلند مدت، قراردادهای شفاف و قانونی، ثبت سند خودرو به نام خریدار و ارایه مشاوره رایگان پیش از خرید می‌رسد.
مهم نیست که در کجای ایران زندگی می‌کنید، کافی است در تماس با مشاوران این مجموعه یک قرار ملاقات هماهنگ کنید و برای خرید اقساطی خودرو محبوبتان راهی پایتخت شوید.
طرح‌های فروش اقساطی هایما اس ۷ و جک اس ۵ در سایاخودرو بستری است تا همه با هر توان مالی از هر کجای میهن عزیزمان بتوانند صاحب یک شاسی بلند مدرن شوند. چنانچه قصد خرید نقدی یا اقساطی هایما یا جک اس ۵ را دارید، با مراکز فروش سایا خودرو تماس بگیرید.

https://www.asianews.ir/u/a2z
اخبار مرتبط
طرح‌های فروش اقساطی خودرو طی سالهای گذشته همواره متقاضیان بسیار زیادی داشته است و انتظار می‌رود در سال۱۴۰۲ نیز پژو پارس ال ایکس در زمره پرفروش‌ترین سدان‌های داخلی باشد.در حالی که کمپانی تنها از طریق ثبت نام و قرعه کشی اقدام به عرضه محصولاتش می‌کند،این مجموعه‌های فروش قسطی خودرو هستند که با پر کردن خلا موجود اقدام به عرضه خودرو به شیوه اقساطی می‌کنند.با این حال لازم است تا معتبرترین و خوش‌سابقه‌ترین مرکز را برای معامله انتخاب کنید تا لذت خرید اقساطی پژو پارسlx tu5 با بهترین شرایط را تجربه نمایید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
آرش
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
0
0
1

پیشرانه جک دیگه ۱۸۰۰ نیست الان جک با پیشرانه ۱۵۰۰ تولید میشه.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید