صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۷
کد خبر: 14672
گزارشگر: 306
۴۶۰
۰
۰
۱
در آیین تکریم و معارفه مدیرکل امور مالیاتی استان یزد مطرح شد

نرخ رشد مالیاتی برای استان یزد کمتر از نرخ رشدی مصوب است / دولت های رفاه تورم را کنترل نکردند

نرخ رشد مالیاتی برای استان یزد کمتر از نرخ رشدی مصوب است / دولت های رفاه تورم را کنترل نکردند
یزد - معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه نرخ های مالیاتی براساس ظرفیت هر استان در نظر گرفته می شود گفت : ​نرخ رشد مالیاتی که برای استان یزد در سالجاری مشخص شده کمتر از نرخ رشدی است که در قانون مصوب شده است

آسیانیوز / یزد ؛ رحمان پلیمی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل امور مالیاتی استان یزد تصریح داشت : وصول مالیات با رعایت اصل عدالت و جلوگیری از گریز مالیاتی، از راهکارهای موثر در زمینه ثبات اقتصادی، کنترل و مهار تورم است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی کشوری نتواند با استفاده از منابع ناپایدار و مالیات وجوهی را تامین کنند، اختلال در هر بخشی با تکان‌های اقتصادی همراه خواهد بود و اگر این تکان ها با شرایط خاصی همزمان شود، کنترل آن سختی است.

وی اضافه کرد: دولت های رفاه تورم را کنترل نکردند و رشد اقتصادی را افزایش نداند فقط مالیات را افزایش دادند در این صورت وقتی قرار باشد با منبع مالیاتی دولت را اداره کنند، چرخه تورم آنها کند و کندتر شد.

پلیمی با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: تحقق این شعار فقط با مهار تورم، گردش تولید و وصول عادلانه مالیات تحقق می یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور افزود : در این راستا وصول مالیات با رعایت عدالت مالیاتی و مودی مداری به عنوان هدف اصلی سازمان مالیاتی مد نظر قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد نیز در این مراسم با بیان اینکه  سهم استان یزد از مالیات برای امسال ۱۷ هزار میلیارد تومان اعلام شده است ازطرفی در استان یزد صنعت دولتی وجود ندارد و همه صنایع خصوصی هستند و لذا در این زمینه نیاز است با این بخش در راستای اهداف اقتصادی تعامل برقرار شود.

سیدمسعود عظیمی با بیان اینکه در راستای اهداف اقتصادی دولت سیزدهم باید همه بخش ها تلاش کنند، گفت: رشد اقتصادی که دولت تعیین کرده بالای هشت درصد است که اکنون این رشد در استان یزد ۷.۵۵ درصد است

وی با اشاره به اینکه در این معاونت پرونده‌ای در زمینه مالیات نداریم که حل نشده باشد و تمام پرونده ها رفع و حل و فصل شدند تصریح داشت : استان یزد در زمینه معوقات مالیاتی کمترین پرونده را دارد و در ۲ سال گذشته در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کمترین پرونده های در این زمینه وجود داشته است که این نشان از بالندگی و تعالی سازمان امور مالیاتی استان است.

در این مراسم از علی خورشیدی که بعنوان مدیرکل امور مالیاتی خوزستان معرفی شد ه است تکریم و قدردانی  بعمل آمد و رضا نجف زاده معاون توسعه و مدیریت و منابع اداره کل امور استان یزد بعنوان سرپرست اداره امور مالیاتی استان یزد معرفی گردید .

سید محمد جواد عرفانفر

 نرخ رشد مالیاتی برای استان یزد کمتر از نرخ رشدی مصوب است / دولت های رفاه تورم را کنترل نکردند ،  رحمان پلیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور

https://www.asianews.ir/u/abe
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید