صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۳
کد خبر: 14375
گزارشگر: 306
۲۵۱
۰
۰
۲
دنیای شیرین ما متجلی شد

برگزاری دورهمی خانواده های ۴ فرزند به بالا در یزد

برگزاری  دورهمی خانواده های ۴ فرزند به بالا در یزد
یزد - دورهمی خانواده های ۴ فرزند به بالا در یزد برای اولین بار با استقبال چشمگیر این خانواده ها برگزار شد
آسیانیوز / یزد ؛ دورهمی خانواده های ۴ فرزند به بالا با عنوان «دنیای شیرین ما» برای اولین بار به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و وررزشی شهرداری، شبکه فعالان مردمی جمعیت(برنا) و استانداری یزد در پارک شادی برگزار شد.
 در این برنامه که با هدف نمایش شور و نشاط خانواده های پرجمعیت، ارائه خدمات به آنان، آشنا نمودن خانواده ها با یکدیگر و ترغیب و تشویق دیگر خانواده ها به فرزند آوری تدارک دیده شده بود با استقبال پرشور بیش از ۲۵۰ خانواده و با حضور جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر همراه شد.

از ویژگی های بارز این دورهمی زمینه سازی شادی و نشاط کودکان در کنار بزرگسالان بود تا بتوانند لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود بگذرانند. برگزاری نماز جماعت و ضیافت افطار، همخوانی سرود سلام فرمانده توسط کودکان حاضر در برنامه، اجرای عروسک های غول پیکر، برگزاری مسابقه ویژه کودکان، ارائه مشاوره خانواده، توزیع بلیط رایگان وسایل بازی برای کودکان و بزرگسالان، اجرای رادیو جوانی جمعیت در محل پارک و برگزاری جنگ شادی از بخش های جذاب و مختلف این دورهمی بود. گفتنی است در این مراسم، استاندار، معاونین استاندار،اعضای شورای شهر یزد،شهردار،معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد نیز حضور داشتند.

سید محمد جواد عرفانفر

برگزاری  دورهمی خانواده های ۴ فرزند به بالا در یزد

 

https://www.asianews.ir/u/a3d
اخبار مرتبط
یزد - تئاتر "دل لرزه" از یزد که به عنوان اثر فاخر توسط مرکز هنر‌های نمایشی انتخاب شده است از ۲۸ فروردین ماه لغایت ۱۵ اردیبهشت در تئاتر شهر تهران به روی صحنه می‌رود
یزد - رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اقدامات انجام شده این سازمان در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در ایام نوروز 1402را تشریح نمود
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید