صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۶
کد خبر: 14633
گزارشگر: 213
۳۶۳
۰
۰
۱
به حساب سرپرستان خانوار

یارانه اردیبهشت واریز شد/کمک معیشتی ۴۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی

یارانه اردیبهشت واریز شد/کمک معیشتی ۴۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی
یارانه کمک معیشتی مرحله 147، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت 24 روز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه قابل برداشت است.

به گزارش آسیانیوز، یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۷ مربوط به اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ امروز به حساب کلیه سرپرستان خانوار واریز شد.

  یارانه کمک معیشتی مرحله 147 بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت 24 روز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ 400 هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ 300 هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

کالابرگ الکترونیکی
چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.

این در حالی است که طی هفته‌های آینده با جلسات مشترکی که با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت می‌گیرد، موضوع اضافه شدن اقلام جدید پروتئینی به این طرح مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در حال حاضر بیشتر فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ کشور از جمله افق کوروش، رفاه و جانبو به طرح کالابرگ الکترونیک متصل شده‌اند.

تعداد فروشگاه‌های خرد نیز از ۲۰۰۰ فروشگاه در سال گذشته به ۳۴ هزار فروشگاه افزایش یافته و آماده خدمت رسانی به متقاضیان و یارانه‌بگیران هستند.


 کسر اقساط تسهیلات اربعین و وام کرونایی
به گزارش تسنیم، در صورتیکه سرپرستان خانوار پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه 10 میلیون ریالی دوم کرونا اقدام نموده‌اند، باقی مانده اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد.

------------------

بیشتر بخوانید

آغاز طرح کالابرگ با عرضه ماهی و مواد پروتئینی از خرداد+جزئیات

-------------------------------

همچنین سرپرستان خانواری که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) را دریافت نموده اند اقساط این تسهیلات به نسبت بعد خانوار از حساب ایشان کسر خواهد شد./


https://www.asianews.ir/u/aad
اخبار مرتبط
مجری طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: بیشتر فروشگاه ها به طرح کالابرگ الکترونیکی متصل و اقلام جدید پروتئینی نظیر ماهی و حبوبات نیز به لیست ۱۰ قلم کالای قبلی اضافه شده است.
با وجود آنکه مسئولان دولتی در روزهای اخیر اعلام کرده‌اند که قیمت بنزین در سال ۱۴۰۲ افزایش نمی‌یابد؛ ولی پاره ای زمینه سازی های دولت در خصوص هزینه تولید بنزین از احتمال گران شدن بنزین نشان دارد.
وزارت رفاه اعلام کرد: استفاده از کالابرگ اختیاری است، سرپرستان خانواری که تمایل به خرید کالا از این روش ندارند، می‌توانند به روال گذشته کل مبلغ یارانه خود را برداشت کنند.
براساس اطلاعیه وزارت کار شرایط جدید واریز یارانه اعلام شد و در صورتی که سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیک استفاده نکرده باشند، می توانند رقم کامل یارانه را از حساب برداشت کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید