صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۰:۰۲
کد خبر: 14745
گزارشگر: 306
۲۵۱
۰
۰
۱
مسئول ستاد شانزدهمین جشنواره زیر سایه خورشید یزد

هدف اصلی جشنواره رضوی زیارت از راه دور امام رضا(ع) است / جشنواره رضوی همزمان در ۱۰ نقطه از کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود

هدف اصلی جشنواره رضوی زیارت از راه دور امام رضا(ع) است / جشنواره رضوی همزمان در ۱۰ نقطه از کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود
یزد - مسئول کانون جوانان رضوی و ستاد شانزدهمین جشنواره زیر سایه خورشید یزد با بیان اینکه هدف اولیه و اصلی این جشنواره را براساس روایات و معارف رضوی، «زیارت از راه دور امام رضا(ع)» عنوان کرد و گفت: مسئله مهم در این رابطه پیوند قلبی و واقعی مردم با امامشان است و در این خصوص سعی داریم در قالب برگزاری این جشنواره و برقراری این پیوند، روح الفت و رافت را در میان مردم بسط دهیم

آسیانیوز / یزد ؛ حجت الاسلام «مهدی مهدوی‌نژاد» در نشست خبری این ستاد ضمن تشریح برنامههای این ستاد در دهه کرامت، خاطرنشان کرد : ۳۰۰ برنامه با حضور ۱۵ نفر از خدام رضوی برای تمام شهرستانهای یزد تدارک دیده شده است.

مسئول کانون جوانان رضوی گفت: این جشنواره با توجه به این که توسط تشکلها و گروه‌های مردمی و به طور همزمان در ۱۰ نقطه از کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود، یک جشنواره بین‌المللی مردمی و معنوی است.

مهدوی نژاد با اشاره به شعار امسال مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید»، گفت: در این رابطه سرکشی و حضور خدام رضوی در مراکز تولیدمحور و دانش‌بنیان، توجه به کارآفرینان و فعالیتهای اشتغال محور را خواهیم داشت.

این مقام مسئول با بیان اینکه شاکله برگزاری این برنامه در استان توسط هیات انصار ولایت یزد که مجوز کانون جوانان رضوی دارد، خواهد بود  خاطرنشان کرد: امسال برگزاری برنامههای این جشنواره در تمام شهرستانهای یزد برعهده یکی از تشکل‌های مردمی ممتاز نهاده و موظف شده‌اند با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های شهرستان در این باره اقدام کنند.

مهدوی‌نژاد با بیان این که امسال بیش از سالهای گذشته نیازمند همکاری همه بخشها برای برگزاری باشکوه این مراسم هستیم، گفت: شعار امسال جشنواره به دلیل اهمیت وحدت و یکپارچگی جامعه اسلامی به طور ویژه حول شخصیت امام رئوف(ع)، «جمع‌مان، جمع است زیر پرچمت» نامگذاری شده است.

مسئول ستاد شانزدهمین جشنواره زیر سایه خورشید یزد گفت : یکی از برنامه‌های امسال جشنواره را حضور جمعی از دهه هشتادی‌ها به عنوان خادم جشنواره به صورت منسجم و ویژه‌تر از سال‌های گذشته اعلام و تصریح کرد: امسال همچنین اهتمام به حوزه خانواده و جمعیت نیز تدارک دیده شده که در این راستا سرکشی از خانواده‌های پرجمعیت و موفق را در نظر داریم.

«مجتبی حیدری» نیز در این نشست از از برگزاری جشن بزرگ کرامت در مرکز استان در شامگاه پنجشنبه یازدهم خردادماه در محل آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع)  ونیز ورود ۱۵ نفر از خدام رضوی در روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه به  استان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۹۵ برنامه از سوی تشکلهای و اقشار مختلف در پورتال زیر سایه خورشید به ثبت رسیده و ۵۰ نفر برای مشارکت در برنامههای مختلف اعلام آمادگی کرده‌اند.

دبیر اجرایی ستاددر ادامه با اشاره به اینکه خدام در تمام شهرستانهای یزد برنامه خواهند داشت خاطرنشان کرد: ستاد برگزاری جشنواره در قالب هفت کیشیک شامل کیشیک‌های خدام، روابط عمومی، مراسمات، حافظ، نذورات، پشتیبانی و خواهران شکل گرفته و پبش بینی می‌شود ۳۰۰ برنامه برای خدام رضوی در این جشنواره تدارک دیده شود.

گفتنی اینکه در پایان به سؤالات خبرنگاران پاسخ داده شد .

سید محمد جواد عرفانفر

 هدف اصلی جشنواره رضوی زیارت از راه دور امام رضا(ع) است / جشنواره رضوی همزمان در ۱۰ نقطه از کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود  ، حجت الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد  مسئول کانون جوانان رضوی و ستاد شانزدهمین جشنواره زیر سایه خورشید یزد ، مجتبی حیدری دبیر اجرایی ستاد

https://www.asianews.ir/u/adb
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید