صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۰
کد خبر: 14428
گزارشگر: 213
۶۷۷۵
۱۴
۰
۲
وزارت صمت خبر داد

امکان تغییر اولویت خودرو و ویرایش گزینه «انصراف» در سایت سامانه یکپارچه

امکان تغییر اولویت خودرو و ویرایش گزینه «انصراف» در سایت سامانه یکپارچه
براساس اعلام وزارت صمت، امکان تغییر اولویت خودرو از شب گذشته فراهم شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه خودرو اولویت خودرویی که برای 1403 اعلام شده را تغییر دهند.
به گزارش آسیانیوز، آن دسته از افرادی که به اشتباه گزینه” انصراف” زده اند نگران نباشند چرا که امروز انصراف آنها از طرح اصلاح شده و مجدد می‌توانند نسبت به تغییر سفارش خود اقدام کنند.

 براساس اعلام وزارت صمت، امکان تغییر اولویت خودرو از شب گذشته فراهم شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه خودرو اولویت خودرویی که برای 1403 اعلام شده را تغییر دهند.

البته این تغییر اولویت تخصیص خودرو مشکلاتی را نیز برای مردم به وجود آورده است چرا که برخی نمی‌دانند کدام گزینه را باید برای تغییر اولویت محصولات خود انتخاب کرده و به اشتباه گزینه” انصراف از طرح” را می زنند.

باید متقاضیان به این نکته توجه کنند که برای تغییر اولویت خودرو باید در بخش جزئیات سفارش گزینه ” لغو سفارش “را بزنند تا امکان تغییر خودرو برای‌ آنها فراهم شود. البته آن دسته از افرادی که به اشتباه گزینه” انصراف” زده اند نگران نباشند چرا که امروز انصراف آنها از طرح اصلاح شده و مجدد می‌توانند نسبت به تغییر سفارش خود اقدام کنند.

پیگیری ها نشان می دهد قرار است گزینه “انصراف” از پروفایل سامانه یکپارچه حذف شود تا مردم در تغییر سفارش دچار مشکل نشوند.

اصلاح گزینه «انصراف» در سامانه یکپارچه فروش خودرو
سخنگوی وزارت صمت گفت: متقاضیانی که برای تغییر خودروی انتخابی به اشتباه گزینه «انصراف» را زده اند، دوباره به سامانه فروش باز می‌گردند تا بتوانند خودوری خود را تغییر دهند.

امید قالیباف افزود: از روز 5 اردیبهشت که مهلت تغییر خودرو در سامانه فروش یکپارچه آغاز شده است بعضی از متقاضیان به اشتباه گزینه انصراف از طرح را زده و از سامانه حذف شده بودند که بنا شد این موضوع اصلاح شود.

وی ادامه داد: متقاضیانی که از سامانه حذف شده اند نگران نباشند، سامانه به روز رسانی خواهد شد و سهمیه آن‌ها باقی است، بعد از بروز رسانی می‌توانند مجدد وارد سامانه شوند و خودروی خود را تغییر دهند.(تجارت نیوز)
https://www.asianews.ir/u/a4r
اخبار مرتبط
شرکت ایران خودرو از اجرای هم زمان ۲ طرح پیش فروش و فروش فوری ویژه مادران خبر داد.
در ادامه به بررسی کیت فیس لیفت خودرو تویوتا و ریموت خودرو می پردازیم.
متقاضیان دریافت خودرو از امروز بعدازظهر به مدت پنج روز می‌توانند پنج اولویت از شرکت‌های مختلف را انتخاب کنند که دریافت آن سال ۱۴۰۲ است.
سخنگوی وزارت صنعت درباره آزاد شدن پول بلوکه در حساب های وکالتی خودرو و زمان تحویل خودروی متقاضیان توضیحاتی داد.
مدیرعامل ایران خودرو گفت: متقاضیانی که در طرح قبلی موعد تحویلشان سال ۱۴۰۳ اعلام شده می‌توانند فردا، ۵ اردیبهشت برای اصلاح ثبت نام به سایت مراجعه کنند.
متقاضیان می‌توانند خودروی خود را در سامانه یکپارچه از همه شرکت ها و انواع مدل های خودرو تغییر دهند تا زمان تحویل آن تسریع شود.
سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه تخصیص خودرو از ۱۶ اردیبهشت شروع می‌شود،درباره حساب وکالتی متقاضیان توضیحاتی داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
حمید
۱۴۰۲/۰۲/۰۶
0
0
0

باسلام بنده هرچی وارد سایت سامانه خودرومیشم قسمت جزییات سفارشم زده انصراف داده شده هنوزبرطرف نشده الان که ساعت ۱۰شب ۶اردیبهشت هست آیا امیدی هست یاکلادیگه نمی توانم

یوسفی
۱۴۰۲/۰۲/۰۷
0
0
0

برای من زده بود لغو سفارش، بعد از زدن انصراف از طرح ثبت شده چهارشنبه اردیبهشت ساعت 19 زدم تا الان که ساعت 16 روز پنجشنبه 7 اردیبهشت هستش درست نشده، آخه روا نیست بعد از 40 روز بلوکه کردن پول و این همه تورم در شب عید الان با مردم اینطوری رفتار بشه. خواهشا رسیدگی بشه

مرضیه عسگری
۱۴۰۲/۰۲/۰۷
0
0
0

بنده هرچی وارد سایت سامانه خودرومیشم قسمت جزییات سفارشم زده انصراف داده شده هنوزبرطرف نشده الان که ساعت 19 روز 8 اردبیهشت هست آیا امیدی هست اصلاح شود وبحالت احراز برگردد اصلا قصد هیچ کاری ندارم میخواهم نوبت همان بهار 1403 باشد

ناشناس
۱۴۰۲/۰۲/۰۷
0
0
0

کسانی که اولویتشون رو توی خودروهای پرتقاضا تغییر نمی دهند باید نوبتشون جلو بیفته. اگر نه پس این نوبت هایی که خالی میشه رو به کی می خوان بدهند؟

امیر
۱۴۰۲/۰۲/۰۸
0
0
0

اگر فقط یک اولویت از پنج اولویت خودرو را انتخاب کنیم و مجددا در سال ۱۴۰۳ انتخاب شویم،تکلیف خودرویی که در قرعه کشی فروردین با موعد ۱۴۰۳ انتخاب شده بود چه میشود؟

محمد
۱۴۰۲/۰۲/۰۸
0
0
0

با سلام ضمن تشکر از اطلاعات مفیدی که ارائه کردید برای خیلی از افرادی که در سامانه یکپارچه خودرو در حال تغییر نوع خودرو هستند یک ابهام ایجاد شده در سامانه اشاره شده که تنها برای افرادی که در انتخاب جدیدشون از سال ۴۰۳ به ۴۰۲ منتقل بشوند انتخاب جدیدشون ثبت میشه و کسانی که مجددا نوبتشون در سال ۴۰۳ باشه همون انتخاب اولیه براشون ثبت میشه، برای فردی مثل بنده که نوبت اولیه ام زمستان ۴۰۳ بوده این انتظار وجود داره که زمان دریافت خودروم تعدیل بشه، مثلا از زمستان ۴۰۳ حداقل به پاییز ۴۰۳ منتقل بشم چون به هر حال تعدادی از افراد مختلف از سال ۴۰۳ به ۴۰۲ منتقل می شوند و قاعدتا زمان تحویل برای بقیه کسانی که در سال ۴۰۳ هستند باید تعدیل بشه چه با انتخاب خودرو جدید و چه بدون انتخاب خودرو جدید، ممنون میشم راهنمایی کنید

مرتضی
۱۴۰۲/۰۲/۰۸
0
0
0

من هم انصراف را اشتباها زدم آیا درست میشه؟ باید چکار کنم؟

4920145349
۱۴۰۲/۰۲/۰۸
0
0
0

من نتوانستم ویرایش کنم ودر انتخاب اولم انصرافداده شدهنوشتند لطفا راهنمایی کنین انتخاب اولم هست یا نه

سهراب
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
0
0
0

من مطمئنم که گزینه لغو رو زدم ولی برام انصراف زد چرا؟؟؟

توسلی
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
0
0
0

سلام من رفتم جزئیات سفارش اصلا انصراف رو نزدم ولی برام انصراف رو زده لطفا مشکل رو برطرف کنین امروز9اردیبهشت هست گفتن درست میشه ولی تا الان همچنان همانطوره


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید